[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aantal reacties verwijderd. Graag weer on topic.

Voor vragen over het afhalen kan je het beste zelf contact op nemen met de desbetreffende winkel.

Tip tip, hint hint, neem de azure dragon mee jongens! Erg dikke cake, ik heb er erg van genoten vorig jaar :)

Is de demo van Rubro al geweest, zoja komen er bij de nieuwe producten iets vergelijkbaars met de sodom en gomora? De mogelijke nieuwe producten weerhouden mij ervan om de box te bestellen.

Is de demo van Rubro al geweest, zoja komen er bij de nieuwe producten iets vergelijkbaars met de sodom en gomora? De mogelijke nieuwe producten weerhouden mij ervan om de box te bestellen.

Demo is al geweest

De filmpjes kan je terugzien in de producttopic van de nieuwe producten

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54078-Verzameltopic-Rubro-Vuurwerk-*NIEUW-2019*

Er is geen nieuwe box bijgekomen die zoveel schoten heeft als de sodom en gomora maar als je genoegen neem met minder schoten dan is Gates of detonation mischien een leuke box.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54067-Event-Gates-of-Detonation-276-s-*NIEUW-2019*

Komt er nog een leuk 19 shots assortiment naar Groningen?
Heb de Brasilian box en de mega star 6 al besteld.
Zoek nog iets leuks voor in de vooravond erbij zoals buurt assortiment, alleen dan moet ik naar Haulerwijk. Komt er nog zoiets naar Groningen? Vorig jaar had ik de cakes van het Anger pakket erbij. Deze waren ook goed kwa prijs/kwaliteit.

We hebben ook nog Fairytail assortment van Evolution. Vind ik persoonlijk echt een aanrader.

Aan het einde van de maand kunnen we met zekerheid zeggen wat er nog bij komt en zullen jullie dit in de webshops terugvinden.

^Sven

Komt er nog een leuk 19 shots assortiment naar Groningen?
Heb de Brasilian box en de mega star 6 al besteld.
Zoek nog iets leuks voor in de vooravond erbij zoals buurt assortiment, alleen dan moet ik naar Haulerwijk. Komt er nog zoiets naar Groningen? Vorig jaar had ik de cakes van het Anger pakket erbij. Deze waren ook goed kwa prijs/kwaliteit.

Bedankt voor de reactie, gaan de prijzen dan al omhoog als de nieuwe producten komen?
Of kan ik dan nog de fairytail bestellen voor de huidige prijs?

Stormchaser: € 16,-
Stars over Vienna: € 11,-
Triple Trouble: € 42,50
Black Cobra 120: € 79,-

Mooie actie weer maar stiekem mis ik de Exodus in dit rijtje... en ik ben vast niet de enige.. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan