Nieuwsberichten niet onder nieuwe berichten plaatsen?

Mee eens! Direct doen!
Er is al veel gezegd over dat vwc alle nieuwsberichten op vwc plaatst waardoor ze de grootste verzamel bron van ‘vuurwerk negativiteit’ op het net zijn...

Dat moet je als vuurwerkliefhebbers site helemaal niet willen maar aan censuur willen ze naar eigen zeggen ook niet en daarom is Tjoppers voorstel een heel prima, eerlijk en realistisch goed uitvoerbaar alternatief...

Nou moeten we niet een bubbel gaan creëren waarin we blind en doof zijn voor de bewegingen rondom vuurwerk maar wellicht kan er 1 topic komen genoemd "nieuws artikelen" waarin de links worden gepost van nieuwe artikelen. Of dat die links daar doorlinken naar volledige topics van nieuwsberichten maar die dan niet zelf in de "nieuwe berichten feed" verschijnen.

Nou moeten we niet een bubbel gaan creëren waarin we blind en doof zijn voor de bewegingen rondom vuurwerk maar wellicht kan er 1 topic komen genoemd "nieuws artikelen" waarin de links worden gepost van nieuwe artikelen. Of dat die links daar doorlinken naar volledige topics van nieuwsberichten maar die dan niet zelf in de "nieuwe berichten feed" verschijnen.

Laat mij maar lekker in die bubbel!

Vind ik helemaal geen verkeerd idee dit....

Helemaal mee eens en roep dit al langer. Zou fijn zijn om de nieuwsberichten met een vinkje aan of uit te kunnen zetten onder ‘ nieuwe berichten’.

Top dat jullie dit meenemen in het VWC overleg moderators!

100% mee eens. Merk idd dat al dat negatieve invloed heeft op hoe je de rest vd posts ervaart.

Ook hier met hetzelfde. Helemaal in deze periode waarin we moeten genieten van elkaars geschoten producten met oud en nieuw. Onze ervaringen met deze producten e.d. Ik heb het idee dat die ondergesneeuwd worden aan negatief nieuws.

Dagelijks 1 topic voor Vuurwerk in de media. Makkelijkste om deze wijziging (op korte termijn) door te voeren. Zou al een heleboel negatieve gedachten schelen voor mij en waarschijnlijk bij meerderen.

Dagelijks 1 topic voor Vuurwerk in de media. Makkelijkste om deze wijziging (op korte termijn) door te voeren. Zou al een heleboel negatieve gedachten schelen voor mij en waarschijnlijk bij meerderen.

Dat kan ook, "vuurwerk in het nieuws op 7-1-2020" en dan alle artikelen in die post zetten.

Om dit topic schoon te houden van dergelijke opmerkingen zoals nu wéér die van jou, heeft Tjopper daar speciaal een alinea aan gewijd met als inleiding ‘Ik steek mijn kop niet in het zand.” Hoe duidelijk wil je het hebben?!

Jij hebt ook een goed voorstel, ik vind persoonlijk die van Tjopper beter, maar als je er een speciaal topic voor aanmaakt, zal ik het zeker liken.

Om dit topic schoon te houden van dergelijke opmerkingen zoals nu wéér die van jou, heeft Tjopper daar speciaal een alinea aan gewijd met als inleiding ‘Ik steek mijn kop niet in het zand.” Hoe duidelijk wil je het hebben?!

Jij hebt ook een goed voorstel, ik vind persoonlijk die van Tjopper beter, maar als je er een speciaal topic voor aanmaakt, zal ik het zeker liken.

Ik geef gewoon mijn mening en voorstel. Dat je daar problemen mee hebt is niet mijn probleem ;)

Off-topic: Ben nieuw hier, als ik het goed begrijp is er een optie voor het zien van de laatste forum posts? Heb lopen zoeken, maar kan deze optie niet terugvinden. Alvast dank voor een antwoord.

Back
Bovenaan