[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

Was inderdaad niet geweldig op de demo, knallen vergelijkbaar met siercakes.
Dat is toch ook einde oefening, wat ik nooit zo goed begrijp is waarom men een topper die goed verkoopt en die goed ontvangen wordt weer gaat veranderen, waarom die verander drift?? never change a winning team.
Deze cake is werkelijk ieder jaar anders... zo jammer.

Die van mij had een productie fout, alle schoten gingen in 2 seconden de lucht in. Wat een geweld!! Iedereen vroeg welke cake dit was. Haha

Hier het zelfde , ik had er 10 , waarvan 8 als finale blok .

van de losse gingen er nog 1 voor 1 .

en van het blok van 8 gingen er 5 all at once

Wat een geweld zit er in die bakken
( ik snap de eerdere post niet dat ze slecht zouden presteren )

zon 300 Salutes bij elkaar :D :D :D

BAM !

wat is dat ieder jaar toch altijd met de ti thunder?
eerste jaar het hardst en mooist.
2e jaar binnen tussen de 5 en 10 seconden weg.
3e jaar geen salvo's meer en geen crackling mine.
4e jaar (2019) waren er schijnbaar 2 versies. de roze die om en om schoot, en de blauwe die alles er in 1x uit gooide. prima, maar vermeld het even de volgende keer dat er 2 versies nu zijn.

als hij hetzelfde was als de Air Damage van Outlet (en die kans acht ik zeer groot) dan was hij super.
dikke crackling mine en gewoon een flink harde salute erboven!
voor herhaling vatbaar dus!

als hij hetzelfde was als de Air Damage van Outlet (en die kans acht ik zeer groot) dan was hij super.
dikke crackling mine en gewoon een flink harde salute erboven!
voor herhaling vatbaar dus!

Als de productie een keer consistent is :) Wat opzich wel bijzonder is want Rubro staat daar juist om bekend en bij dit product is dat absoluut niet het geval.

Is er iemand die afgelopen jaar de all at once en de normale versie heeft gehad? Welke vonden jullie beter? Ik zit een beetje tussen beide te twijfelen :D

Is er iemand die afgelopen jaar de all at once en de normale versie heeft gehad? Welke vonden jullie beter? Ik zit een beetje tussen beide te twijfelen :D

Dat ligt meer in persoonlijke sfeer, wou je veel geweld in 1x of aantal schoten in fases.

Voor mijn gevoel lijken all in once altijd wat harder omdat er meerdere schoten en massa tegelijk de lucht in gaat.

Ik heb de at-once versie besteld. Hoe weet ik zeker dat ik de juiste versie mee krijg? Is het ergens zichtbaar?

Heb deze voor dit jaar besteld, 4 stuks . Ik hoop dat deze in de buurt komt kwa knal van de 2015 versie .

Ik had deze cake in het eerste jaar ook ( 2015 ) , toen had die nog snoeiharde flash salutes:

Als ik de reacties lees van de afgelopen jaren heeft deze nu TI salutes, heeft iemand een filmpje van afgelopen jaar hiervan dus de meest recente versie ?

Back
Bovenaan