[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je goed leest, zul je zien dat ik aangeef dat wanneer iemand aangeeft op dag x open te gaan, dat het dan wel wenselijk is dat het ook op dag x gebeurt. Thats all. Geen stress, geen wrok of weet ik veel wat. Of mag kritisch zijn tegenwoordig niet meer op vwc?
Niet als je tegen het zere been van een CR-fanboy trapt blijkbaar :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel simpel toch eigenlijk? Als je als importeur meld dat er een freak-actie komt vanaf de 21e dan zorg je dat je van jouw kant uit alles regelt zodat de consument ook gebruik kan maken bij de vooraf aangegeven dealers vanaf de 21e. Ook ervoor zorgen dus als importeur zijnde dat de genoemde dealers ook meedoen en de webshop op orde hebben.

Andere kant... we mogen ook blij zijn als consument dat er na zo'n zwart jaar als 2020 nog freak-acties gehouden worden en dat de dealers in dit voorseizoen al de moeite nemen om hun webshop op orde te maken speciaal en alleen voor deze actie.

Kortom... er is van beide kant wat te zeggen al had er van vorig jaar best wat geleerd kunnen worden omtrent de opbouw van deze actie. Ik verwacht dat ANO Vuurwerk vrijdag de shop open gegooid dus alle tijd nog om een weekje te shoppen.

Niet als je tegen het zere been van een CR-fanboy trapt blijkbaar :)

Lmao fanboy China red.
Nee hoor eerder een Funke fanboy.

Maar leuk he mensen dat deze actie weer terug is.
Tuurlijk mag kritiek geuit worden maar erin blijven hangen is ook het uiterste.
Iets met de toon en muziek.....

En weer terug naar de actie, mensen nog wat moois besteld?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nu een lijstje van 380€. Hiertussen zit onder andere de kingdom, breakout en airbomber waar ik nog een lichte twijfel over heb. Dit lijstje is uiteindelijk ongeveer 2/5 van mijn budget dus zou iemand hier vanuit eigen standpunt nog een verandering aan brengen? (alternatief zoeken, iets toch maar laten staan, etc.)

Heb nu een lijstje van 380€. Hiertussen zit onder andere de kingdom, breakout en airbomber waar ik nog een lichte twijfel over heb. Dit lijstje is uiteindelijk ongeveer 2/5 van mijn budget dus zou iemand hier vanuit eigen standpunt nog een verandering aan brengen? (alternatief zoeken, iets toch maar laten staan, etc.)

De effecten van de Kingdom en Break-out overlappen elkaar (volgens mij maakt de Kingdom onderdeel uit van de Break Out compound) dus persoonlijk zou ik ze niet allebei nemen. Maar er is genoeg aanbod in de CR freakactie zowel qua losse cakes als qua compounds van klein naar groot. Persoonlijk vind ik de Ghost Town een erg fraaie waaiercake (dus besteld) en kan de Fire Valley mij ook zeer bekoren. Een groot aantal producten zijn vorig jaar gelanceerd en dus nog niet in de straat geschoten maar als het gaat op de dierencakes, Tolle Mina, Magic in the Air, Obsessed, etc - zie de straatfilmpjes van collega forum leden + commentaren daarop... die geven vaak een goed beeld van de performance. Hoop dat je iets wijzer wordt hiervan en succes met je keuzes

Een eerste bestelling bij Intratuin Nijkerk gedaan. Vorig jaar mogen ervaren dat de communicatie en service erg prettig verloopt.

Ja nu je het zegt is de Kingdom gewoon een halve Break out dus ik denk dan dat ik de kingdom laat staan. Wat mij wel altijd opvalt is dat W-shape potten meestal duurder zijn dan I-shape potten voor hetzelfde kruitgewicht dus die koop ik niet zo vaak. Daarentegen vindt ik dat die Ghost town voor 500 gram erg goed presteert dus daar zit ik nu wel op te ogen met dat prijsje van 32.50€. Ik denk dus dat dit de vervanger wordt voor Kingdom. Nog bedankt!

Die airbomber is gewoon kak, zeker skippen

Wat ik zeker zou halen voor dat geld:
Dierenlijn
Magic in the air
Bulldozer
Dance monkey
Twilight
Kingdom
Las fallas
Tola mina

Ok dus met de vrije ruimte die is ontstaan door het weghalen van de kingdom en air bomber heb ik nu als uiteindelijke lijstje:

Bulldozer
Break out
Obsessed
Las Fallas x3
Salute 36 x3
Dog
Rooster
Tolla Mina
Crack attack
mistral
Ice crystal
Hurricane twister x5
Crack bucket x3

Van de dierencakes vind ik zelf de Pig en de Rat mooier dan de Dog en Rooster, maar dat is natuurlijk ook smaak. Mooie lijst verder, Crack Attack is zeker een goede cake. Paar jaar terug gehad.

Ik zie bijna niemand praten over de Final Destination. Vind ik zelf met Obsessed het mooiste blok van de aanbieding.

1x Construction
1x Magic in the air
1x Screaming Elevator
1x Final destination
1x Break Out
2x Las Fallas
1x Crack Attack
1x Rooster
1x Rat
2x Tolla Mina

Eerste bestelling de deur uit. Wederom China Red weer bedankt voor deze mooie actie, top!

Denk dat we met z'n allen blij moeten zijn met acties. En zeker zo vroeg in 't jaar zijn er genoeg winkels die nu helemaal niet zitten te wachten op vuurwerk dingen. Dan bedenkt een importuer een leuke actie maar dan kun je niet zomaar denken dat alle winkels ook meteen mee doen en alles klaar hebben. Heb wel eens gehoord dat je het bij sommige helemaal voor moet kauwen...

Ik heb vorig jaar aan deze mooie actie meegedaan.
Helaas mocht het niet zo wezen,
heel netjes zonder er iets voor hoeven te doen geld terug gekregen.
Dit jaar sla ik helaas over,ik heb al gewoon teveel.
stiekem hoop ik dat deze actie jaarlijks terug gaat komen
zodat ik alsnog mijn verlanglijstje kan bestellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan