[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het staat als het goed is duidelijk op de omdoos.
Rechtsboven zie je op het eind /19 staan, dit is het jaar.

Bekijk bijlage 55886

Ik zou er gewoon goed op letten als je hem uitgeleverd krijgt, dan komt het goed.

Goedenmiddag

Dat is vrij makkelijk de geisterblitz batch 2019 zitten per 2 in een karton dus deze worden " los" geleverd en de geisterblitz 2020 batch zit gewoon in een omdoos.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Dat is vrij makkelijk de geisterblitz batch 2019 zitten per 2 in een karton dus deze worden " los" geleverd en de geisterblitz 2020 batch zit gewoon in een omdoos.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Aha, dus de 2019 batch is de Sky Screamer variant (zoals in het Geisterblitz topic werd besproken) die per 2 in een karton kwam. En de 2020 batch zit in een omdoos met het Big X serie label, zoals hij ook op alle sites staat nu?

Aha, dus de 2019 batch is de Sky Screamer variant (zoals in het Geisterblitz topic werd besproken) die per 2 in een karton kwam. En de 2020 batch zit in een omdoos met het Big X serie label, zoals hij ook op alle sites staat nu?

Goedenavond

De skyscreamer "is" de geisterblitz alleen deze hebben ze zo genoemd om deze op de duitsemarkt onder te brengen en daardoor zaten dezen ook per 2 in een krt ipv 1 ( andere wetgeving etc ).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

De skyscreamer "is" de geisterblitz alleen deze hebben ze zo genoemd om deze op de duitsemarkt onder te brengen en daardoor zaten dezen ook per 2 in een krt ipv 1 ( andere wetgeving etc ).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond Team Vuurwerk

Morgen ga ik gelijk bestellen :handsup:

Goedenavond
Ik kijk al een paar jaar mee en wou zojuist bestellen nu zie ik bij de 29e een tijdblok staan van 8:30 tot 8:30? Is. Me. Een beetje onduidelijk kan iemand mij hier mee helpen?

Goedenavond
Ik kijk al een paar jaar mee en wou zojuist bestellen nu zie ik bij de 29e een tijdblok staan van 8:30 tot 8:30? Is. Me. Een beetje onduidelijk kan iemand mij hier mee helpen?

Goedenavond

Wat wil je precies weten, in dit geval houd het in de ern ruimte in het tijdblok over is waarschijnlijk dus de bestelling dient om 08.30 afgehaald te worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Als ik een Snowstorm 2.0 bestel, krijg ik dan een 2019 of 2020 versie? Is het eventueel mogelijk om een voorkeur voor een jaartal door te geven?

Als ik een Snowstorm 2.0 bestel, krijg ik dan een 2019 of 2020 versie? Is het eventueel mogelijk om een voorkeur voor een jaartal door te geven?

Goedenavond

Wij zelf hebben de snowstorm niet meer op voorraad staan dus wij zijn afhankelijk van wat wij geleverd krijgen en helaas is het niet mogelijk een voorkeursjaartal door te geven.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Kunnen de bestellingen die je plaats op de reguliere website (zodra deze weer open is) ook worden samengevoegd met je bestellingen van vuurwerkperdoos?

Kunnen de bestellingen die je plaats op de reguliere website (zodra deze weer open is) ook worden samengevoegd met je bestellingen van vuurwerkperdoos?

Nee dat kan helaas niet. Vpd en de reguliere site hebben beide een apart ophaalpunt in 't pand.

Enige wat je kunt doen is de bestellingen qua tijden zoveel mogelijk afstemmen op elkaar.

Maar je zult ze dan beide los op moeten halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan