Alle lanceerstandaards vuurpijlen afgekeurd, verkoop aan consumenten in gevaar

Man man man, hoe bedoel je, ik wil van vuurpijlen af?
Ik steek al jaren vuurpijlen af uit een parasol standaard of doodnormale pvc buis, niks aan de hand! Gewoon diep genoeg in de grond steken en alle vuurpijlen stijgen gewoon op.

Maar wat een geweldige motivatie om van vuurpijlen af te komen, u verdient echt een applaus! Ga toch weg, ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen! Lang leve de betutteling!

Al doe je het vanuit een krat bier gevuld met flessen, zolang de stok los staat en je hem gewoon goed kunt lanceren... Een kind hoort de was te doen! ;-)

Vinden ze ons dan ook al jarenlang dom en achterlijk!? :yes:

Dit soort mensen kunnen niet dom en achterlijk zijn, wat ze ook doen. Die voelen zich zo groot dat hun fouten geen fouten zijn.
Gewoon even afwachten met ze allen! Denk dat er wel een oplossing mogelijk is. En zo niet, dan moeten we elders pijlen halen.

Blijft zowel hier als in de media erg stil wat betreft dit verhaal, of het moet zijn dat ik het gemist heb ?!
Kan iemand van de importeurs hier toevallig al iets zinnigs over melden ?
In hoeverre is er in het gesprek met het ministerie een oplossing bedacht/besproken ?

Meestal is geen nieuws goed nieuws toch? Zolang we er niks over horen lijkt me dat er gewoon pijlen verkocht gaan worden en het probleem opgelost is. Maarja, bevestiging is altijd fijn natuurlijk :)

Blijft zowel hier als in de media erg stil wat betreft dit verhaal, of het moet zijn dat ik het gemist heb ?!
Kan iemand van de importeurs hier toevallig al iets zinnigs over melden ?
In hoeverre is er in het gesprek met het ministerie een oplossing bedacht/besproken ?

De afgelopen dagen was er genoeg ander nieuws in de categorie 'koe in de sloot'

Balen dat alleen die van plastic zijn goedgekeurd, er is al zoveel plastic op deze aarde. Maar verder: top nieuws!

Vreemd, ik zie eigenlijk geen verschil met die standaarden die eerst afgekeurd waren.

Als ik het goed begrijp zijn de huidige standaarden gemodificeerd. Zo is bij het eerste groene model een extra buis naar onderen toegevoegd, als extra contactpunt met de grond voor de stevigheid.

Ook heb ik wat gehoord over het vullen van de poten om deze zo zwaarder te maken.

Toch mooi hè,zitten wij ons al weken druk te maken of we wel of niet pijlen kunnen schieten, terwijl de gewone vuurwerk koper straks bij het ophalen van z'n pijlen en z'n standaard er eigenlijk niks van gemerkt heeft

Toch mooi hè,zitten wij ons al weken druk te maken of we wel of niet pijlen kunnen schieten, terwijl de gewone vuurwerk koper straks bij het ophalen van z'n pijlen en z'n standaard er eigenlijk niks van gemerkt heeft

Hey, heb je een meerdere branches. De Y2k bug is een geweldig voorbeeld van zo'n "oh shit" moment in de computerwereld bijvoorbeeld.

Back
Bovenaan