[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me weer eens van mijn sociale kant laten zien door de laatste Double Deck Red voor iemand anders te laten liggen. :D

Ben er zelf weer 3 rijker, waarmee het totaal op 5 komt. En die Skies of Gold kon ik voor 10,95 natuurlijk ook niet laten liggen.

Ik ben even asociaal geweest en zojuist de laatste meegepakt. Erg blij mee. Het zal zo langzamerhand echt passen en meten worden met inladen.

Die zou ik ook nog graag zien inderdaad, red en purple al in de pocket maar dat is nog wel een mooie toevoeging!

Mocht je de Elegant Night van Funke toevallig ergens tegenkomen bij de inkoop, dan houdt ik me aanbevolen, dit is een van de boxen die ik echt graag nog een keer wil hebben :)

Lijkt mij ook, maar wie weet. Misschien komt ie dit jaar nog uit de toverhoed van Rene dit jaar.

Ik hoop met je mee. Spinner en ik hebben ook heel erg ons best gedaan om René van zijn Double Deck Red’s af te helpen, en nu heeft ie weer 12 nieuwen tevoorschijn getoverd. :p

Zoekfunctie. Staan op een of andere manier verborgen.

Ik hoop met je mee. Spinner en ik hebben ook heel erg ons best gedaan om René van zijn Double Deck Red’s af te helpen, en nu heeft ie weer 12 nieuwen tevoorschijn getoverd. :p

Ja heb aardig mijn best gedaan. Maar als hij telkens een nieuw aantal erop zet houd het voor mij ook op :bonk:

Hoi Rene ,
Ik zie enkel compound en cakes op de site verschijnen.
Ik vroeg me af of er ook nog leuk klein spul bij gaat komen.
funke tornado wirbel is een mooi voorbeeld
Ik heb een paar leuke dingen gezien zoals,
de Funke luftheulers of storm van xplode
aparte grondbloemen of draaizonnnen
ook de combo fontein en cake vind ik mooi.
Jammer dat de big ballet van tropic niet terug komt
ook orient van jorge was een mooie voorbeeld.
er moet vast nog meer van dit spul te krijgen zijn ??
ook mis ik leuke fonteinen ,cracklingballs,spinners
ook een serie familie vuurwerk zou ik tof vinden
iets moet het gemis van knalvuurwerk,vuurpijlen,singelshots opvangen

goed bezig
gr raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan