Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderhand hier zo potdicht dat 't grote sier vrijwel zeker binnenblijft. Wordt wat geknal en fonteinen, volgend jaar goedkope jaarwisseling. Gelukkig Garden Party 1 en 2 Brasilian cakes en rondje single shots kunnen genieten :)

Het was hier tot half 8 goed te doen in adam, daarna drama maar als ik op de mist kaart kijk dan wordt het als het goed is beter

Hoi wie kan helpen? Een pyro giant blue eagke gekocjt, maar de potten zijn niet met elkaar verbonden. Op de verpakking staat van wel. Moet ik nou zelf gaan verbinden met elkaar?

Mijn gevoel is dat we vanavond mensen hebben die echt geluk hebben en sommige pech aangezien het zeer plaatselijk is
Jup. Tegen half 6 trok west friesland dicht, begint nu voorzichtigaan weer minder misyig te worden, maar ik vrees voor middenacht.

Ach,we kijken het wel aan, en alles met goud bewaren we. Net als de singleshots en restantje pijlen.

Geweldig hier is volledig open (dicht bij arnhem.

20191231-211702.jpg

Hier in limburg is het gelukkig open gegaan. Wind wat opgepakt, perfect stookweer:holland:

Hopelijk bij de rest ook wat beter aan t worden.

Hier net wat potjes afgestoken en ondanks de mist nog wel zichtbaar. Gelukkig niet zo extreem dicht als eerder op de avond. Wel blijft vuurwerkrook enorm hangen, dus om middernacht direct alles afsteken voordat de rook van anderen ons bereikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan