[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aantal producten, plaatjes en adviesprijzen tegen gekomen. Voor een ieder te vinden blijkbaar. Helaas nog geen filmpjes tegen gekomen.

Hier op het forum is het wekenlang over Cr gegaan. Dus dat kan niet de oorzaak zijn aangaande vwc leden . En als de verkoop tegenvalt, zal dat vast en zeker zijn dat het aanbod niet voldoet aan de vraag.

Hier op het forum is het wekenlang over Cr gegaan. Dus dat kan niet de oorzaak zijn aangaande vwc leden . En als de verkoop tegenvalt, zal dat vast en zeker zijn dat het aanbod niet voldoet aan de vraag.

Niet elke freak koopt zó vroeg in het jaar. En niet iedereen is even actief zo de eerste paar maanden op fora. Ik denk dat de coronacrisis nu ook heel erg gaat mee spelen met waar men z'n geld aan uit geeft op dit moment. Al zal dat later dit jaar misschien niet meer uitmaken, het blijkt namelijk dat in financieel mindere tijden er minimaal evenveel vuurwerk wordt verkocht in Nederland. Maar zo rond begin / halverwege dit jaar zie ik niet zo snel voor me dat men massaal gaat bestellen. Die paar lijstjes die je ziet zijn ook niet representatief voor alle freaks natuurlijk.

Ik verbaas me wel over de negatieve sentiment hoor in dit topic. Er heerst bijna een wij “eisen” sfeer.

China Red zal zelf marketing technisch heus wel weten welke stappen gezet moet worden en gezien de eerste actie dit jaar wordt er op alle fronten aantoonbaar aan de freak en de freak actie gedacht.

Wie weet zit er een enorm groot konijn in de hoge hoed deze week en roepen we allemaal mea culpa en fantastisch weer.

Ik sluit me aan bij: geduld is een schone zaak en als je vindt dat het loont, beloon je als freak zelf als de gelegenheid er voor jou is de komende maanden. We zitten nog niet eens halverwege het jaar, genoeg kansen voor zowel klanten als winkels / leveranciers.

Have a little fait zong iemand ooit ;)!

China red is momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de freakactie, zoals het klaarmaken van de videos van de nieuwe items.

Omdat de beelden op de 25e waarschijnlijk nog niet helemaal klaar zijn zal de actie 5 dagen later van start gaan. Zodat jullie ook de nieuwe items kunnen zien voor de actie van start gaat.

Dus 30 mei t/m 7 juni.

Nog even geduld dus.

Ben benieuwd naar de nieuwe producten. Top dat er meteen filmpjes klaar zijn als de verkoop start!

Ben benieuwd wat China red ons gaat aanbieden. Vind het echt een mooi gebaar naar de freaks en de straatfilms van de huidige laten kwaliteits producten zien. Dit jaar kennis maken met China red.

Wellicht een tip voor China Red, jullie hadden een paar terug een honderd shots romeinse kaars, komt deze ook in de freakactie? Wat ik ook miste waren Missile Bases. Ik hoop dat deze ook in de actie komen.
Succes met de voorbereidingen in ieder geval, ben benieuwd naar de nieuwe producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan