Ik heb hier ook al enkele jaren een bestelling geplaatst en tot dit jaar nooit problemen gehad en zeer tevreden.
Maar nu hier een plaatselijk verbod is ingesteld enkele maanden geleden wordt ik behandeld als een oud stuk vuil. Ik had verwacht dat Breda toch wel goed en correct met zn klanten omgaat.. NOU NEE.
Er wordt niet gereageerd. En als er wordt gereageerd word er gezegd dat ze niet meer reageren op mij. Voortaan gaat het via onze advocaat wordt er gezegd. En dat na een vriendelijke mail van mij met de reden van annulering.. En dat was al een aantal maanden voordat er een landelijk verbod is ingesteld.
Ik volg het forum al enige tijd en wat mij opvalt bij Breda. Dat is een hele slechte service als het gaat om wijziging, annuleringen, aanpassingen enz... Het gaat hier meestal niet om de kleinste bestellingen dus mijn inziens mag daar best wat moeite voor worden gedaan om ons tevreden te houden en mee te denken in oplossingen. Ooit van service gehoord!! Als er iets verkocht kan worden gooien ze de site open en reageren ze hier dagelijks. Freaksite idem. Toen het verbod er was hoefde niemand bang te zijn dat ze hun geld niet terug zouden krijgen als er volgend jaar weer een verbod zou komen. In de hoop dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling doorzetten.
Waarom worden degenen die de bestelling hebben geannuleerd dan niet gewoon netjes terugbetaald als jullie zoveel in kas hebben zoals wordt gezgd. Net als alle collega's ook doen. Iedereen wordt weer genegeerd zoals we van Breda nu wel gewend zijn als je hebt geannuleerd.
Een ding is voor mij zeker NOOIT MEER BREDA
Maar nu hier een plaatselijk verbod is ingesteld enkele maanden geleden wordt ik behandeld als een oud stuk vuil. Ik had verwacht dat Breda toch wel goed en correct met zn klanten omgaat.. NOU NEE.
Er wordt niet gereageerd. En als er wordt gereageerd word er gezegd dat ze niet meer reageren op mij. Voortaan gaat het via onze advocaat wordt er gezegd. En dat na een vriendelijke mail van mij met de reden van annulering.. En dat was al een aantal maanden voordat er een landelijk verbod is ingesteld.
Ik volg het forum al enige tijd en wat mij opvalt bij Breda. Dat is een hele slechte service als het gaat om wijziging, annuleringen, aanpassingen enz... Het gaat hier meestal niet om de kleinste bestellingen dus mijn inziens mag daar best wat moeite voor worden gedaan om ons tevreden te houden en mee te denken in oplossingen. Ooit van service gehoord!! Als er iets verkocht kan worden gooien ze de site open en reageren ze hier dagelijks. Freaksite idem. Toen het verbod er was hoefde niemand bang te zijn dat ze hun geld niet terug zouden krijgen als er volgend jaar weer een verbod zou komen. In de hoop dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling doorzetten.
Waarom worden degenen die de bestelling hebben geannuleerd dan niet gewoon netjes terugbetaald als jullie zoveel in kas hebben zoals wordt gezgd. Net als alle collega's ook doen. Iedereen wordt weer genegeerd zoals we van Breda nu wel gewend zijn als je hebt geannuleerd.
Een ding is voor mij zeker NOOIT MEER BREDA