[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen als jullie moeten niet in de freakactie bestellen!fijn de zekerheid nemen van de 3 verkoopdagen!
tjonge,tjonge

Hoezo zou ik niet goedkoop eerder bestellen, laatste 3 dagen heb je oplichtersprijzen.

Gaat erom dat ik snel wil schakelen naar een backup plan, ik post nooit wat maar ben wel op de hoogte dat het bij valk vaak langer duurt. Dit is vaker op dit forum geëscaleerd.

Vandaar dat ik hem gelijk even waarschuw dat ik optijd betaald wil worden, dat heet consumentenrecht.

Ik emigreer in 2022 dus wil ik wel knallend eruit...

Hoezo zou ik niet goedkoop eerder bestellen, laatste 3 dagen heb je oplichtersprijzen.

Gaat erom dat ik snel wil schakelen naar een backup plan, ik post nooit wat maar ben wel op de hoogte dat het bij valk vaak langer duurt. Dit is vaker op dit forum geëscaleerd.

Vandaar dat ik hem gelijk even waarschuw dat ik optijd betaald wil worden, dat heet consumentenrecht.

Nou nou wat een taal... dat ik hem waarschuw.

Wat een fucking kansloze reacties zeg.

Ik heb nu meerdere topics gelezen en ik erger me kapot aan de mensen die gelijk al zitten te zeuren om terugbetaling.

Sjongejonge, het gemiddeld denk niveau.

Ik begrijp die personen heel goed. Zeker na het debacle van vorig jaar.

Ik hoop voor hen en tevens ook voor Valk Vuurwerk zelf dat zij daar lering uit hebben getrokken en aan hun communicatie hebben kunnen werken. Het zou immers zonde zijn indien deze ooit zo fijne winkel hierdoor kopje onder dreigt te gaan.

Succes met de afwikkeling allen.

Lekker zakelijk ook zo via een forum!!!
Hou op met dat gezeur en als je nu gaat praten over rechten, mail dan alsjeblieft het kabinet en niet een winkelier die zijn benen onder het lijf vandaan loopt.

Goedenavond

Ik was even niet van plan om op dit moment te reageren in ons topic van wege de wanhoop/verdriet en pure frustratie wat dit alles met zich mee brengt omdat wij nu ook in de media zien dat er wederom met 2 maten gemeten word en alles dus weer onder corrupte maten ( verbod op vuurwerk ivm de druk op de zorg maar mogen evenementen op 31 dec dus blijkbaar ineens wel).
Maar goed jou toon slaat nog kant nog wal met jou woord "gewaarschuwd" en consumenten recht, denk dan toch dat je even goed na moet kijken hoe dat exact in elkaar steekt .
Maar goed ik zal je gelijk uit de droom helpen , JA we gaan dit oplossen en JA we gaan naar ieders wens luisteren, maar NEE niet op basis van dreigementen, jij bent niks meer of minder als al onze andere klanten die ook besteld hebben en ons even rustig de tijd geven om EN alles te verwerken, EN met ons mee leven en weten dat het uiteindelijk goed komt.

Dus sorry maar helaas zal je net als ieder ander geduld moeten hebben.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

PS , alle andere klanten members freaks bedankt voor jullie medeleven en jullie horen van ons:wink:

wat bizar dat mensen tegenwoordig alleen nog aan zichzelf denken .

ja het is jou goedrecht je geld terug te krijgen maar door het goedkoop inkopen vroeg int seizoen is jullie geld allang geinvensteerd, dit doen ze om voor jou en mij goedkope prijzen te regelen. kan je het geld niet missen bestel dan pas als je het kan ophalen normaal was je je geld ook al kwijt tot de laatste dagen,

heb toch wat geduld en met name respect voor een ieder die zakelijk enorm geraakt word door dit onlogische besluit.

Ik zou zeggen, emigreer lekker per direct, en kom asjeblieft nooit meer terug! Houdoe en bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

Man man, als je nooit wat post laat het nu dan ook uit je hoofd om wat te posten. En emigreer naar een land waar ze mensen zoals als jouw willen hebben...

Hoi Subarufreak, lukt het om dit jaar het geld terug te krijgen voor de zomervakantie? :) Ik vraag dit voor een vriend.
Als jouw vriend, ik had afgelopen jaar al op 27 januari al me geld terug van Valk, dus chil de fuck down, natnek

Laatst bewerkt:
Sorry hoor, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar wat jij zegt vind ik echt belachelijk. Ik heb een oom gehad met het down syndroom, en ik ben echt ontstemd over jouw opmerking. Laat elkaar in zijn waarde aub !

Ik zeg vol inzetten op de verkoop in Duitsland. Volgens mij is de nieuwe regering daar in veel mindere mate voor een vuurwerk verbod dus hopelijk valt het daar mee!

wat bizar dat mensen tegenwoordig alleen nog aan zichzelf denken .

ja het is jou goedrecht je geld terug te krijgen maar door het goedkoop inkopen vroeg int seizoen is jullie geld allang geinvensteerd, dit doen ze om voor jou en mij goedkope prijzen te regelen. kan je het geld niet missen bestel dan pas als je het kan ophalen normaal was je je geld ook al kwijt tot de laatste dagen,

heb toch wat geduld en met name respect voor een ieder die zakelijk enorm geraakt word door dit onlogische besluit.

Ik heb 1 maand terug besteld echter is dit 1 van de 8 bestellingen en praat ik hier niet over tientjes. Als ik dan lees dat iemand graag voor de zomervakantie zijn geld wilt hebben wekt dat niet veel vertrouwen.

Als elke winkel mij pas in 2022 gaat betalen dan ga ik geen leuke oud en nieuw tegemoet. Webshops in duitsland beginnen ook al uit te verkopen.

Ik zou zeggen, emigreer lekker per direct, en kom asjeblieft nooit meer terug ondankbare hond! Houdoe en bedankt!

Waar moet ik precies ondankbaar om zijn? Als jullie allemaal zulke grote freaks zijn dan hoeven ze alleen mij maar te betalen toch?

In turkije kan ik elke dag tot 8" afsteken en heb je niet al dit geneuzel. Hier in Nederland is het afgelopen. Maja je bent altijd welkom om te komen knallen, gezellig met erdogan

En genoeg met deze stomme discussie. Ik denk dat de rest allemaal wat meer geduld heeft. Valk zal immers gigantisch met de handen in het haar zitten. Een heel jaar wederom voor niks alle pijn en moeite erin gestoken (ook al duurde dit soms wat langer dan verwacht). We horen wel van jullie wat de opties zijn en laten we dan hopen dat de optie Duitsland dit keer wel door kan gaan

...

En genoeg met deze stomme discussie. Ik denk dat de rest allemaal wat meer geduld heeft. Valk zal immers gigantisch met de handen in het haar zitten. Een heel jaar wederom voor niks alle pijn en moeite erin gestoken (ook al duurde dit soms wat langer dan verwacht). We horen wel van jullie wat de opties zijn en laten we dan hopen dat de optie Duitsland dit keer wel door kan gaan

Precies, stiekem hoop ik over een paar weken te horen dat het toch niet gegrond genoeg is om door de Europese commissie te komen. Maarja dat zal waarschijnlijk een droom blijven.

Wachten en kijken wat de opties zullen zijn! Succes Valk, hopelijk komt het allemaal goed!

Tevens is de strijd nog niet compleet verloren!
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/politiek/vuurwerkbranche-wil-verbod-voorkomen-kort-geding

We kunnen wel geld uitgeven en nog 2 maanden wachten tot we mogen afhalen maar nu zijn er mensen bij die binnen een dag geld terug willen...bizar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan