Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekkah!Bedankt voor de Encore René, was een leuke verrassing dat ‘ie weer op de website stond
De Encore, Saturna en de Superior Gold (Immortal Special) zijn weer binnen![]()
Daar staat wel de 6 Elements voor een lekkere prijs, en die staat ook wel hoog op mijn lijstje. Maar er komt vast nog zat ander spul langs in de buurt...
Jullie bedoelen mijn stadje Sweetlake neem ik aan ?
Klopt inderdaadVoor mij net te ver rijden voor een box.
Dan zou ik er twee bestellen, als dat wel de moeite waard is om een stukje te rijden. Is mooi hoor, Sweetlake, je kunt er best een leuk dagje uit van maken.![]()
En als je dan ook nog mijn vuurwerk (en dat van Torrr) wilt meenemen uit Zutphen, zorg ik voor een warm welkom en wie weet een exclusieve rondleiding door de stad.
Op Topic: die Immortal Special brengt me weer aan het twijfelen zeg. 65,- voor zo'n blokkie, dat is goed te doen. Maar het jaar duurt nog zo lang.
Geen slecht idee eigenlijk, elkaar halverwege meetten en overladen
Dan zou ik er twee bestellen, als dat wel de moeite waard is om een stukje te rijden. Is mooi hoor, Sweetlake, je kunt er best een leuk dagje uit van maken.![]()
En als je dan ook nog mijn vuurwerk (en dat van Torrr) wilt meenemen uit Zutphen, zorg ik voor een warm welkom en wie weet een exclusieve rondleiding door de stad.![]()
Helaas niet aangezien deze op zijn bij EurostarHoi rene,
Kun je ook aan de Thunderstorm van Eurostar komen?
Helaas niet aangezien deze op zijn bij Eurostar
Op dit moment niet.Maak ik daar indirect uit op dat je eventueel wel aan andere artikelen van Eurostar kunt komen?