the cigarman
VWC lid
Dat je daar zorgen over maakt...Even een andere ernstige vraag: is de pils niet over datum aan het einde van het jaar?![]()

Die is allang op man.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat je daar zorgen over maakt...Even een andere ernstige vraag: is de pils niet over datum aan het einde van het jaar?![]()
Gecondoleerd met het verlies van die collega.Maar o.a. vanwege het overlijden van een vaste kracht van onze firma lag de focus helaas ergens anders.
Iets luchtige tussendoor mag wel tochDat je daar zorgen over maakt...
Die is allang op man.![]()
In mijn ogen zit er maar 1 ding op voor de crew van VWC om de geloofwaardigheid van het forum te waarborgen en dat is doormiddel van deze winkel geheel verwijderen uit het forum. Een dergelijke zaak is slecht voor het geloofwaardigheid, wekt irritatie op en als VWC dien je je hiervan te distantieren. Dit op dezelfde wijze waarop jullie members en Ban geven vanwege zaken die niet kunnen..
Sterk verhaal met een aantal punten waarvan mijn hartslag omhoog gaat.. irritatiefactortje!!
Wat mij opvalt is dat jullie op een politiek correcte wijze de schuld van het falen bij de ''freaks'' in de schoenen schuiven.
Het feit is dat jullie als één van de laatste winkel nog niet terug betaald hebben, argumenten aandragen welke geen wettelijke onderbouwing hebben en proberen in te spelen op het gevoel van de mens door het schrijven van een gevoelig stukje tekst. Het is echter niet meer of minder dan een lege eierschaal en A trip down memory lane daar jullie hier de afgelopen jaren al vaker jullie hachje moesten redden met een kul verhaal. Hier naar kijkende zit er structureel iets heel erg fout bij jullie en Cees in het bijzonder.
Ik zou iedereen adviseren om deze Cees van der Horst eens op te zoeken en dan de resensies in het bijzonder, ik zie een patroon en ik zie referentiepunten met wat hier gebeurt en de wijze waarop Cees zijn klanten via mail beantwoord op een dreigende en denigrerende wijze!!
En dan maar steeds klagen over de slechte manieren over veel freaks...Waarom is dat toch alleen bij Breda het geval??
In mijn ogen zit er maar 1 ding op voor de crew van VWC om de geloofwaardigheid van het forum te waarborgen en dat is doormiddel van deze winkel geheel verwijderen uit het forum. Een dergelijke zaak is slecht voor het geloofwaardigheid, wekt irritatie op en als VWC dien je je hiervan te distantieren. Dit op dezelfde wijze waarop jullie members en Ban geven vanwege zaken die niet kunnen..
Echter kijkend naar het feit van de Modjes massaal het bericht voorzien van een like geeft maar weer eens aan dat ze de hand boven het hoofd houden van deze zaak. Wellicht vanwege prima afspraken tussen de moderatoren en Breda vuurwerk?! Wie zal het zeggen..
Voor degene die wachten op hun geld? Ik denk dat jullie nog lang kunnen wachten... voor de doorschuivers hopen dat jullie ''iets'' mogen afhalen tijdens de afhaaldagen.
Gegroet
Google recensies zijn idd niet al te best allemaal, nouja de meeste!
Ik was eigenlijk niet meer van plan om te reageren gezien de reactie van Breda. Uiteraard overmacht dat er een sterfgeval is onder het personeel alleen geeft in mijn ogen geen 'recht' om maar 1,5 maand niks te communiceren (zonder gevoelloos over te komen) en uitspraken te doen 'Kies wel de juiste BV voor de rechtszaak'. Brulbeer heeft op een aantal punten gewoon gelijk, heb de reactie van Breda nu een aantal keer gelezen en Bredavuurwerk kruipt duidelijk in de slachtoffer rol. Alle freaks worden over 1 kam geschoren door ze...
Ik wacht af waar ze mee komen maar de tip communicatie geld alleen dat het werkt als het van 2 kanten komt, anders wordt het trekken aan een spreekwoordelijk dood paard. Ik hoop dat ik m'n geld gewoon terug krijg komende tijd en dat er maar veel freaks vertrouwen blijven houden in BredaVuurwerk zodat ook hun nog vele jaren kunnen bestaan.
Hier ga ik het bij laten wat betreft BredaVuurwerk op dit forum.