[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het wel frappant bij een landelijke actie.
Bij verschillende dealers verschillende producten in de freakactie zoals dragon tails enz en nog gekker zelfs verschillende prijzen!

Ik vind het wel frappant bij een landelijke actie.
Bij verschillende dealers verschillende producten in de freakactie zoals dragon tails enz en nog gekker zelfs verschillende prijzen!
Vind ik ook dat ik bij de Albert Hein meer moet betalen voor zelfde product als bij de jumbo. Verdories:bonk: als je geen zin heb in een markt werking of vraag en aanbod dan moet je toch probleem ergens anders zoeken.

Wat snap je niet aan het woord: Landelijke actie!
Snap er genoeg aan, je moet niet zo zeuren. Je hoeft toch niks te kopen het mag. Vind het al vervelend genoeg voor je dat jou leven zo zwaar valt. Mijn excuses dat ik je confronteer.

Nogmaals super leuke actie ik heb er zeker gebruik van gemaakt. Na een gesprek met mijn winkelier problemen opgelost!!!

Als je het topic een beetje had doorgelezen had je geweten dat het allemaal vuurwerkwinkels zijn die zelf hun webshop moeten aanpassen onderhouden enz..... En waar mensen werken worden foutjes gemaakt. Sommige doen alleen de freakactie artikelen in de verkoop en andere proberen ook van hun voorraad af te komen tegen leuke prijzen. Je bent tot niks verplicht en zij ook niet.

Snap er genoeg aan, je moet niet zo zeuren. Je hoeft toch niks te kopen het mag. Vind het al verleend genoeg voor je dat jou leven zo zwaar valt. Mijn excuses dat ik je confronteer.

Nogmaals super leuke actie ik heb er zeker gebruik van gemaakt. Na een gesprek met mijn winkelier problemen opgelost!!!

Kennelijk niet.
Ik zeur niet. Ik geef mijn mening.
Heb ook zeker wat gekocht.
Mijn leven zwaar valt hahahahaha

Daaaaaaag Koekie

Als je het topic een beetje had doorgelezen had je geweten dat het allemaal vuurwerkwinkels zijn die zelf hun webshop moeten aanpassen onderhouden enz..... En waar mensen werken worden foutjes gemaakt. Sommige doen alleen de freakactie artikelen in de verkoop en andere proberen ook van hun voorraad af te komen tegen leuke prijzen. Je bent tot niks verplicht en zij ook niet.

Heb ik doorgelezen.
Klopt.
Maar had het toch strakker georganiseerd verwacht en landelijke prijzen.

Dat mag ik frappant vinden toch?
En dat mag ik delen toch?
Daar is ook een forum voor.

Verder een top actie waar ik ook van gebruik heb gemaakt en nog ga doen in de toekomst.

Ben zeer benieuwd naar de beelden van vanavond. En ook zeker naar het nieuwe spul wat op stapel staat in de volgende freak. Wellicht Tolla Mina terug in het assortiment?

Misschien vind je het veel moeite maar zou tof zijn als jij ook een topic maakt in het count down gedeelte van het forum, ik vind je films van de CR producten erg mooi voor het straat gevoel.
Ik heb m'n eigen topic waar ik al mijn YouTube video's in plaats! Onder het kopje: Foto's & Video's is mijn Topic te vinden! Of bedoelde je specifiek iets anders met het Countdown gedeelte?

Het duurt nog wel ff tot de volgende actie maar blijft het minimum bestel bedrag staan indien je al een bestelling hebt geplaatst?

Deze actie komt terug
Van 25 mei tot 1 juni
Aangevuld met alle nieuwe chinared producten
En de nieuwe poema
Ook voor freak prijzen

Goed nieuws, tof dat CR de actie laat terug komen.
Kan er dan ook een dealer in Zeeland mee doen, bijvoorbeeld intratuin koudekerke?
Alle dealers zouden mee doen werder eerst gezegt.

Deze actie komt terug
Van 25 mei tot 1 juni
Aangevuld met alle nieuwe chinared producten
En de nieuwe poema
Ook voor freak prijzen

Kijk dit zijn de berichten! Erg benieuwd en ik reserveer vast even wat geld hiervoor. De Miner moet er gewoon wel komen nu. Kan er trouwens ook iets aan de ophaaltijden gedaan worden? De eerste dag zit ik reeds vrij vol al qua standaard adresjes :D

Top om te zien dat de actie weer terugkeert zeg, zeker na het succes van de afgelopen actie. Bedankt China Red! :thumbsup:

Kan een modje de nieuwe datum voor de freakactie in het starttopic vermelden, scheelt steeds een hoop zoekwerk :angel:

Ruim gebruik gemaakt van deze actie en voor bijna iedereen dicht in de buurt wel een winkel. Aan de topic pagina's te zien is dit zeker een succes haha! Hopelijk zijn jullie om! :D

Kijk alweer uit naar de volgende actie!

In de poema lijn komen 2 nieuwe compounds
Later meer info hier over
Chinared komt met 20 nieuwe artikelen
Het oude assortiment blijft de zelfde prijs
Als vorige actie
Ik had een vraag gezet in het CR vragen topic maar deze blijft vooralsnog onbeantwoord, tuurlijk is het afwachten wat china kan produceren(duurt nog lang ik weet t). Komt China Red nog met een update dit jaar wat we mogen verwachten of komt dat pas bij een eventuele winkeliers demo?

Nog nooit CR gehad, ben wel onder de indruk en van plan wat cakes te bestellen in Mei.

Heb even een lijstje gemaakt, is dit wat? Ik ga dit spul schieten op de vooravond.

• Best solution
• Ghost town
• Pig
• Golden dream
• V-Master

Nog nooit CR gehad, ben wel onder de indruk en van plan wat cakes te bestellen in Mei.

Heb even een lijstje gemaakt, is dit wat? Ik ga dit spul schieten op de vooravond.

• Best solution
• Ghost town
• Pig
• Golden dream
• V-Master

De Dog ben ik persoonlijk ook wel gecharmeerd van. De Rooster en de Rat heb ik niet, de Dog en de Pig vind ik het mooiste van het viertal. En vergeet de Mistral (!) en Manipulator niet. Klein maar heel erg fijn voor een prijs die je niet kunt laten liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan