Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De producten die op de site staan , zijn deze daadwerkelijk op voorraad ?
Inmiddels voor een goede 800 besteld en wordt toch een beetje geprikkeld door de nu " niet al te beste berichten "
Gebeurt dit niet automatisch?Waar kan ik naartoe mailen om bestellingen met een verschillende afhaaltijd samen te voegen?
Waar kan ik naartoe mailen om bestellingen met een verschillende afhaaltijd samen te voegen?
Waar kan ik naartoe mailen om bestellingen met een verschillende afhaaltijd samen te voegen?
Een paar jaar geleden kon dit in ieder geval niet, en volgens mij stond dat ook in de spelregels.Dat is inderdaad een dingetje. Heb net even gekeken en voor de 29e is geen tijd meer beschikbaar. Ik mag inderdaad hopen dat dit automatisch gebeurt. Om nu 2 keer naar Geesteren te rijden is teveel van het goede.
O ja je hebt gelijk, lees ik nu pas. Heb 2 bestellingen dus hoop dat ze samengevoegd kunnen worden. Wacht nog op reactie vanuit Valk.Een paar jaar geleden kon dit in ieder geval niet, en volgens mij stond dat ook in de spelregels.
Dit staat op de site:
Tip: maak een account aan! Wil je dan nog wat bij bestellen, dan kan dit op je account en kun je je vuurwerk op hetzelfde tijdstip ophalen. Heb je meerdere bestellingen staan, zonder account, dan kunnen we helaas niet garanderen dat je alle bestellingen op hetzelfde tijdstip kunt ophalen.
Een paar jaar geleden kon dit in ieder geval niet, en volgens mij stond dat ook in de spelregels.
Dit staat op de site:
Tip: maak een account aan! Wil je dan nog wat bij bestellen, dan kan dit op je account en kun je je vuurwerk op hetzelfde tijdstip ophalen. Heb je meerdere bestellingen staan, zonder account, dan kunnen we helaas niet garanderen dat je alle bestellingen op hetzelfde tijdstip kunt ophalen.
Klopt de eerste gekozen dag en tijdstip is je afhaaldag en tijd alle andere volgende bestellingen worden daarop toegevoegd.
Het is in ieder geval de laatste keer dat ik en mensen in mijn omgeving bij Valk hebben besteld.