[Freakactie 2019] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hemel was verlicht vanavond en wat een knallen.
Diepe diepe buiging voor jou Stefan en crew.
Wat een show.
Super bedankt

Top zaak mijn gratis bestelde vuurwerk opgehaald. Dat had ik gewonnen met de black Friday actie.
En daar had ik al voor €25 gratis vuurwerk bij. Dat was er even niet maar een super vervanger gekregen.mijn dank daarvoor
Volgend jaar zeker weer��

Top service, strak gepland en goed aangestuurd! Heerlijk!! Voor herhaling vatbaar����

Goed geholpen op zaterdag.
Product Mamma Mia was helaas niet geleverd.
Maar een pakbon gekregen omdat ze op dinsdag zeker binnen waren.
Gister terug geweest en ze opgehaald :)

Toppie

28 december ook geweest om mijn bestelling op te halen. leuke winkel en kundig personeel. was op het tijdstip niet heel druk maar wel gezellig. ga deze winkel zeker in de gaten houden dit jaar.

Hele fijne winkel met super acties en prijzen! Ook de communicatie was duidelijk en enkele wijzigingen waren vooraf geen enkel probleem.
Tijdens het afhalen op de 31ste geholpen door Stefan zelf en op een artikel na was alles compleet!
Dit missende artikel werd ruimschoots gecompenseerd!! Hulde en dank hiervoor.
Na het inladen nog een bakkie gedaan met Stefan die ondanks de drukte hier even tijd voor maakte.

De winkel was ook groots en ruim opgezet en zag er keurig uit. Verder ook vriendelijk personeel aan het werk!! Van mij mogen ze snel online komen met de acties voor 2020 want hier kom ik zeker terug!!

Wat ik trouwens nog niet gelezen heb maar wél erg fijn vond is dat alles in dozen klaarstond waar geen vuurwerk labels op stonden. Oftewel kale dozen waar nergens uit blijkt dat je vuurwerk aan het sjouwen bent. Maakt het in het huidige klimaat toch wat makkelijker om alles op te slaan!

Hier ga ik zeker weer terugkomen, Stefan bedankt voor alle aanbiedingen door het jaar heen en in het bijzonder de goede service in de winkel. Beetje hectisch in het begin (pijlen in de winkel laten staan) Achteraf me Wckd Warlord prijs vergeten, maar allemaal netjes opgelost. Uiteindelijk ook alles gekregen, dus helemaal top:)

Ga hier zeker vaker komen, wat mij betreft 1 die ieder jaar weer terug komt.
PS de sneeuwmannen die ik maandag nog even meegepakt hebt waren echt goed man haha, moest serieus een paar keer een stap naar achter doen haha.

Ga zo door:thumbsup:

Wat ik trouwens nog niet gelezen heb maar wél erg fijn vond is dat alles in dozen klaarstond waar geen vuurwerk labels op stonden. Oftewel kale dozen waar nergens uit blijkt dat je vuurwerk aan het sjouwen bent. Maakt het in het huidige klimaat toch wat makkelijker om alles op te slaan!

Idd erg handig, alleen paste het zo niet in de auto. Dus heb die er in de straat nog af moeten halen lol..

Nu hier voor het 2e jaar op rij geweest.
Helaas wel net op een verkeerd moment wezen afhalen.
erg druk en ruim een uur in de winkel gestaan, Maarja dat kan gebeuren!
Voordat ik alles in mijn auto heb gezet toch toch maar even gecontroleerd, en maar goed ook.
Miste de purple haze, elements of fire en de inferno. Toch niet de minste producten.
Gelijk weer naar binnen gegaan en dit aangegeven aan een medewerker.
Zonder problemen werden deze producten erbij gepakt en kon ik met een volle auto weer op de terugweg.
Hopelijk dit jaar weer net zulke leuke actie's als afgelopen jaar.
Ik kom hier zeker weer terug!

Ook deze winkel heb ik afgelopen 28 december bezocht, vroeg in de ochtend, als nummer 1 voor mij. Rond 08:15 aangekomen met als tijdsvak 08:00 - 10:00. In de winkel stonden een 4tal freaks voor ons te wachten, wat vlot verliep en na 10 minuten waren wij aan de beurt. Even vluchtig gezocht met de medewerker naar het juiste bestelnummer op de doos achter de balie, wat gepraat, gecontroleerd en na 10 minuten stonden wij weer buiten. Mét steekwagen, die we even konden gebruiken omdat de auto een straat verder gezet moest worden. Prima geregeld! De afhandeling in de winkel kon wellicht wat vlotter (dozen op volgorde van nr), evenals het neerzetten van meerdere dozen achter de balie (onze stond onderop, wat veel heen-en-weer gesjouw oplevert). Maar al met al: goed assortiment, goede communicatie, vlotte afhandeling in de winkel. Wat wel een aandachtpunt is: het parkeren in de omgeving kan op piekmomenten wellicht wat problemen geven. Is op te lossen met een steekwagen, maar met écht grote bestellingen misschien lastig.

Dat laatste punt is inderdaadvwel iets ja, ik had de mazzel dat er een plekje voor de deur vrij was maar ja het inladen trekt dan ook wel weer wat bekijks.
Wellicht iets doen dat je je meld in de winkel en dan je auto even naast de zijdeur kan zetten als je bestelling klaarstaan een optie?

Dank allen voor de feedback met ervaringen. We zullen wat tips/kritiek meenemen en de boel proberen uit te voeren zoals jullie wensen mits uitvoerbaar natuurlijk.

Binnenkort start er een nieuw topic van ons voor komend jaar. Deze maand even de benen strekken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan