[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Dennis, had jij toevallig nog gekeken of je de insane nog kon krijgen?

Ik moet er nog 1 of 2 beschikbaar hebben zag ik in het systeem.
Alleen ik wil even een extra controle doen op de voorraad in Almere op dit artikel.:D

Dinsdag krijgen we de laatste Cat1 Funke artikelen binnen en dan kijk ik meteen even voor je in de bunkers.

Dennis

Laatste karton inmiddels beschikbaar !

vulcan-mini-atack-600b33f3677df516867649.png

Tevens de laatste artikelen uit de Duitse lijn beschikbaar:

Hexenkessel
Metropolis
Colourpearl
Little John
Disco Inferno
Golden Eagle
Breezer

En de laatste Alien voor € 2,49 per stuks

Laatst bewerkt:
Ik moet er nog 1 of 2 beschikbaar hebben zag ik in het systeem.
Alleen ik wil even een extra controle doen op de voorraad in Almere op dit artikel.:D

Dinsdag krijgen we de laatste Cat1 Funke artikelen binnen en dan kijk ik meteen even voor je in de bunkers.

Dennis

Yes! Topper! Stuur maar een pb als je meer weet!

Hoi brian the freak

We kunnen er nog aan komen ze zouden dan komen op € 87,50 p.st

Bedankt voor je tijd en moeite Dennis! Voor €87.50 laat ik hem dan persoonlijk staan, dat is niet vanwege jou of de prijs of whatever... maar persoonlijk vind ik dit effect dat bedrag niet waard. Tenminste niet in het tempo waarin hij schiet, als het sneller was geweest misschien wel. Maar dat is niet het geval helaas

Ik had gehoopt op de oude carnaval prijzen...

Nou spreekt deze box mij helemaal niet aan maar vind de prijsstijging t.o.v. vorig jaar vergeleken met de andere 30mm waaier compounds echt nog wel meevallen. Color Carnival stond vorig jaar in de outlet voor 80 euro. Laatste exemplaren zijn via een veiling in dit topic ook voor een soortgelijke prijs verkocht.

Branco, Mega Willows en Noi-Z vorig jaar om deze tijd 110, kosten nu ook minimaal 120.

Nou spreekt deze box mij helemaal niet aan maar vind de prijsstijging t.o.v. vorig jaar vergeleken met de andere 30mm waaier compounds echt nog wel meevallen. Color Carnival stond vorig jaar in de outlet voor 80 euro. Laatste exemplaren zijn via een veiling in dit topic ook voor een soortgelijke prijs verkocht.

Branco, Mega Willows en Noi-Z vorig jaar om deze tijd 110, kosten nu ook minimaal 120.
Daarom heb ik ook nog geen nee gezegd, ben nog aan het twijfelen. Want ik heb hem in een Duitse show gezien en dan zijn er veel leuke dingen te doen tussen dat trage tempo door.

Hey Dennis,

Zou je voor ons kunnen kijken/navragen bij eurostar om de volgende producten:

Whistle thunderstorm

En heb zelf veel interesse in klasek wat nu onder eurostar valt.

Scream battery

En t product die bij veel interesse wekt: screaming ufo's

Hoi Vuurwerkboy023

Whistle thunderstorm € 22,50 ( staan nog wel in China )

Scream battery 25sh € 22,50

Screaming UFO's € 47,50

De prijzen heb ik wel al berekend alleen ik moet eerst weten of het in middels ook is aangekomen in nederland.

Dennis

Hey Dennis,

Zou je voor ons kunnen kijken/navragen bij eurostar om de volgende producten:

Whistle thunderstorm

En heb zelf veel interesse in klasek wat nu onder eurostar valt.

Scream battery

En t product die bij veel interesse wekt: screaming ufo's

Laatst bewerkt:
Van 19:00 tot 20:00 gaan we een artikel een speciale actie geven maar let op 1 uurtje maar :D

De Hint is :

De naam van het artikel heeft met dit weekend te maken OP=OP

Dennis

Even iets leuks naar de koude dagen toe en de sneeuwval :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan