[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
De producten die op de site staan , zijn deze daadwerkelijk op voorraad ?
Inmiddels voor een goede 800 besteld en wordt toch een beetje geprikkeld door de nu " niet al te beste berichten "

De berichten hierboven gaan meer over de communicatie en dan met name m.b.t de beloofde kortingcodes voor de klanten die hun bestelling hebben door geschoven van vorig jaar.
Qua bestellingen c.q. voorraad hoef je je, denk ik, geen zorgen te maken. Dat zit wel goed bij Valk volgens mij!

Ze zijn inmiddels weer in de lucht , hoop nu echt dat ze de code snel versturen
Ik wil mijn laatste bestelling wel doen voordat ie uitverkocht is

Waar kan ik naartoe mailen om bestellingen met een verschillende afhaaltijd samen te voegen?

Dat is inderdaad een dingetje. Heb net even gekeken en voor de 29e is geen tijd meer beschikbaar. Ik mag inderdaad hopen dat dit automatisch gebeurt. Om nu 2 keer naar Geesteren te rijden is teveel van het goede.

Dat is inderdaad een dingetje. Heb net even gekeken en voor de 29e is geen tijd meer beschikbaar. Ik mag inderdaad hopen dat dit automatisch gebeurt. Om nu 2 keer naar Geesteren te rijden is teveel van het goede.
Een paar jaar geleden kon dit in ieder geval niet, en volgens mij stond dat ook in de spelregels.

Dit staat op de site:
Tip: maak een account aan! Wil je dan nog wat bij bestellen, dan kan dit op je account en kun je je vuurwerk op hetzelfde tijdstip ophalen. Heb je meerdere bestellingen staan, zonder account, dan kunnen we helaas niet garanderen dat je alle bestellingen op hetzelfde tijdstip kunt ophalen.

Een paar jaar geleden kon dit in ieder geval niet, en volgens mij stond dat ook in de spelregels.

Dit staat op de site:
Tip: maak een account aan! Wil je dan nog wat bij bestellen, dan kan dit op je account en kun je je vuurwerk op hetzelfde tijdstip ophalen. Heb je meerdere bestellingen staan, zonder account, dan kunnen we helaas niet garanderen dat je alle bestellingen op hetzelfde tijdstip kunt ophalen.
O ja je hebt gelijk, lees ik nu pas. Heb 2 bestellingen dus hoop dat ze samengevoegd kunnen worden. Wacht nog op reactie vanuit Valk.

Dit staat op de site:

Met account zou het dan goed moeten komen. Anders weegt de toekomstige kortingsbon niet op tegen de extra kilometers om het op te halen.

Ik citeer subarufreak in een prive bericht vorige week.

Klopt de eerste gekozen dag en tijdstip is je afhaaldag en tijd alle andere volgende bestellingen worden daarop toegevoegd.

Dit kreeg ik als antwoord vorige week. Dus als je een account hebt zie ik geen problemen xD

Het is in ieder geval de laatste keer dat ik en mensen in mijn omgeving bij Valk hebben besteld.

Ik denk niet dat er ook maar iemand hier wakker van ligt..

Ik heb m’n eerste bestelling weer staan!
1.2 spinnerz en 1.2 glitter willows

Mailtje is binnen, bedankt heren! Binnenkort maar eens wat moois uitzoeken. Komen de producten van Argento snel online?:)

Goedenmiddag memebers/freaks

Het heeft even een hoop ellende gekost ( mails invoeren codes aanmaken en werkend krijgen op de vpd site en alle andere bijkomende ellende) en nadat we afgelopen weken weer ziektes en corona perikelen hebben gehad zijn wij zelf vanmorgen er vol voor gegaan en na toch weer een aantal problemen met het systeem is het uit eindelijk gelukt en heeft ieder die zijn of haar bestelling heeft door geschoven de mail met instructies etc ontvangen.
We verontschuldigen ons bij deze nogmaals voor het lange uitblijven van deze mail maar hopen toch dat ieder nu te vreden is en zien we jullie bestellingen graag tegemoed.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan