Rocketfreak
VWC lid
Zijn de voorwaarden überhaupt nog ergens te vinden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk had ik ook liever gezien dat ik mijn geld terug kreeg. Helaas heeft Breda, in tegenstelling tot de andere freakwebsites, ervoor gekozen om het geld in eigen zak te houden en volgend jaar uit te leveren. Opzich begrijpelijk, aangezien het ondernemers zijn. Echter in combinatie met een compensatie wel vreemd.
Daarnaast is het voor freaks onduidelijk of volgend jaar wel uitlevering zal plaatsvinden. Vandaar niet gek dat freaks geld terug verwachten.
Mensen die zo makkelijk roepen van laat maar lekker staan tot volgend jaar, vergeten één ding. Het betreft hier wel vuurwerk freaks en wat wilt een freak? Juist, vuurwerk afsteken! De meeste van de freaks spenderen bijna al hun spaargeld, iig hebben een maximale budget en kunnen niet meer uitgeven dan een bepaald bedrag. Wat als die freak geen geld meer heeft maar bijvoorbeeld wel straks in Duitsland wilt gaan stoken? Dan kan hij niet omdat het geld al is uitgegeven aan vuurwerk. Lijkt mij dan logisch dat hij het geld terug wilt. Vergeet niet dat men 40 miljoen wilt compenseren, het meeste zo niet alles gaat naar de importeurs. De importeurs moeten dan op hun buurt ook het vuurwerk terugnemen van de winkeliers en hen ook het geld teruggeven. 40 miljoen is best wel veel, voldoende om de kosten eruit te krijgen maar ook deels compensatie voor gederfde inkomsten. Het kan toch ook niet zo zijn dat er winst wordt gemaakt met die compensatie. Dus, wanneer iemand het geld terug wilt dan moet men het teruggeven. Vergeet niet er is ook zoiets als een wettelijk leveringstermijn.