Nederland en België staat bij Duitsland op de zwarte lijst. Dus je moet aantonen dat gevaccineerd of genezen bent. Anders dagen in isolatie. Dus geen optie meer denk ik
Is het gros van de mensen toch dus zal voor de meesten geen probleem opleveren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nederland en België staat bij Duitsland op de zwarte lijst. Dus je moet aantonen dat gevaccineerd of genezen bent. Anders dagen in isolatie. Dus geen optie meer denk ik
Weet niet of jij vorig jaar hebt meegekregen hoe hier de zaken liepen, maar het was excuus na excuus na excuus, en we moesten telkens maar wachten op het geld. Natuurlijk vraag ik het niet voor een vriend.. Maar een beetje openheid in zaken, en niet telkens schitteren in afwezigheid is op zichzelf best netjes.Dingodile, werkelijk waar, het verbod is net definitief en jij begint al vragen te stellen over geld terug. Oow ja het is voor een vriend… we zullen ongetwijfeld wel van Subarufreak horen wat de mogelijkheden zijn..
Weet niet of jij vorig jaar hebt meegekregen hoe hier de zaken liepen, maar het was excuus na excuus na excuus, en we moesten telkens maar wachten op het geld. Natuurlijk vraag ik het niet voor een vriend.. Maar een beetje openheid in zaken, en niet telkens schitteren in afwezigheid is op zichzelf best netjes.
Als Subarufreak het te druk heeft met zijn eigen werk, dan zou het best netjes zijn als er iemand van Valk dan wel na 20:00 's avonds de tijd neemt voor een reactie. In plaats van je te verbergen achter een vrijwilliger, die uiteindelijk vrij weinig kan doen behalve het doorspelen aan valk.
Weet niet of jij vorig jaar hebt meegekregen hoe hier de zaken liepen, maar het was excuus na excuus na excuus, en we moesten telkens maar wachten op het geld. Natuurlijk vraag ik het niet voor een vriend.. Maar een beetje openheid in zaken, en niet telkens schitteren in afwezigheid is op zichzelf best netjes.
Als Subarufreak het te druk heeft met zijn eigen werk, dan zou het best netjes zijn als er iemand van Valk dan wel na 20:00 's avonds de tijd neemt voor een reactie. In plaats van je te verbergen achter een vrijwilliger, die uiteindelijk vrij weinig kan doen behalve het doorspelen aan valk.
Er zijn zat importeurs die hun berichtjes al voor het verbod klaar hadden hoor haha!Zeer zeker heb ik meegemaakt wat het afgelopen jaar gaande is geweest. Maar het verbod is nét definitief en je komt nu al verhaal halen. Gun ze de tijd om met fatsoenlijke oplossingen te komen.
Hoi Subarufreak, lukt het om dit jaar het geld terug te krijgen voor de zomervakantie?Ik vraag dit voor een vriend.