[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan de Immortal Special goed meekomen met de Immortal Gold en de Golden Illusion? Of is deze, ook qua boeketgrootte, net een klasse minder en is het het waard om iets meer geld opzij te leggen voor de Rubro- of Maniaversie?

Wellicht is dat ook afhankelijk van de badge, maar ik heb ´m in 2017 gehad en was verbaasd over de kwaliteit. Ik vond hem toen beter dan de Immortal Gold, maar ja, die is ook niet altijd even goed geweest.
Vooral de burst van de Immortal Special was kneiterhard, dat weet ik nog goed.

Bedankt voor de Encore René, was een leuke verrassing dat ‘ie weer op de website stond :thumbup:

De Encore, Saturna en de Superior Gold (Immortal Special) zijn weer binnen:thumbsup:

Daar staat wel de 6 Elements voor een lekkere prijs, en die staat ook wel hoog op mijn lijstje. Maar er komt vast nog zat ander spul langs in de buurt...

Klopt inderdaad:) Voor mij net te ver rijden voor een box.

Dan zou ik er twee bestellen, als dat wel de moeite waard is om een stukje te rijden. Is mooi hoor, Sweetlake, je kunt er best een leuk dagje uit van maken. :p
En als je dan ook nog mijn vuurwerk (en dat van Torrr) wilt meenemen uit Zutphen, zorg ik voor een warm welkom en wie weet een exclusieve rondleiding door de stad. :D

Op Topic: die Immortal Special brengt me weer aan het twijfelen zeg. 65,- voor zo'n blokkie, dat is goed te doen. Maar het jaar duurt nog zo lang.

Dan zou ik er twee bestellen, als dat wel de moeite waard is om een stukje te rijden. Is mooi hoor, Sweetlake, je kunt er best een leuk dagje uit van maken. :p
En als je dan ook nog mijn vuurwerk (en dat van Torrr) wilt meenemen uit Zutphen, zorg ik voor een warm welkom en wie weet een exclusieve rondleiding door de stad. :D

Op Topic: die Immortal Special brengt me weer aan het twijfelen zeg. 65,- voor zo'n blokkie, dat is goed te doen. Maar het jaar duurt nog zo lang.

Geen slecht idee eigenlijk, elkaar halverwege meetten en overladen

Ow zeer zeker, krijg je vast nog wel een lekkere lunch aangeboden :wink:

Nu de Skies of Gold €10,95
Tevens diverse andere Katan artikelen toegevoegd.
skies.png

Laatst bewerkt:
Hoi Rene

Kun je nog wel aan de triangle sonne en de little devil
van Nico komen.Die deden het erg goed afgelopen oud en nieuw.

gr raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan