Geisterblitz 100

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 8699
Artikelnaam: Geisterblitz
Bruto Gewicht: 11,8 kilo
Netto Kruitgewicht: 1480 gram
Aantal Schoten: 100 shots
Effectomschrijving: Scream to Titanium Salute
Tijdsduur: 90 seconde
Stijghoogte: 65 meter
Richtprijs: €149,95

geisterblitz.jpg

Lijkt verdacht veel op de cakes die tijdens de Rubro demo finale zijn geschoten.

Edit: Laat maar staat er zelfs bij op de site van Valk

Lijkt verdacht veel op de cakes die tijdens de Rubro demo finale zijn geschoten.

Edit: Laat maar staat er zelfs bij op de site van Valk

Als ie precies zo hard gaat als op de demo van Rubro dan ga ik puur alleen voor dit product al naar Valk. Die klappen waren niet normaal hard.

Dit lijkt me geen apart artikel voor Valk? Is namelijk op meerdere plekken verkrijgbaar. Ook in Duitsland

Als valk zegt dat deze in de finale is gebruikt, hoop ik dat wel ja!

Ja maar op de demo waren heel veel samples en de finale bestond uit prof vuurwerk. Rubro kon me ook niet vertellen welk artikel dat was met de fluit naar salute, want ze hadden de show uit handen gegeven.

Even op Duitse reacties wachten, daar worden nieuwe producten vaak direct geschoten. Als ze de salutes 'GEEIILL' vinden dan weet je dat het goed zit :)

Even het stukje geknipt waar ze voorbij kwamen in de finale:

Waarom zitten zulke exclusieve producten alleen in het noordelijke/oostelijke deel van NL:cry:
Hopelijk komt hij hier in het zuiden ook.

Hoeveel mm is deze box eigenlijk? Bij 30 mm heb ik er best vertrouwen in, moeten de salutes iig wat doffer zijn qua knal.

Waarom zitten zulke exclusieve producten alleen in het noordelijke/oostelijke deel van NL:cry:
Hopelijk komt hij hier in het zuiden ook.
Ergens in de buurt van bergen op zoom komen er waarschijnlijk ook maar de verkoper weet nog niet of ze op de site komen omdat er maar zo weinig van zijn.
Ik weet ook niet of hij wel wil dat het bekend wordt dus ik kan meer nog niet zeggen.

Ik ga hem sowieso niet halen, maar het lijkt mij bijna onmogelijk om de salutes die ik op de demo hoorde, uit een legale nederlandse cake/compound te laten komen ....
Mocht dit wel het geval zijn, dan petje af en in grote getale deze kant op laten komen !!!

Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.

Hoeveel mm is deze box eigenlijk? Bij 30 mm heb ik er best vertrouwen in, moeten de salutes iig wat doffer zijn qua knal.

Met 25mm krijg je ook wel dikke klappen. De oude junior Jack van Katan was ook 25mm volgens mij. Die was ook geweldig. Dikke doffe klappen.

Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.

Rubro = Geisha in Duitsland. Alle Rubro producten die daar verkocht worden of omlabelingen vallen onder Geisha daar. VuurwerkMania en Rubro komen natuurlijk sowieso van dezelfde fabrieken en import.

Als je naar die foto kijkt en die tubes een beetje bekijkt lijkt dat toch verdacht veel op 30mm? Ook het feit dat je 5 cakes nodig hebt ipv 4 lijkt me dat het misschien wel eens 30 mm kan zijn?

Back
Bovenaan