[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 1 maand terug besteld echter is dit 1 van de 8 bestellingen en praat ik hier niet over tientjes. Als ik dan lees dat iemand graag voor de zomervakantie zijn geld wilt hebben wekt dat niet veel vertrouwen.

Als elke winkel mij pas in 2022 gaat betalen dan ga ik geen leuke oud en nieuw tegemoet. Webshops in duitsland beginnen ook al uit te verkopen.

je kan ook even alles afwachten normaal had je ook nog week of 5.5 op je spullen moeten geef winkeliers gewoon is de kans om alles te regelen, man man man

Vraag me trouwens af of valk vuurwerk (en alle andere winkels) hier ook een donatie aan doen of dat dit alleen van de klanten gaat komen?

Goedenmorgen

Uiteraard waren alle winkeliers die aangesloten zijn bij de hvlv de eersten die in de buidel tasten hiervoor, wij waren er immers achter de schermen al van op de hoogte gesteld, zou wel heel vreemd zijn dat wij zelf als winkeliers geen donaties zouden doen en een zaak zouden willen beginnen maar de kosten zouden laten afhangen van derden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen

Uiteraard waren alle winkeliers die aangesloten zijn bij de hvlv de eersten die in de buidel tasten hiervoor, wij waren er immers achter de schermen al van op de hoogte gesteld, zou wel heel vreemd zijn dat wij zelf als winkeliers geen donaties zouden doen en een zaak zouden willen beginnen maar de kosten zouden laten afhangen van derden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Top, dan moet het toch wel haalbaar zijn volgens mij! Zag dat er ergens gesproken wordt over 50k. Toch wel een hoop geld..

Stilletjes dit accepteren is een slecht signaal aan de overheid, deze mooie traditie is dan heel snel weg. Dus sla je spaarvarkentje stuk en maak wat over en onthoud "hoop doet leven!".

Precies! Opbrengst valt mij nog wel een beetje tegen. Als 500 winkeliers 100 euro overmaken dan zit je al aan 50k. Volgens mij zijn er meer als 500 maargoed. Maar tnt zitten ze daar nog lang niet aan..

Top, dan moet het toch wel haalbaar zijn volgens mij! Zag dat er ergens gesproken wordt over 50k. Toch wel een hoop geld..
50k lijkt mij dan ook veel te veel. Met een beetje goede wil is er wel een advocaat of kantoor te vinden die dit wel een interessante case vindt en het voor maximaal de helft doet.
Ben wel benieuwd hoe zich dit verder ontwikkelt, haast lijkt mij geboden!

50k lijkt mij dan ook veel te veel. Met een beetje goede wil is er wel een advocaat of kantoor te vinden die dit wel een interessante case vindt en het voor maximaal de helft doet.
Ben wel benieuwd hoe zich dit verder ontwikkelt, haast lijkt mij geboden!
ja maar het mooiste is een advocaat met wat aanzien en media ervaring.

ja maar het mooiste is een advocaat met wat aanzien en media ervaring.
Er moet er zeker wel eentje te vinden zijn, met wat aanzien, die dit ook qua media wel een mooie uitdaging vindt. Ik ga er eigenlijk vanuit dat de HVLV wel wat lijntjes uitgegooid heeft inmiddels. Althans, zo niet, dan ben je niet goed bezig.

Kunnen we dit topic even beperken tot Valk. Ben meer benieuwd wat zij gaan doen met de bestellingen dan de rechtszaak, daar zijn andere topic voor.

Nou, als ik lees dat men 70K moet ophalen voor de rechtszaak dan is het wel klaar. Nog los van het feit dat die rechtszaak hoogst waarschijnlijk niet gewonnen wordt. Men heeft wel andere dingen aan hun hoofd in den haag en dat zal de rechter ook vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan