[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rene zou je el gato willen verkopen? Je kunt het volgensmij inkopen bij een Duitse verdeler. Alvast bedankt voor de moeite.

Rene zou je el gato willen verkopen? Je kunt het volgensmij inkopen bij een Duitse verdeler. Alvast bedankt voor de moeite.

Kon dat maar... trouwens, een Duitse verdeler!? Volgens mij deelt ie niets.

On topic: hele nette prijzen voor het Wolff aanbod (cruelty bijvoorbeeld)

Ai ai ai René, wat maak je het ons toch weer moeilijk. Jammer dat het minimale bestelbedrag weer naar 50€ gezet is. Ik was van plan geen losse cakes meer te bestellen en later in het jaar alleen nog voor een paar compounds te gaan. Mocht het bestelbedrag weer omlaag gaan, dan gaat bestelling #4 met 2-3 losse cakes toegevoegd worden bij de eerdere bestellingen gok ik...:)

Zo, bestelling nummer 3. :cool:
Een paar Cruelty's voor 12,50,- per stuk kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Rene bedankt :applause:

Van fireworks4all vind ik skyprincess en castle crasher mooi. Maar puur omdat deze niet heel duur zijn en de effecten prima

Mocht je toch in het magazijn van Wolff wandelen, dan ben Ik ook heel benieuwd of je daar een Decibel, ROTP of Flow Show (hoop eigenlijk al opgegeven) ziet staan. Dat zou mijn short list weer wat korter maken.:angel:
ROTP en zeker de decibel! Van de decibel wil ik wel een kartonnetje! Kommaar door Rene!

De Flitz Blitz van Blackboxx is uitverkocht. Is daarmee de combinatieaanbieding ook voorbij René of maak je nog een combi met andere artikelen van Blackboxx?

Zijn nu 3 voor €29,95

In de actie:
Shark €7,50
Tyr €14,95
Heimdall €14,95
Chrysantium Power €29,95

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan