[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat gaat de outlet met de niet leverbare producten doen? Bijvoorbeeld, mean sirene rockets, twinkling bermuda evo en de memorial shot evo? Heb ze wel besteld namelijk.

Beetje freak heeft die al lang besteld toch :p
Eingelijk wel he, maar denk dat dit juist een product is waar nog wel een actie overheen kan. Aangezien ik er meerdere wil hebben is dat toch weer een paar tientjes. Nu alleen nog hopen dat ie ergens in de freak komt����

Waarom staan er in de shop van Haulerwijk veel meer boxen onder het kopje compounds als in Groningen? Zijn de boxen die in groningen onder cakeboxen staan dan geen compounds? Terwijl deze zelfde wel staan onder compound in Haulerwijk.

Heeft te maken met dat Haulerwijk als basis hoort te dienen en de andere winkels van daaruit bijgewerkt worden. Dit systeem werkt nog altijd niet goed, ik zal het handmatig aan gaan passen.

Gr Sven

Wat gaat de outlet met de niet leverbare producten doen? Bijvoorbeeld, mean sirene rockets, twinkling bermuda evo en de memorial shot evo? Heb ze wel besteld namelijk.

Producten die wij wel al in de bunkers hebben liggen krijgen jullie gewoon uitgeleverd. Voor niet leverbare producten wordt altijd een oplossing geregeld.

Sorry voor het late bericht. Zoals jullie wellicht gezien hebben, geen nieuwe weekactie vandaag. Wel zijn er in alle winkels leuke budget cakes toegevoegd van Vuurwerktotaal. Deze staan onder 2 halen 1 betalen.

Maar dan het goede nieuws! Houd de pinpassen, random readers en betaalapps nog even op zak. Want volgende week komen we een week lang met Wolff vuurwerk in de actie!

Deze producten komen alleen online in Groningen en zullen echt maar een week lang tegen de actieprijzen verkrijgbaar zijn.
Mijn bankrekening gaat hier niet blij mee zijn.:bonk: :holland:

In Groningen vinden jullie de update van de Wolff producten!

Final fate € 37,50
Wings of Darkness € 20,00
Decibel € 14,50
Viper € 27,00
Mad Twister € 17,00
The Pride € 39,95 + GRATIS 500 GRAM CAKE
Infinity € 89,95 + 2 GRATIS 500 GRAMS CAKES
Excentric € 27,00
Outcast € 29,95 + GRATIS 500 GRAM CAKE
Sky Explorer € 159,95 + 2 GRATIS 500 GRAMS CAKES
Overloaded € 149,95 + 2 GRATIS 500 GRAMS CAKES
Blow Out € 9,00
Mystic Moments € 149,95 + 2 GRATIS 500 GRAMS CAKES
Fire Festival € 79,99 + 2 GRATIS 500 GRAMS CAKES

https://outletgroningen.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-week-actie

En in alle winkels mits op voorraad:
Killer Instinct € 15,00
Secret Salute € 17,50
1.2" Glitter Willows 2 Colorz € 80,00
Sigma 120 € 90,00
Unique Pyro Show € 150,00

https://haulerwijk.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie

Hallo!!
Ik zie op de site bij de Big19 staan dat deze 1" is. Mag hopen dat dat een foutje is en gewoon net zoals andere jaren 1.2" is?

SmartSelect_20191115-143008_Chrome.jpg

Update Vuurwerk Outlet november 2019!!

46.1494159846.jpg

Gisteren een drukke maar voldane dag gehad. Gisteren zijn er een hele boel mooie producten binnen gekomen, van Rubro en Vuuwerktotaal. Maar liefst 2 vrachten zijn binnengekomen met ruim 20+ pallets. Die inmiddels netjes op hun plek staan. Het was even flink aanpoten dat wel, ik voel elk spiertje inmiddels.

Grootste van de 2 vrachten gisteren!!

Klikken op afbeelding voor afspelen

Komende tijd zien we vooral nog kleinere vrachten terug,met plukjes nieuwe producten nog o.a Vuurwerktotaal,Klasek,Evolution. Tussendoor word de winkel nog klaargemaakt voor de freakavond, en uiteindelijk voor de verkoop.

Graag zien we jullie terug dan ook terug op de freakavond 29 november. Een speciale avond vol gezelligheid voor alle liefhebbers met superaanbiedingen!De aanbiedingen zijn alleen 29 nov in de winkel geldig.

Er kan gepind worden
Er is vrije inloop van 17:00 tot 21:00

Team Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan