[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij alles netjes afgehandeld en een nieuwe afhaaltijd door gekregen.
Dat de korting code er nog niet is... Die komt vast wel en wees dankbaar dat je deze korting krijgt, ze hadden ook niks kunnen doen.

Ik wacht geduldig af en als de mail binnen is natuurlijk gelijk een bestelling doen:)

Ook hier alles allang afgehandeld op die kortingscode na, maar daar lig ik niet zo wakker van zolang die doorgeschoven bestelling maar opgehaald kan worden.

Zeker mee eens! Blij dat Valk het zo regelt. Alleen jammer dat de Strong Celebration nu uitverkocht is... Had verwacht / gehoopt die na ontvangen van de kortingscode te kunnen bestellen.

Laatst bewerkt:
Met die gedachten liep ik ook een lange periode, met ach ik bestel wel als we de kortings code hebben.
Maar naarmate het langer duurde kreeg ik toch beetje de angst dat ik ergens op mis zou grijpen.(bijna ook gebeurd) dus inmiddels besteld wat ik echt wil hebben en met de kortings code komt er nog wat bij waar ik niet van zou balen als ik hem mis.

Begrip heb ik zeker voor de situatie, ik heb ook begrip getoond door de bestelling te laten staan en een beste load aan cat 1 opgehaald en daardoor de verkoper niet onnodig in de problemen te helpen en het juist makkelijker te maken. Maar het voelt niet goed dat het het zo lang duurt om een simpele 10% te regelen. Heb er eerlijk gezegd spijt van dat ik de bestelling heb laten staan, andere partijen waar ik ook de bestelling heb laten staan hebben het direct geregeld en krijg daarvoor 10% gratis extra vuurwerk bij de bestelling. Het is November, 11 maanden verder en nog de boel niet op orde, het voelt als een dikke vinger naar de klant. Maar dat mogen we niet zeggen, want we moeten begrip hebben en geduld.... mijn geduld was vorige maand al op.Dan was het Corona, dan was het systeem, dan was het handmatig werk en nu is het weer corona. Als je het echt wil dan had je iemand ingehuurd die dat voor je fixt.

Laatst bewerkt:
Goedenavond members/freaks

Ja er is weer een hoop reuring en ophef geweest de laatste tijd omtrent communicatie/ de duidelijkheid over de 10% uitzoekkorting voor onze klanten die zijn of haar bestelling doorgeschoven hadden, ik kan hier een heel verhaal neer gaan zetten waarom het zolang geduurd heeft(er komt via een site kortingscodes invoeren per klant met een groot klantenbestand is niet 1,2,3 gedaan) maar goed dat ga ik niet doen .
Wat ik jullie als doorgeschoven klanten kan melden is dat we alles helemaal klaar hebben en dat alles helemaal rond is .
De site is nu ingericht voor kortingscodes, en rond half okt krijgt iedereen die hier recht op heeft zijn of haar kortingscode via de mail binnen deze kan vanaf dat moment gebruikt worden voor een bestelling.
Dus bij deze is alles klaar en rond, houd dus de komende tijd je mail/spambox in de gaten voor onze mail.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wederom een belofte niet waargemaakt. inmiddels zitten we in november en ik denk dat we als klant maar blij mogen zijn als we onze doorgeschoven bestellingen goed kunnen afhalen. 1 december gaat vw per doos alweer dicht dus die codes zullen of ineens wel moeten verschijnen of we hebben weer pech. Veel zal voor mij afhangen hoe het ophalen op de nieuw locatie eruit komt te zien en hoe het werkt. Maar ik neig steeds meer dat valk voor mij een gesloten boek aan het worden is.

Laatst bewerkt:
En maar nieuwe beloftes, en maar weer wachten, en het komt goed, en heb nog even geduld.
Het wordt tijd dat VWPD zijn beloftes eens waar maakt. Zo moeilijk is het echt niet om een kortingscode te maken. Des noods voor iedereen handmatig, dat kost ook geen weken. Des noods doe je het vanuit huis, als iedereen corona heeft?

VWPD zou een van de beste winkels kunnen zijn, maar verpesten het echt zelf

Ik durf niks meer te zeggen, paar maand geleden maakte ik een cynisch grapje die aardig verkeerd viel���� Het zal allemaal wel goed komen, alleen de schoonheidsprijs gaat Valk voorbij dit x

Makkelijkste was/is denk ik geweest om gewoon 10% van het bestelde bedrag terug te boeken. Hadden we daar eventueel extra voor kunnen bestellen. Augustus 1e bestelling gedaan. Refresh nu al een maand mijn spambox wachtend op de code voor de 2e bestelling.. anders bij afhalen contant 10% terug? Had voor mij ook gemogen.. Hopelijk komt de code deze week nog ��

Makkelijkste was/is denk ik geweest om gewoon 10% van het bestelde bedrag terug te boeken. Hadden we daar eventueel extra voor kunnen bestellen. Augustus 1e bestelling gedaan. Refresh nu al een maand mijn spambox wachtend op de code voor de 2e bestelling.. anders bij afhalen contant 10% terug? Had voor mij ook gemogen.. Hopelijk komt de code deze week nog ��
Of doe het zoals Arentz, gewoon twv 10% van je aankoop aan vuurwerk erbij... surprise. Ik weet niet wat ze toevoegen maar dat maakt niet uit.

Of doe het zoals Arentz, gewoon twv 10% van je aankoop aan vuurwerk erbij... surprise. Ik weet niet wat ze toevoegen maar dat maakt niet uit.

Ook een leuk idee ja, een mystery cake bij je bestelling :thumbup:

Overigens is vwpd niets verplicht en is het een geste dat ze die 10% korting hebben aangeboden. Er zijn ook winkels die voor het doorschuiven helemaal niets hebben aangeboden, wat hun goed recht is trouwens!

Laatst bewerkt:
Klopt, ze waren het niet verplicht. Maar ze hebben het zelf aangeboden en mede daardoor hebben velen hun bestelling doorgeschoven. En uiteindelijk gaat het meer om het feit dat we maar wachten en wachten en wachten omdat beloftes niet worden nagekomen. Er komt ook geen verandering in de website. De weekaanbieding is inmiddels een jaaraanbieding geworden en De producten van Argento zijn nog niet toegevoegd. Het lijkt wel alsof Valk er dit jaar geen zin in heeft. En natuurlijk, je kunt te maken hebben met ziekte, maar op een gegeven moment is dit gewoon niet geloofwaardig meer op deze manier

Tuurlijk had Valk die 10% code niet hoeven doen, van de andere kant.... wij hadden het vuurwerk ook niet hoeven doorschuiven en hadden allemaal ons geld terug kunnen vragen en dan was de situatie waarschijnlijk anders dan dat ie nu is.

Vanwege het aanbod voor 10% extra zullen er vast mensen zijn die daardoor hebben doorgeschoven ipv geannuleerd. Snap de frustratie best goed, beloftes worden consequent niet nagekomen. Geen idee in hoeverre Subaru bij Valk verantwoordelijk kan worden gehouden, hij vangt iig wel de klappen op hier.
Hoop dat Valk beseft dat binnen 1 maand de shop sluit, bestellingen van Valk zelf niet in Geesteren opgehaald kunnen worden dus dat iedereen wel moet bestellen op VPD met deze 10% korting die verkregen wordt vanwege een bestelling op VPD.

Ik vraag me af of ze bij Valk vuurwerk beseffen dat ze dit klanten kan gaan kosten, en dat dat de klanten zijn met de grote bestellingen..

Ik was aan het begin nog best geduldig en dat ben ik nog steeds. Maar ben het wel eens nu met de meeste dat het allemaal wat lang duurt. Die 10% scheelt me niet zoveel. Heb het vuurwerk laten staan omdat ik bang was dat het dit jaar duurder zou zijn ( volgensmij heb ik dat redelijk ingeschat)behalve bij valk want daar staan de prijzen al het zelfde als vorig jaar :p
Ik zelf wacht eigenlijk meer op nieuwe aanbiedingen en nieuwe producten.

De producten die op de site staan , zijn deze daadwerkelijk op voorraad ?
Inmiddels voor een goede 800 besteld en wordt toch een beetje geprikkeld door de nu " niet al te beste berichten "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan