[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super geholpen hier dit jaar. Het langste wachten was op de controleurs die net binnen kwamen zetten toen wij er waren. Geen probleem uiteraard. Alles klopte, nog wat bij gekocht en zeker genoten van de producten. Top service, top prijzen en producten, jazeker voor herhaling vatbaar.

Ben weer goed en snel geholpen de 28ste in de avond. Alles was ook netjes aanwezig.
Nou had ik niet zo mega veel maar toch :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Beste Vuurwerkvrienden,

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2020! Wij wensen iedereen een fantastisch jaar met veel geluk en een goede gezondheid!

We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van het vuurwerk, ondanks de mist. Iedereen ontzettend bedankt voor afgelopen jaar en het was fijn iedereen weer blij uit onze winkels te zien vertrekken. Wat waren jullie toppers dit jaar?

Wij gaan komende maand alles opruimen en beginnen met een nieuw vuurwerkjaar! Ook gaan wij over op een nieuw bestelsysteem, maar wij willen dit goed en zorgvuldig doen. Uiteraard gaan wij ook dit jaar weer ons best doen om jullie de mooiste producten tegen de beste prijzen te leveren. Zodra wij alles goed draaiend hebben horen jullie dit natuurlijk onmiddellijk.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en we zien iedereen komend jaar graag terug.

Team Vuurwerk Outlet

Ik zit met smart te wachten op de nieuwe aanbiedingen!

Bedankt voor de zeer goede service dit jaar met in het bijzonder Luc! Was leuk je gesproken te hebben tijdens het ophalen midden in de nacht :D.

Hier ook even een bezoekje gebracht. Was nog lekker rustig toen ik hier aan de beurt was en mijn kleine bestelling stond dan ook al klaar. Heerlijk, binnen 5 minuten stond alles met behulp van een medewerker in de auto en was ik weer onderweg. Hier is alles super geregeld bij het afhalen.

Wat mij wel is opgevallen dit jaar is dat de communicatie op het forum minder is geweest dan voorgaande jaren. Dit zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar als er weekacties werden aangekondigd en dan op vrijdag zeggen dat het een weekje later wordt vind ik best vervelend. Ook werden er acties aangekondigd die alleen tijdens de freakavond in de winkel besteld konden worden, maar dit bleek niet het geval. Dat was wel iets waar ik enorm naar uitkeek, om een goede exclusieve deal te scoren en te ouwehoeren met andere freaks. Dit hoorde ik ook van mede-forumleden. Zal wel met mijn kruitstress te maken hebben gehad maar ik dacht ik vermeld het toch maar even.

Nogmaals bedankt Luc en team, tot volgend seizoen!

Met alles wat er steeds in de media verschijnt, lijkt het haast dat er helemaal geen vuurwerk jaar meer komt in 2020.
Heeft dit alles ook invloed op het opengaan van de webshop binnenkort?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan