[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer netjes dat je daar nog eens 20% extra krijgt hoor :)

Geen 20%, of tenminste niet op elk artikel. Heb dezelfde lijst ingevuld bij twee winkels en inderdaad een leuk bedrag extra krijg je wel :)
Toch maar even kijken of ik daar voor naar Sliedrecht ga rijden, want is toch wel lekker.
Of Verbakel in Pijnacker moet hetzelfde gaan doen, Ed ? :angel:

Dankjewel voor het 'aanbevelen' van mijn video's Bonzo! Video kwaliteit is niet je-van-het helaas, doordat mijn hoofdcamera leeg was en ik daarom mijn telefoon moest gebruiken. Plus de mist... Desalniettemin komt wel naar voren dat de Pig inderdaad de beste van de drie is (naar mijn mening).

Bedankt voor de tip, wilde eerst bestellen in Ambacht. Nu niet meer:)

Hahaha je vergeet dat Sliedrecht en Ambacht de zelfde winkels zijn. Ook zij hebben 20% gratis vuurwerk als actie naast de freakactie. Verder ben klaar met de freakactielijst. Nu nog een paar dingetjes bestellen voor de 20% en dan ben ik in Ambacht klaar.

Geen 20%, of tenminste niet op elk artikel. Heb dezelfde lijst ingevuld bij twee winkels en inderdaad een leuk bedrag extra krijg je wel :)
Toch maar even kijken of ik daar voor naar Sliedrecht ga rijden, want is toch wel lekker.

Laat je het even weten Torrr als je gaat rijden? Draaien we de boel even om en mag je ook wat voor mij meenemen. :wink:

Hahaha je vergeet dat Sliedrecht en Ambacht de zelfde winkels zijn. Ook zij hebben 20% gratis vuurwerk als actie naast de freakactie. Verder ben klaar met de freakactielijst. Nu nog een paar dingetjes bestellen voor de 20% en dan ben ik in Ambacht klaar.
Bij Ambacht krijg je geen 20% op de freak actie, Sliedrecht wel..

Hier is de bestelling ook de deur uit!

3x Hurricane Twister
4x Las Fallas
2x Crack Attack
1x Rat
1x Magic in the Air
1x Fire Festival
1x Obsessed

Nogmaals heel veel dank voor de topactie CR/VWC en een speciale shoutout naar IT Hoorn voor de topservice!

Veel plezier/succes voor iedereen die nog gaat shoppen en knopen moet doorhakken!

Ik heb ook mijn bestelling geplaatst:

1x Tears of Angels
Dierenserie alle 4
6x Manipulator
2x Mistral
1x Golden Dream
1x Two Angels
1x Dance Monkey

Souman in Hattem heeft de nieuwe producten er niet op staan, op zich niet erg. Wat ik vreemder vind is dat de Rat er niet te bestellen is, zelfs niet via de zoekfunctie.

Souman in Hattem heeft de nieuwe producten er niet op staan, op zich niet erg. Wat ik vreemder vind is dat de Rat er niet te bestellen is, zelfs niet via de zoekfunctie.

Staat wel op de site voor de normale prijs maar is idd niet te bestellen. Stuur Souman anders even een bericht. Ze reageren over het algemeen vrij snel.

Hier ook maar eens een bestelling gedaan bij intratuin. Iig de Obsessed zit erbij en de Pig, Dog en Rooster. I am Fan mag ook niet ontbreken trouwens :wink:
Die moet ik toch ook maar eens gehad hebben! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan