Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeer netjes dat je daar nog eens 20% extra krijgt hoor![]()
Bedankt voor de tip, wilde eerst bestellen in Ambacht. Nu niet meerNet ook bij Sliedrecht nagenoeg hetzelfde besteld als vorig jaar. Hopelijk dit jaar met een beter resultaat. Ook nog gratis vuurwerk erbij dit keer, altijd welkom![]()
Bedankt voor de tip, wilde eerst bestellen in Ambacht. Nu niet meer![]()
Geen 20%, of tenminste niet op elk artikel. Heb dezelfde lijst ingevuld bij twee winkels en inderdaad een leuk bedrag extra krijg je wel
Toch maar even kijken of ik daar voor naar Sliedrecht ga rijden, want is toch wel lekker.
Ze gaan binnen nu en 24 uur open, hebben ze net op Facebook gezetAno is inderdaad nog niet open helaas
Bij Ambacht krijg je geen 20% op de freak actie, Sliedrecht wel..Hahaha je vergeet dat Sliedrecht en Ambacht de zelfde winkels zijn. Ook zij hebben 20% gratis vuurwerk als actie naast de freakactie. Verder ben klaar met de freakactielijst. Nu nog een paar dingetjes bestellen voor de 20% en dan ben ik in Ambacht klaar.
Okee vaag dan..Ik heb het in Ambacht wel gekregen. Kon meteen gratis vuurwerk uitkiezen.
Souman in Hattem heeft de nieuwe producten er niet op staan, op zich niet erg. Wat ik vreemder vind is dat de Rat er niet te bestellen is, zelfs niet via de zoekfunctie.
Het viel me puur op, ik laat deze actie verder aan mij voorbij gaan, dus ga er niet achteraan verder.Staat wel op de site voor de normale prijs maar is idd niet te bestellen. Stuur Souman anders even een bericht. Ze reageren over het algemeen vrij snel.