[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik hieruit dat er verder dit jaar geen weekactie meer komt? Afgelopen jaren gingen jullie in het seizoen namelijk door met de weekacties.

Als dit wel de laatste was, bedankt voor de aanbiedingen iig :), ik denk dat er voor iedereen wel wat tussen zat telkens. Op naar het nieuwe seizoen!

Begrijp ik hieruit dat er verder dit jaar geen weekactie meer komt? Afgelopen jaren gingen jullie in het seizoen namelijk door met de weekacties.

Als dit wel de laatste was, bedankt voor de aanbiedingen iig :), ik denk dat er voor iedereen wel wat tussen zat telkens. Op naar het nieuwe seizoen!
vuurwerk outlet kennende komen ze zeker nog met mooie aanbiedingen. Maar gezien jou post lijkt het wel KOMKOMMERTIJD ��

Hahaha. Heb ik gisteren 2x Gold strike besteld voor een mooi prijsje, kom ik er achter dat ik hier in het begin van het jaar ook al 3 van had besteld bij Oulet :bonk::bonk:

Komt de thunder and roses van rubro ook naar 1 van de Outlet winkels wat een prachtige bak is dat!!

Laatst bewerkt:
Heb vorige week een bestelling gedaan in Groningen, en op de site bij mijn bestellingen staat dat de mega star 6 uitverkocht is, zit deze nog wel bij mijn bestelling of krijg ik een vervanger?

Als jij hem nog wel kon bestellen is het de laatste :) aangezien er nu geen voorraad meer is staat er uitverkocht bij.

Dan heb ik nog geluk gehad�� twijfel om dit weekend nog de collision thunder te bestellen? Gaat deze prijs ook omhoog na dit weekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan