(Freakactie 2021) Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die opties hebben ze dus al uitgewerkt, zo blijkt. En geld terug hoort daar dus niet bij.

Dan kan je het terugvorderen, want je hebt er gewoon recht op. Beetje redelijke termijn er op zodat de ondernemer elders nog wat centen kan verdienen en klaar.

Werkt dat niet? Rechtsbijstand is geduldig, en als het om serieus geld gaat is een gang naar de rechter ook nog mogelijk.

Er zijn opties zat om je recht te halen. Het kost alleen weer zo ontzettend veel tijd en energie...

nog een zaak die denkt wel even zijn eigen regels te kunnen verzinnen, ook weer op de zwarte lijst.
ik ben er volgend jaar niet dus geld terug is ZEKER wel een optie anders hebben ze een probleem.

Dat probleem heeft ie al, anders stuurt ie niet zo'n bericht naar buiten.

Als je het daar niet mee eens bent, benader haokan dan direct of neem juridische stappen.
Een beetje semi dreigen/blaten op vwc zet geen zode aan de dijk lijkt mij..

nog een zaak die denkt wel even zijn eigen regels te kunnen verzinnen, ook weer op de zwarte lijst.
ik ben er volgend jaar niet dus geld terug is ZEKER wel een optie anders hebben ze een probleem.
Je zou ze prima een mail kunnen sturen als je je toon wat aanpast, en even uitleg geven. Het is allemaal leuk en aardig wat je nu loopt te roeptoeteren, maar je wint er niets mee behalve dat je jezelf echt gigantisch voor lul zet.

Je zou ze prima een mail kunnen sturen als je je toon wat aanpast, en even uitleg geven. Het is allemaal leuk en aardig wat je nu loopt te roeptoeteren, maar je wint er niets mee behalve dat je jezelf echt gigantisch voor lul zet.

winkels moeten gewoon niet denken dat ze boven de wet staan...simpel

Aangezien er toch geen nieuwe freak akties meer zullen komen dit jaar, is het wellicht een optie om de winkeltopics vroegtijdig te sluiten? De winkeliers kunnen gedupeerde klanten via de mail op de hoogte houden. En ontevreden en gefrustreerde klanten kunnen beter hun vragen en/of ongenoegen via mail / telefoon rechtstreeks terugkoppelen aan de winkeliers in plaats hier..

Aangezien er toch geen nieuwe freak akties meer zullen komen dit jaar, is het wellicht een optie om de winkeltopics vroegtijdig te sluiten? De winkeliers kunnen gedupeerde klanten via de mail op de hoogte houden. En ontevreden en gefrustreerde klanten kunnen beter hun vragen en/of ongenoegen via mail / telefoon rechtstreeks terugkoppelen aan de winkeliers in plaats hier..

Beetje kort door de bocht vind je niet? Winkels verkopen ook cat1 hea... je hoeft dit soort topics niet te lezen als je wilt

ik laat me bestelling gewoon lekker staan , al zou je het geld terug kunnen krijgen , moet je niet vergeten dat de prijzen voor vuurwerk volgend jaar flink stijgen , dan zullen van de nu bestelde producten ook omhoog gaan . dus vind het prima zo

In verband met het kampioenschap van verstappen, krijgt iedereen gewoon zijn geld terug, met een extra bonus.

En neee, dit is niet serieus bedoeld.

Is de Corona situatie niet een noodsituatie waar niemand op geeft gerekend? Dus iedereen kan wel praten over geld, dat is toch totaal niet aan de orde. Okay als je het ECHT nodig hebt, om weer eten van te kopen snap ik het. Maar om nou zo te doen terwijl alle winkeliers er niks aan kunnen doen. Das toch niet nodig.

Is de Corona situatie niet een noodsituatie waar niemand op geeft gerekend? Dus iedereen kan wel praten over geld, dat is toch totaal niet aan de orde. Okay als je het ECHT nodig hebt, om weer eten van te kopen snap ik het. Maar om nou zo te doen terwijl alle winkeliers er niks aan kunnen doen. Das toch niet nodig.

gelul natuurlijk...........

Vertel dat maar aan Big Farma, maken 1000 euro winst per seconde!

Ondernemer zijn heeft voordelen maar ook nadelen. In de meeste gevallen is het high risk high reward. Zo is dat ook met vuurwerk. Het feit dat je de consument laat opdraaien, terwijl het risico bij de ondernemer ligt klopt gewoon niet. Als jij in 2018 toen alles goed liep bij een vuurwerkhandelaar zou aankloppen en zou zeggen, sorry heb nu geen geld kan ik in bol.com bonnen betalen krijg je ook nee te horen. Tuurlijk snap ik dat dit voor een tweede jaar op rij een vreselijke klapper is voor ondernemers. Maar je moet de consument wel eerlijke opties geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan