[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen de bestellingen die je plaats op de reguliere website (zodra deze weer open is) ook worden samengevoegd met je bestellingen van vuurwerkperdoos?

Goedenmorgen

We hebben voor vpd en voor de normale voor bestellingen 2 apparte afhaalpunten dus deze kunnen niet samen gevoegd worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste Valk,

ik zie dat de strong celebration nog steeds gretig word verkocht, dit terwijl het een uitloop artikel is en volgens mij de voorraad aardig aan het slinken is.
Kunnen jullie garanderen dat alle bestelde strong celebrations worden uitgeleverd?

Zouden jullie een filter kunnen toevoegen voor Vuurwerkmania producten? Momenteel zijn ze alleen te zien als je naar het complete overzicht gaat van alle producten.

Is er nog een kans dat er nog afhaalblokken op andere tijdstippen bijkomen? of is alles nu echt vol vol

Goedenmiddag

Wij denken haast wel dat vol nu echt vol begint teworden ja.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is het bijna vol voor nieuwe klanten of ook voor klanten die al een tijdslot hadden van een vorige bestelling (en deze dus kunnen gebruiken voor een volgend order)?

Beste Valk,

ik zie dat de strong celebration nog steeds gretig word verkocht, dit terwijl het een uitloop artikel is en volgens mij de voorraad aardig aan het slinken is.
Kunnen jullie garanderen dat alle bestelde strong celebrations worden uitgeleverd?

Beste kloesje , zolang de strongcelebration pp de site staat is deze op voorraad en zal deze ook uitgeleverd worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Wij denken haast wel dat vol nu echt vol begint teworden ja.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Opzich ook niet gek denk ik gezien de drukte elk jaar bij valk en de misschien scherpe regels mbt 1,5 meter. denk dat je op een gegeven moment ook gewoon moet zeggen vol zodat de doorstroom e.d. soepel verloopt

Goede morgen! Na een jaartje rondkijken en discussies volgen vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de freakacties, eerste bestelling net gedaan en hoop dat er nog vele mogen volgen! Ik zie jullie de 30e

Ik heb 3 verschillende afhaalmomtenten moeten kiezen ivm de beschikbaarheid van afhaalmomtenten bij het plaatsen van de bestellingen.
Als deze worden samengevoegd zijn er in ieder geval al 2 plekken vrij..

Ojee. Dit moet wel lukken toch? Kijk, als freak maak ik gebruik van de acties. Ik heb op 1 dag twee bestellingen en een derde bestelling op een dag later, dit omdat ik geen bestelling aan mijn vorige afhaalmoment kon toevoegen. Is hier iets aan te doen @valk? Ik heb namelijk ook geen behoefte om twee keer vanuit t noorden af te reizen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan