[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vorige actie zat een behoorlijke hype achter, dat mis ik nu een beetje. Hopelijk krijgen we aankomende week de eerste previews van de nieuwe producten te zien. Dan weer ouderwets een lijstje maken, wikken, wegen, en teveel geld uitgeven.

De vorige actie zat een behoorlijke hype achter, dat mis ik nu een beetje. Hopelijk krijgen we aankomende week de eerste previews van de nieuwe producten te zien. Dan weer ouderwets een lijstje maken, wikken, wegen, en teveel geld uitgeven.

Nieuwe producten? Ik dacht gewoon een ronde twee van de eerst Freakactie. Maar ik moet bekennen 1 of 2 tabbladen te hebben overgeslagen met lezen ghehe:D

Begin post :p

Deze actie komt terug van 25 mei tot 1 juni. Aangevuld met alle nieuwe China Red producten en de nieuwe Poema. Ook voor freak prijzen.

Erg benieuwd naar de nieuwe poema lijn! Nog weekje wachten

Precies dit. Ook vreemd om zoveel producten in de verkoop te gooien zonder filmpjes

Begin post :p

Deze actie komt terug van 25 mei tot 1 juni. Aangevuld met alle nieuwe China Red producten en de nieuwe Poema. Ook voor freak prijzen.

Erg benieuwd naar de nieuwe poema lijn! Nog weekje wachten

Aah, ik had in de eerste rond al 500 eu uitgegeven. Maar ik vrees nu met grote vreze voor mn vakantieknaken de 24e gheheh

Ben benieuwd hoe de fysieke voorraad is of dat we maar moeten hopen dat alles geleverd kan worden.

Dat heb je met nieuwe aanvoer vaak tot de Kerst :wink:
Nieuwe producten sowieso uiteraard maar kreeg niet echt de indruk dat producten bij de 1e freak actie uitverkocht waren.

Ik wil een projectje maken met uitsluitend cr, geen zin om straks te horen dat de helft niet leverbaar is bij mijn dealer en ik er andere producten voor terug krijg. :wink:

Snap ik maar dat risico voorkom je eigenlijk enkel 100% door in de winkel te kopen. Kan ook met logistiek in de laatste dagen nog iets mis lopen bv.Maar toezegging over voorraad van de importeur is natuurlijk wel zo fijn. 1e ronde leek idd nog niks uitverkocht.

Nieuwe producten sowieso uiteraard maar kreeg niet echt de indruk dat producten bij de 1e freak actie uitverkocht waren.

Ik wil een projectje maken met uitsluitend cr, geen zin om straks te horen dat de helft niet leverbaar is bij mijn dealer en ik er andere producten voor terug krijg. :wink:

Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat binnen bepaalde grotere winkels de verkoopcijfers van deze actie echt heel erg tegenvielen!

Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat binnen bepaalde grotere winkels de verkoopcijfers van deze actie echt heel erg tegenvielen!
Dat geloof ik direct, maar dat komt denk ik ook door de landelijke dekking van deze actie. Als je een product bij je plaatselijke dealer voor hetzelfde geld kan krijgen, ga je niet naar een grotere winkel.
Ik had zelf op een van de laatste dagen bestelnummer 6 bij de Intratuin.

Een aankondiging van de nieuwe producten zou voor 25 mei wel fijn zijn. Maar denk dat we het 25 mei gewoon voor de kiezen krijgen. :rolleyes:

Het topic is in elk geval weer actief. Eens zien wat ons gegund word. De Rat was al veelbelovend, en ik ben vooral benieuwd naar of er creatieve producten tussen zitten die het gat van F3 een beetje kunnen opvullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan