[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
UPDATE!!!!! UPDATE !!!!!!

Geachte members/ freaks

Bij deze jullie aandacht voor de volgende zaken, vanaf 1 oktober as zijn wij helaas genoodzaakt onze prijzen van evolution fireworks te moeten verhogen op onze vuurwerkperdoos site.
Wij snappen dat dit vervelend is voor mensen die nog niet bij macht zijn om voor die tijd te bestellen maar het is helaas niet anders.

Ook kunnen wij jullie melden dat wij vanaf heden ook de producten van PANGU in ons assortiment hebben opgenomen en dat deze zsm op de site toegevoegd zullen gaan worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Toch wel bijzonder dit van Evo of ben ik de enige bij wie het op valt?
Dit is andere jaren nooit zo geweest kan ik me herinneren. Prijzen waren weer flink verhoogd.
Is wel duidelijk dat het evo van eerst anno 2020 niet meer bestaat haha. Is niet anders!

Ben benieuwd naar de aanvulling van Pangu. Dank voor de update!

Dit is andere jaren nooit zo geweest kan ik me herinneren. Prijzen waren weer flink verhoogd.
Is wel duidelijk dat het evo van eerst anno 2020 niet meer bestaat haha. Is niet anders!

Ja en elders dan glashard nog ontkennen dat er aan prijsafspraken gedaan wordt :angel:
Voorheen gingen de prijzen ook wel omhoog hoor, maar niet zo vroeg al.

Goedenmorgen

Afgelopen jaar hebben wij dit toen ook moeten aanpassen helaas.
Wij hebben de site aangepast nu en hebben nu ook alle andere+ nieuwe producten van evo toegevoegd aan de site .
Ook zullen er straks op onze reguliere valk site nieuwe losse cakes toegevoegd gaan worden aan het assortiment.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond members/freaks

De nieuwe week aanbieding is weer een feit!!!!!.
Benieuwd wat we dit keer voor jullie hebben.... kijk dan snel op onze site .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik ga nu een vraag stellen die niet goed is voor mijn portemonnee. Maar mijn geduld is op haha :yes:. Kun je iets vertellen over tot wanneer vwpd online blijft en wanneer de reguliere website online gaat? En misschien een tipje over wat we wellicht aan acties nog kunnen verwachten?

Ik ga nu een vraag stellen die niet goed is voor mijn portemonnee. Maar mijn geduld is op haha :yes:. Kun je iets vertellen over tot wanneer vwpd online blijft en wanneer de reguliere website online gaat? En misschien een tipje over wat we wellicht aan acties nog kunnen verwachten?

Pyromun,

Vuurwerkperdoos blijft tot 30 november 23:59 online. Vanaf 1 december gaat van der Valk open

Goedenavond

Als alles "normaal" verloopt blijft onze vpd site open tot 30 november, MAAR als het net zo storm loopt als afgelopen jaar dan zijn wij helaas genoodzaakt de site eerder opslot te gooien helaas .
De reguliere website gaat normaliter op 1 december open MAAR mocht vpd dus eerder dicht gaan dan kan het zo maar zijn dat onze andere website dus eerder open gaat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedankt voor de snelle antwoorden! Ik gok zomaar dat er dan nog wel een bestellinkje achteraan gaat komen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan