The Ultimate

Eerst deze 2x, gevolgd door daarna 4 of 6x de Wicked Whistle, gaat op mijn lijst :) De heldere kleuren van beide cakes passen heerlijk bij elkaar zeg! :handsup:

Twee stuks in the pocket! Of ik ze achter elkaar schiet, of juist een paar meter uit elkaar en dan in en soort X-shape, ben ik nog niet helemaal over uit. Gelukkig nog zo een 7 maanden de tijd. :p

Laatst bewerkt:
Ik hoop komend jaar een exemplaar te ontvangen die precies doet wat die moet doen. Dan is het echt een must-have zoals die hier op filmpjes voorbij is gekomen!

Dit jaar voor het eerst deze geschoten en volgend jaar er zeker weer bij! Erg mooie waaier!!

Ik had deze gewonnen en was er heel blij mee!
Bij het stapelen van m'n collectie zag ik dat ie precies even hoog en breed is als de Transbomber dus heb hem er voor gezet als finale.

Echt top!!

Per twee geschoten en het was een bagger bak, geen spinners te herkennen en traag als de pest. Enorm verschil in tijdsduur en gewoon slecht. Had mij er enorm op verheugd in een projectje na 3x streetmuscle en het viel zo smerig tegen. Voor mij niet weer. Kleur was prima en mooi fel, maar traag als dikke stron..

En het kan niet nat zijn geweest omdat het qua hoogte prima was en ook niet zo aanvoelde. Gewoon een hele slechte uitvoering wat ik had.

IMG_0849.jpg

Ik vond dit ook een zeer mooie cake hoor, erg mooie kleuren gecombineerd met witte spinners.

Hier te zien na de 2 single shots in het begin meteen.

Prachtige special is dit. Ik had hem vorig jaar al besteld maar toen helaas niet geleverd gekregen, dus dit jaar de herkansing. En wat voor eentje! Per twee geschoten (helaas wel in de mist) maar wat blijft deze waaier gewoon steengoed zeg!

Dit is inderdaad een topper uit het assortiment van Vuurwerktotaal. Na vorig jaar een versie gehad te hebben die niet helemaal lekker liep, ging deze als een trein. 2x per 2 geschoten, heerlijk geweld. Komend jaar indien in dezelfde versie beschikbaar zeker weer!

Mooie bak, maar pakt af en toe wat rommelig uit. De oude it's mine, of nog beter de sensation zijn in mijn ogen sierlijker uitgevoerd.

De soms wat rommelige uitvoering in combinatie met de aanzienlijk hogere prijs maakt dat ik eerder voor de wicked whistle zou gaan. Even mooie multicolours, draaiende tails en fluit :-)

Blijft een geweldige mooie kleurrijke waaier dit hoor. Twijfel voor dit jaar want de prijs valt inderdaad vies tegen of is deze nog ergens goedkoper op de kop te tikken dat iemand zo weet?

Back
Bovenaan