[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als eerste: gecondoleerd met het verlies! Wat een klote afsluiting/start van het jaar.

Verder prima reactie en duidelijk. Ik kijk uit naar het einde van het jaar!
 
Wel zuur voor de winkel om al die aantijgingen e.d. te lezen, maar snap ergens het sentiment en de emotie wel. Het afgelopen jaar was echt knotsgek en de emoties zijn al weken hoog geweest hier op het forum, tel daarbij nog eens de onzekerheid op van geen bericht/informatie en dan krijg je deze clusterfuck van de afgelopen 5 paginas. Hoop dat bredavuurwerk het allemaal niet al te persoonlijk opvangt, zou jammer zijn als de jarenlange goede verstandhouding tussen freak en winkel door een hobbel op de weg besmeurd wordt.
 
Gecondoleerd met het verlies.

En begrijpelijk dat je niet echt blij word van bepaalde commentaren die je hier ziet.
Ik probeer overal positief in te blijven en doe dit nu ook met te zeggen dat ik niet geloof dat iedereen/ meerderheid er negatief in staat.
Ik hoop daarom. Dat jullie gemotiveerd blijven om dit te blijven doen, zoniet kan ik daar begrip voor opbrengen.

Ik hoop dat jullie verder goed het jaar doorkomen en heb nu al zin in de freakdag (bier!) en dan knallende het jaar uit !
 
Prima reactie van Vuurwerk Breda. Complimenten, en tegelijk (helaas) ook condoleances. Ik kan aanzienlijk minder begrip opbrengen voor bepaalde ongenuanceerde reacties die hier zijn geplaatst. Ik hoop dat posts die gerectificeerd moeten worden, wat Vuurwerk Breda verzoekt, dat dit ook snel zal gebeuren. En tegelijk hoop ik dat de Crew van VWC wat actiever mee kijkt in deze thread.
 
Nou das ook weer glad gestreken. Nieuw jaar nieuw kansen!
Denk dat iedereen hier wat van kan leren
 
In mijn ogen zit er maar 1 ding op voor de crew van VWC om de geloofwaardigheid van het forum te waarborgen en dat is doormiddel van deze winkel geheel verwijderen uit het forum. Een dergelijke zaak is slecht voor het geloofwaardigheid, wekt irritatie op en als VWC dien je je hiervan te distantieren. Dit op dezelfde wijze waarop jullie members en Ban geven vanwege zaken die niet kunnen..

in mijn ogen zit er iets heel anders op voor de crew: Dit topic sluiten en brulbeer definitief een brulverbod geven.

Iedereen die nog vragen heeft aan Breda vuurwerk kan daar rechtstreeks contact mee opnemen zoals in hun bericht staat.
 
Sterk verhaal met een aantal punten waarvan mijn hartslag omhoog gaat.. irritatiefactortje!!

Wat mij opvalt is dat jullie op een politiek correcte wijze de schuld van het falen bij de ''freaks'' in de schoenen schuiven.

Het feit is dat jullie als één van de laatste winkel nog niet terug betaald hebben, argumenten aandragen welke geen wettelijke onderbouwing hebben en proberen in te spelen op het gevoel van de mens door het schrijven van een gevoelig stukje tekst. Het is echter niet meer of minder dan een lege eierschaal en A trip down memory lane daar jullie hier de afgelopen jaren al vaker jullie hachje moesten redden met een kul verhaal. Hier naar kijkende zit er structureel iets heel erg fout bij jullie en Cees in het bijzonder.

Ik zou iedereen adviseren om deze Cees van der Horst eens op te zoeken en dan de resensies in het bijzonder, ik zie een patroon en ik zie referentiepunten met wat hier gebeurt en de wijze waarop Cees zijn klanten via mail beantwoord op een dreigende en denigrerende wijze!!
En dan maar steeds klagen over de slechte manieren over veel freaks...Waarom is dat toch alleen bij Breda het geval??

In mijn ogen zit er maar 1 ding op voor de crew van VWC om de geloofwaardigheid van het forum te waarborgen en dat is doormiddel van deze winkel geheel verwijderen uit het forum. Een dergelijke zaak is slecht voor het geloofwaardigheid, wekt irritatie op en als VWC dien je je hiervan te distantieren. Dit op dezelfde wijze waarop jullie members en Ban geven vanwege zaken die niet kunnen..
Echter kijkend naar het feit van de Modjes massaal het bericht voorzien van een like geeft maar weer eens aan dat ze de hand boven het hoofd houden van deze zaak. Wellicht vanwege prima afspraken tussen de moderatoren en Breda vuurwerk?! Wie zal het zeggen..

Voor degene die wachten op hun geld? Ik denk dat jullie nog lang kunnen wachten... voor de doorschuivers hopen dat jullie ''iets'' mogen afhalen tijdens de afhaaldagen.

Gegroet


Goed verhaal vol aannames en eigen interpretatie, doen we niets mee.
 
Google recensies zijn idd niet al te best allemaal, nouja de meeste!

Tja, het ligt ook in de natuur van de mens om vooral klachten op het net te gooien en complimenten laten we vaker achterwege.

Mijn ervaringen zijn gewoon goed ondanks dat zaken in de hectische "3 dagen" niet altijd als gepland lopen zie ik geen issue's bij bredavuurwerk.

Voor ieder probleem willen ze een oplossing bieden.
Die intentie is al heel belangrijk!

Dat het chaotisch is is inherent aan het hele gebeuren omtrent levering , opslag en wetgeving.
Daar zijn we allemaal de dupe van.

Wil ik wel kwijt dat een deel vaak zijn eigen problemen veroorzaakt en daar dan boos over is terwijl ze zelf de afspraken/spelregels niet nakomen en vervolgens eindeloos daar over gaan lopen zeiken en fanta verhalen over op lopen te hangen.


Tip van flip:

Gaat er iets mis,blijf communiceren, heb geduld , blijf netjes en in 99% van de gevallen zal je altijd goed geholpen worden. En dit geld gewoon voor alles in het algemeen!
 
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met grote voorbestellingen bij bredavuurwerk. al jaren praten mensen over deze zaak alsof ze niks goed doen. maar bij mijn bestellingen is er nooit wat zoek geraakt of dat ze het niet konden leveren. Wel dat ze wat extra's gaven omdat ik er al jaren kom. Ik schrik van deze reacties van vele leden en hoop ook dat hun daar nooit meer bestellen al is het maar om de sfeer te behouden! ik heb ook mijn bestelling verschoven en mocht dat geld ervan verdwijnen weet ik in iedergeval dat het bij een zaak is die altijd hard voor me bestellingen heeft gezorgd! veel succes bredavuurwerk en ik hoop dat deze ellendige tijd weer snel voorbij is!
 
Ik was eigenlijk niet meer van plan om te reageren gezien de reactie van Breda. Uiteraard overmacht dat er een sterfgeval is onder het personeel alleen geeft in mijn ogen geen 'recht' om maar 1,5 maand niks te communiceren (zonder gevoelloos over te komen) en uitspraken te doen 'Kies wel de juiste BV voor de rechtszaak'. Brulbeer heeft op een aantal punten gewoon gelijk, heb de reactie van Breda nu een aantal keer gelezen en Bredavuurwerk kruipt duidelijk in de slachtoffer rol. Alle freaks worden over 1 kam geschoren door ze...

Ik wacht af waar ze mee komen maar de tip communicatie geld alleen dat het werkt als het van 2 kanten komt, anders wordt het trekken aan een spreekwoordelijk dood paard. Ik hoop dat ik m'n geld gewoon terug krijg komende tijd en dat er maar veel freaks vertrouwen blijven houden in BredaVuurwerk zodat ook hun nog vele jaren kunnen bestaan.

Hier ga ik het bij laten wat betreft BredaVuurwerk op dit forum.
 
Ik was eigenlijk niet meer van plan om te reageren gezien de reactie van Breda. Uiteraard overmacht dat er een sterfgeval is onder het personeel alleen geeft in mijn ogen geen 'recht' om maar 1,5 maand niks te communiceren (zonder gevoelloos over te komen) en uitspraken te doen 'Kies wel de juiste BV voor de rechtszaak'. Brulbeer heeft op een aantal punten gewoon gelijk, heb de reactie van Breda nu een aantal keer gelezen en Bredavuurwerk kruipt duidelijk in de slachtoffer rol. Alle freaks worden over 1 kam geschoren door ze...

Ik wacht af waar ze mee komen maar de tip communicatie geld alleen dat het werkt als het van 2 kanten komt, anders wordt het trekken aan een spreekwoordelijk dood paard. Ik hoop dat ik m'n geld gewoon terug krijg komende tijd en dat er maar veel freaks vertrouwen blijven houden in BredaVuurwerk zodat ook hun nog vele jaren kunnen bestaan.

Hier ga ik het bij laten wat betreft BredaVuurwerk op dit forum.

Ik zat zelf lang te twijfelen hier nog eenmaal te reageren. Bedankt voor je reactie, uitstekend verwoord en sluit mij er volledig bij aan en ook gedeeltelijk bij Brulbeer. Ik ben blij met de reactie en opheldering van Breda, dat helpt een hoop. Maar eerlijk gezegd blijft er door de reactie wel weinig ruimte over voor een andere visie dan die van Breda...

Sluit mij verder ook aan bij dat dit het laatste is wat ik er over ga zeggen. Hopelijk krijgt iedereen z'n geld snel terug die daar om heeft gevraagd en kunnen we na wat rustige maanden straks weer rustig aan beginnen met toewerken naar de mooiste dag van het jaar!:biertje:
 
Ik ga hier inhoudelijk ook niet teveel over zeggen, maar zie over de jaren wel een terugkerend patroon.

1) Onvoldoende communicatie Breda
2) klagende forumleden en andere forumleden die het geklaag ‘liken’
3) communicatie vanuit Breda met excuses en tegelijkertijd veel geklaag over de manier waarop klanten met Breda omgaan/communiceren
4) (dezelfde, eerst nog klagende) forumleden die blij zijn met de reactie van Breda en de situatie respecteren/accepteren

Ik zie niet echt een verbetering, waarbij ik het te kort door de bocht vind om de schuld alleen bij de klanten te leggen. Het verbaast me in het verlengde daarvan ook dat dergelijke ‘onvrede’ van beide kanten niet of nauwelijks in andere freakwinkeldraadjes voorkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan