vuurwerkboy023
VWC lid
Over 2 weken gaan we al de laatste week van mei in.
Erg stil rondom cr actie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
838 posts geplaatst in dit topic en je noemt het stil?Over 2 weken gaan we al de laatste week van mei in.
Is er al iets te vinden over de nieuwe compounds?In de poema lijn komen 2 nieuwe compounds
Later meer info hier over
Chinared komt met 20 nieuwe artikelen
Het oude assortiment blijft de zelfde prijs
Als vorige actie
geduld is een schone zaak![]()
De vorige actie zat een behoorlijke hype achter, dat mis ik nu een beetje. Hopelijk krijgen we aankomende week de eerste previews van de nieuwe producten te zien. Dan weer ouderwets een lijstje maken, wikken, wegen, en teveel geld uitgeven.
Precies dit. Ook vreemd om zoveel producten in de verkoop te gooien zonder filmpjesDe vorige actie zat een behoorlijke hype achter, dat mis ik nu een beetje. Hopelijk krijgen we aankomende week de eerste previews van de nieuwe producten te zien. Dan weer ouderwets een lijstje maken, wikken, wegen, en teveel geld uitgeven.
Begin post
Deze actie komt terug van 25 mei tot 1 juni. Aangevuld met alle nieuwe China Red producten en de nieuwe Poema. Ook voor freak prijzen.
Erg benieuwd naar de nieuwe poema lijn! Nog weekje wachten
Wie weet komen die 25e pas online, alles kan nog. Afwachten maar. Het is geen race, er zal vast weer voldoende voorraad zijn.Precies dit. Ook vreemd om zoveel producten in de verkoop te gooien zonder filmpjes
Nieuwe producten sowieso uiteraard maar kreeg niet echt de indruk dat producten bij de 1e freak actie uitverkocht waren.Dat heb je met nieuwe aanvoer vaak tot de Kerst![]()
Nieuwe producten sowieso uiteraard maar kreeg niet echt de indruk dat producten bij de 1e freak actie uitverkocht waren.
Ik wil een projectje maken met uitsluitend cr, geen zin om straks te horen dat de helft niet leverbaar is bij mijn dealer en ik er andere producten voor terug krijg.![]()
Dat geloof ik direct, maar dat komt denk ik ook door de landelijke dekking van deze actie. Als je een product bij je plaatselijke dealer voor hetzelfde geld kan krijgen, ga je niet naar een grotere winkel.Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat binnen bepaalde grotere winkels de verkoopcijfers van deze actie echt heel erg tegenvielen!