[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dingodile, werkelijk waar, het verbod is net definitief en jij begint al vragen te stellen over geld terug. Oow ja het is voor een vriend… we zullen ongetwijfeld gauw wel van Subarufreak horen wat de mogelijkheden zijn..

Dingodile, werkelijk waar, het verbod is net definitief en jij begint al vragen te stellen over geld terug. Oow ja het is voor een vriend… we zullen ongetwijfeld wel van Subarufreak horen wat de mogelijkheden zijn..
Weet niet of jij vorig jaar hebt meegekregen hoe hier de zaken liepen, maar het was excuus na excuus na excuus, en we moesten telkens maar wachten op het geld. Natuurlijk vraag ik het niet voor een vriend.. Maar een beetje openheid in zaken, en niet telkens schitteren in afwezigheid is op zichzelf best netjes.
Als Subarufreak het te druk heeft met zijn eigen werk, dan zou het best netjes zijn als er iemand van Valk dan wel na 20:00 's avonds de tijd neemt voor een reactie. In plaats van je te verbergen achter een vrijwilliger, die uiteindelijk vrij weinig kan doen behalve het doorspelen aan valk.

Weet niet of jij vorig jaar hebt meegekregen hoe hier de zaken liepen, maar het was excuus na excuus na excuus, en we moesten telkens maar wachten op het geld. Natuurlijk vraag ik het niet voor een vriend.. Maar een beetje openheid in zaken, en niet telkens schitteren in afwezigheid is op zichzelf best netjes.
Als Subarufreak het te druk heeft met zijn eigen werk, dan zou het best netjes zijn als er iemand van Valk dan wel na 20:00 's avonds de tijd neemt voor een reactie. In plaats van je te verbergen achter een vrijwilliger, die uiteindelijk vrij weinig kan doen behalve het doorspelen aan valk.

Man man man begin je nu al met mekkeren. Het verbod is nog geen 2 uur oud en jij wilt je geld al terug?

popcorn-eating-popcorn.gif

Zeer zeker heb ik meegemaakt wat het afgelopen jaar gaande is geweest. Maar het verbod is nét definitief en je komt nu al verhaal halen. Gun ze de tijd om met fatsoenlijke oplossingen te komen.

Zeer zeker heb ik meegemaakt wat het afgelopen jaar gaande is geweest. Maar het verbod is nét definitief en je komt nu al verhaal halen. Gun ze de tijd om met fatsoenlijke oplossingen te komen.
Er zijn zat importeurs die hun berichtjes al voor het verbod klaar hadden hoor haha!

Maar dit betreft een winkelier dus even geduld allemaal. zal vast wel weer goed komen. afgelopen jaar uiteindelijk ook netjes opgelost.

Mee eens, ze moeten zeker even de tijd krijgen. Ik snap wel de frustratie bij iedereen, weer een verbod en dan in het achterhoofd hoe het vorig jaar is gegaan. Het kan in ieder geval dit jaar geen verrassing meer zijn en ik ga er van uit dat Valk en andere winkeliers zich nu beter hebben voorbereid op het verbod. Laten we rustig even afwachten en dan zal er in de loop van volgende week vast bericht komen.

Ik heb er net even naar gekeken. Ik kreeg vorig jaar na 1,5 week een mailtje met de keuzes. Heb toen gekozen voor geld terug en dit was er na een maandje. Ik ga er vanuit dat het dit jaar weer op deze manier opgelost kan worden.

Ik snap best dat mensen gefrustreerd zijn over een verbod of over de afhandeling van vorig jaar als je slechte ervaringen hebt gehad. Maar ik snap niet zo dat je ergens weer besteld als het zo kut was in jouw ogen.

En voor de rest: verbod is een uur of drie oud. Geef winkeliers even de tijd om klap te incasseren en op adem te komen.

Ik haal het met liefde in duitsland op, zijn drie boxen die dan oudejaarsavond achter elkaar de lucht in geramd worden

Ik haal het ook het liefst op in duitsland, alleen ik had al een busje gehuurd om het op te halen… die kan ik sws gaan afzeggen hehe

Hoi Subarufreak, lukt het om dit jaar het geld terug te krijgen voor de zomervakantie? :) Ik vraag dit voor een vriend.

Zucht:shocked: meen je dat nou echt serieus, het besluit slaat hier even in als een bom en gelijk stond de telefoon rood gloeiend en de mailbox in volle touren.

We zijn als winkeliers/importeurs vereniging nog steeds achter de schermen bezig te kijken wat we hiermee aan moeten, dus dit is helaas "nog" even niet iets waar we mee bezig zijn,
En ja spring thunder je kan wel zeggen dat je bestelling geannuleerd is dus dat je binnen 14 dagen recht hebt op je geld maar helaas werkt dat net even iets anders dan hoe jij blijkbaar denkt dat het gaat.
MAAR goed, ik en wij allen van valk zijn heel goed over de zeik met hoe het beleid in dit land werkt dus ik ga hier ook heel lang verhaal neer zetten want dan ben ik bang dat ik dingen ga zeggen die mensen misschien verkeerd gaan opvatten ( de emoties zijn bij ons op een kookpunt) .
Dus heb aub geduld, ga niet mailen of bellen met de vraag " hoe verder of wanneer komt mijn geld terug, geef ons de tijd dit alles te laten bezinken en te kijken hoe nu verder .

DANK VOOR JULLIE BEGRIP EN WE KOMEN BIJ JULLIE TERUG .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Laatst bewerkt:
Sjongejonge, het gemiddeld denk niveau...Verplaats je toch eens in de schoenen van een winkelier. Alsof zei ook maar iets weten over terug betaling, uitlevering in DE etc. Kom op mensen.

Geef je groot gelijk subaru!
we wachten het rustig af. Voor jullie als winkelier is het natuurlijk ook een ellende om te zien dat de voorzitter van de branche doodleuk zegt ja hoor wij kunnen leven met een verbod.
Misschien moeten de winkels eens een vuist maken richting deze clown.

Wat een fucking kansloze reacties zeg. Verplaats je eens in de schoenen van de ondernemer voor wie deze klap misschien nog wel extra hard aankomt. Begrijp BredaVuurwerk af en toe wel dat ze van het forum af zijn als ik sommige dingen hier lees.

Ik heb nu meerdere topics gelezen en ik erger me kapot aan de mensen die gelijk al zitten te zeuren om terugbetaling.

Is ook wel tekenend voor de algemene maatschappij: het egoistische ikke ikke ikke.

Vsrschrikkelijk, en dat noemt zich liefhebber.

Subarufreak (en alle andere winkeliers): ik leef met jullie mee, veel succes gewenst de komende tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan