vuurwerkduiven
VWC lid
Hier heb ik ook interesse in de escape danGoedenavond
Gaan we naar kijken kom ik op terug.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier heb ik ook interesse in de escape danGoedenavond
Gaan we naar kijken kom ik op terug.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
ot wanneer blijft de Triple X in de weekaanbieding?
Hier ook interesse!Voor mij ook de escape! Hoef ik die niet ergens anders vandaan te toveren
Tot die uitverkocht is vermoed ik!Zou je misschien ook deze vragen kunnen beantwoorden, thanks!![]()
Volgens mij zit je er pas aan vast als je hebt afgerekend?Een vraagje over het bestelproces: De knop Plaats Bestelling zit nog voordat je een ophaalblok kan kiezen. Ik begrijp dat niet veel blokken nog beschikbaar zijn, dus ik wil wel weten of het in mijn schema past, alvorens ik op Plaats Bestelling klik. Is het mogelijk om de afhaaltijd te selecteren, voordat je aan de bestelling vastzit?
Volgens mij zit je er pas aan vast als je hebt afgerekend?
Is bij best veel winkels zo, beetje verwarrend inderdaad maar je kunt gewoon doorgaan totdat je bij betalen uitkomt, bestelblok zit daarvoor.Een vraagje over het bestelproces: De knop Plaats Bestelling zit nog voordat je een ophaalblok kan kiezen. Ik begrijp dat niet veel blokken nog beschikbaar zijn, dus ik wil wel weten of het in mijn schema past, alvorens ik op Plaats Bestelling klik. Is het mogelijk om de afhaaltijd te selecteren, voordat je aan de bestelling vastzit?
Komt de Heaven From Hell A+B in het assortiment? Die heb ik als enige nog wel op het lijstje staan.
Tot wanneer gelden de vuurwerk per doos actoesGoedenmiddag
Wij zijn nog aan het kijken welke producten wij nog gaan opnemen in ons assortiment.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Tot wanneer gelden de vuurwerk per doos actoes
UPDATE!!!!! UPDATE !!!!!!
Geachte members/ freaks
Bij deze jullie aandacht voor de volgende zaken, vanaf 1 oktober as zijn wij helaas genoodzaakt onze prijzen van evolution fireworks te moeten verhogen op onze vuurwerkperdoos site.
Wij snappen dat dit vervelend is voor mensen die nog niet bij macht zijn om voor die tijd te bestellen maar het is helaas niet anders.
Ook kunnen wij jullie melden dat wij vanaf heden ook de producten van PANGU in ons assortiment hebben opgenomen en dat deze zsm op de site toegevoegd zullen gaan worden.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Gaan jullie die Ultimate City trip aan het assortiment toevoegen?Goedenmorgen
Uiteraard waren wij gisteren ook op de demo van magnum, en ook wij waren positief verrast over een aantal producten.
Vandaag doen wij een interne evaluatie over de demo en zullen de nieuwe producten van magnum die wij gaan voeren zsm op de site gaan verschijnen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedemiddag Team Valk,
Krijgen jullie ook de MJB Box en Go4Gold in jullie assortiment?
Geisterblitz van Geisha?
Oorspronkelijk geplaatst door PyroArnhem Bekijk bericht
Hi Valk, gisteren op de demo van Magnum waren veel mensen erg enthousiast over de nieuwe cake assortimenten. Dit waren voornamelijk de WCKD Heroes en de Ultimate Citytrip. Kunnen jullie de mogelijkheden verkennen om deze toe te voegen aan VPD?
Gaan jullie die Ultimate City trip aan het assortiment toevoegen?
UPDATE!!!!! UPDATE !!!!!!
Geachte members/ freaks
Bij deze jullie aandacht voor de volgende zaken, vanaf 1 oktober as zijn wij helaas genoodzaakt onze prijzen van evolution fireworks te moeten verhogen op onze vuurwerkperdoos site.
Wij snappen dat dit vervelend is voor mensen die nog niet bij macht zijn om voor die tijd te bestellen maar het is helaas niet anders.
Ook kunnen wij jullie melden dat wij vanaf heden ook de producten van PANGU in ons assortiment hebben opgenomen en dat deze zsm op de site toegevoegd zullen gaan worden.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk