het bergje
VWC lid
Thanks voor de tip!!
2 x besteld samen met de Transbomber en Triple x
Haha net aan de 50 euro zeker

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor de tip!!
2 x besteld samen met de Transbomber en Triple x
Haha net aan de 50 euro zeker![]()
NopeZo te zien is de strong celebration weer te bestellen bij de weekacties, als je deze neemt voor 40 euro kan je nog wat kleins toevoegen om aan de 50 euro te komen. Maar op zo’n freaksite zit je toch al snel op 50 euro? Of ben ik de enige.![]()
Wat zeggen jullie: 2x de Strong Celebration of is 1x ook al indrukwekkend genoeg? Komen trouwens nog aardig van deze boxen los bij Valk...
is de valk vuurwerk scream karton precies dezelfde cakes als in die knal/fluit compound van vorig jaar?
Goedenmiddag
Ja als je al bestelling hebt staan dan worden alle opvolgende bestellingen bijgevoegd aan de eerste besteldatum en afhaaltijd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmorgen
Over welk product gaat het hier .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Beste Valk,
Heb een paar vraagjes, ik heb nog niet eerder bij jullie besteld, vanwege de afstand, maar ik zit nu serieus te overwegen om de eerste bestelling te plaatsen via de freaksite.
De afhaalblokken die ik nu kan kiezen zijn alleen nog: 31-12-2020 tussen 6:00 en 7:00
Ik moet ruim 1,5 uur rijden en wil eigenlijk het liefst -net als elke freak- de bestelling op 29-12 binnen hebben. Valt hier nog wat aan te doen?
Als ik later op de gewone website nog bestellingen plaats, wordt dit dan ook samengevoegd met de overige bestellingen? Jullie hebben een mooi assortiment, maar wil niet van alles een karton, maar om daar nu 2x 3 uur (vv) voor te rijden lijkt me wat overdreven.
Jaja nieuwe weekactiemooie prijs weer
![]()
Mooie aanbieding. Gelukkig komt m'n salaris eind deze week![]()
is de valk vuurwerk scream karton precies dezelfde cakes als in die knal/fluit compound van vorig jaar?