2" Big Chill

Ziet er leuk uit, echter zijn er al meerdere zulke single shots. ik wacht echt tot er nog een importeur komt met 5 verschillende varianten in een doosje of iets dergelijks.

Prachtige singleshot die erg veel indruk maakte afgelopen dinsdag! De prijs is ook zeer aantrekkelijk, ik ga kijken of deze erbij kan komen.

Ik twijfel er over om hier een blok mee te maken alleen ik weet nog niet of ik het aandurf om dit groot in te slaan na dat fiasco met die 2" single shot van vorig jaar :shy:

Ik twijfel er over om hier een blok mee te maken alleen ik weet nog niet of ik het aandurf om dit groot in te slaan na dat fiasco met die 2" single shot van vorig jaar :shy:

Op de demo was deze erg goed! En ik neem aan, dat ze nie nog een keer zo'n situatie als vorig jaar willen hebben :wink: Effect is ook anders, en eigenlijk altijd goed. Gewoon doen! Waarschijnlijk je laatste kans om zo'n project te kunnen doen!

Volgens de compensatieregeling die Broekhoff heeft opgezet, krijg ik dit jaar 75 van deze. Daar ga ik zeker wel een 30 shots blok mee maken. Zal er een paar los schieten en bewaar er wat voor volgend jaar als er een verkoop verbod op komt.

Ik heb er wel vertrouwen in, gezien een importeur zeker geen 2e keer zoiets kan gebruiken.

Precies, zo'n compensatie kost natuurlijk ook geld en het lijk mij dat ze er dit jaar wat beter opzitten om niet nog een keer zoiets te krijgen. Mijn gevoel zegt dat je ze gewoon lekker moet inslaan ( is ook je laatste kans waarschijnlijk ).

...............en bewaar er wat voor volgend jaar als er een verkoop verbod op komt.

Geloof me, dat komt er helaas.......

Maar zoals jullie zeggen, broekhoff was er zelf ook goed ziek van dat t niet presteerde zoals t hoorde. Echter kan er nu ook al een verschil inzitten nu ze goed gedroogd zijn natuurlijk

Geloof me, dat komt er helaas.......

Maar zoals jullie zeggen, broekhoff was er zelf ook goed ziek van dat t niet presteerde zoals t hoorde. Echter kan er nu ook al een verschil inzitten nu ze goed gedroogd zijn natuurlijk

Dit schijnt 'm nu te zijn...

Ik snap eigenlijk niet waarom ze de moeite nemen op een nieuw artikel op de markt te zetten waarvan ze weten dat dit artikel volgend jaar verboden is :no:

Ga 2 of 3 kartonnen van deze halen zodat ik ze volgend jaar ook nog heb denk ik :cool:

Ik snap eigenlijk niet waarom ze de moeite nemen op een nieuw artikel op de markt te zetten waarvan ze weten dat dit artikel volgend jaar verboden is :no:

Ga 2 of 3 kartonnen van deze halen zodat ik ze volgend jaar ook nog heb denk ik :cool:

Er was al veel geproduceerd voordat dit bekend werd.

Back
Bovenaan