RickGAE
VWC lid
Nee, dit is de Scream van Tropic.klopt dit of![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dit is de Scream van Tropic.klopt dit of![]()
Hier precies hetzelfde. Komen er nog tijdsloten bij?Zou hier graag een bestelling plaatsen maar als de enige afhaalmogelijkheid op oudjaarsdag om 6 uur s'ochtends is dan sla ik hem over. Hopelijk komen er in de toekomst nog wat tijdsloten bij want zou hier graag wat bestellen...
Goedenmiddag nathanael
Op dit moment zijn de enige blokuren die nog over zijn op 31/12 tot dusver gaat hier niks aan veranderen helaas.
Bestellingen die op de "reguliere" valk site worden gedaan kunnen NIET worden samen gevoegd met je vpd (vuurwerkperdoos) bestellingen, je hebt hierin ook 2 apparte ruimtes van afhalen dus samen voegen van dezen gaat daarom zowiezo niet.
Je kan wel gewoon je bestelling van de " reguliere site" rond het zelfde afhaaltijd op de 31e doen van je vpd bestellingen dan is rijden maar 1x nodig .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Zou hier graag een bestelling plaatsen maar als de enige afhaalmogelijkheid op oudjaarsdag om 6 uur s'ochtends is dan sla ik hem over. Hopelijk komen er in de toekomst nog wat tijdsloten bij want zou hier graag wat bestellen...
Hier precies hetzelfde. Komen er nog tijdsloten bij?
Gelukkig is er voor alle 3 de dagen weer een tijdsblok toegevoegd (vanmorgen was er niks meer beschikbaar)Ik denk dat je er nu wel echt heel erg snel bij moet zijn....
Goedenavond
We hebben nét de demo's achter de rug dus we gaan nu een selectie maken welke nieuwe producten er toegevoegd gaan worden aan de site.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wellicht al vaker gevraagd maar kon het niet zo snel terugvinden. Ik heb al een bestelling geplaatst voor 30 dec 8-8.30. Als ik nu nog besluit wat producten te bestellen via de webshop maar hetzelfde tijdsblok is niet meer beschikbaar, kan ik de bestellingen dan samenvoegen?
Goedenmiddag
Ja als je al bestelling hebt staan dan worden alle opvolgende bestellingen bijgevoegd aan de eerste besteldatum en afhaaltijd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Super. Thanks voor de snelle reactie!Hier jouw antwoord Hatertzuid
@subarufreak, komt de Escape from Hell nog bij jullie in het assortiment en tot wanneer blijft de Triple X in de weekaanbieding?