Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt verdacht veel op de cakes die tijdens de Rubro demo finale zijn geschoten.
Edit: Laat maar staat er zelfs bij op de site van Valk
Als valk zegt dat deze in de finale is gebruikt, hoop ik dat wel ja!Als ie precies zo hard gaat als op de demo van Rubro dan ga ik puur alleen voor dit product al naar Valk. Die klappen waren niet normaal hard.
Bij welke winkels dan?Dit lijkt me geen apart artikel voor Valk? Is namelijk op meerdere plekken verkrijgbaar. Ook in Duitsland
Bij welke winkels dan?
Als valk zegt dat deze in de finale is gebruikt, hoop ik dat wel ja!
Hoeveel mm is deze box eigenlijk? Bij 30 mm heb ik er best vertrouwen in, moeten de salutes iig wat doffer zijn qua knal.
Ergens in de buurt van bergen op zoom komen er waarschijnlijk ook maar de verkoper weet nog niet of ze op de site komen omdat er maar zo weinig van zijn.Waarom zitten zulke exclusieve producten alleen in het noordelijke/oostelijke deel van NL
Hopelijk komt hij hier in het zuiden ook.
Wat betekent een gewerbeschein?Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.
Wat betekent een gewerbeschein?
Hoeveel mm is deze box eigenlijk? Bij 30 mm heb ik er best vertrouwen in, moeten de salutes iig wat doffer zijn qua knal.
Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.