[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zeggen jullie: 2x de Strong Celebration of is 1x ook al indrukwekkend genoeg? Komen trouwens nog aardig van deze boxen los bij Valk...

Beste Subaru freak,

hoe kan ik een 2e bestelling plaatsen en er voor zoregn dat ik die op het zelfde moment kan afhalen als mijn eerste bestelling ?? Nu kan ik alleen nog 31-12 's morgens vroeg kiezen.

Beste Valk,

Heb een paar vraagjes, ik heb nog niet eerder bij jullie besteld, vanwege de afstand, maar ik zit nu serieus te overwegen om de eerste bestelling te plaatsen via de freaksite.
De afhaalblokken die ik nu kan kiezen zijn alleen nog: 31-12-2020 tussen 6:00 en 7:00 :shocked:
Ik moet ruim 1,5 uur rijden en wil eigenlijk het liefst -net als elke freak- de bestelling op 29-12 binnen hebben. Valt hier nog wat aan te doen?
Als ik later op de gewone website nog bestellingen plaats, wordt dit dan ook samengevoegd met de overige bestellingen? Jullie hebben een mooi assortiment, maar wil niet van alles een karton, maar om daar nu 2x 3 uur (vv) voor te rijden lijkt me wat overdreven.

Beste Valk,

Heb een paar vraagjes, ik heb nog niet eerder bij jullie besteld, vanwege de afstand, maar ik zit nu serieus te overwegen om de eerste bestelling te plaatsen via de freaksite.
De afhaalblokken die ik nu kan kiezen zijn alleen nog: 31-12-2020 tussen 6:00 en 7:00 :shocked:
Ik moet ruim 1,5 uur rijden en wil eigenlijk het liefst -net als elke freak- de bestelling op 29-12 binnen hebben. Valt hier nog wat aan te doen?
Als ik later op de gewone website nog bestellingen plaats, wordt dit dan ook samengevoegd met de overige bestellingen? Jullie hebben een mooi assortiment, maar wil niet van alles een karton, maar om daar nu 2x 3 uur (vv) voor te rijden lijkt me wat overdreven.

Goedenmiddag nathanael

Op dit moment zijn de enige blokuren die nog over zijn op 31/12 tot dusver gaat hier niks aan veranderen helaas.
Bestellingen die op de "reguliere" valk site worden gedaan kunnen NIET worden samen gevoegd met je vpd (vuurwerkperdoos) bestellingen, je hebt hierin ook 2 apparte ruimtes van afhalen dus samen voegen van dezen gaat daarom zowiezo niet.
Je kan wel gewoon je bestelling van de " reguliere site" rond het zelfde afhaaltijd op de 31e doen van je vpd bestellingen dan is rijden maar 1x nodig .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan