[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou tijd voor mij om mijn duit in het zakje te doen.
Tijdvak van 21:30 tot 22:00, ik kwam binnen samen met mijn vriendin en het stond stampvol met mensen. Teruggelopen naar de balie met een dame die al helemaal was lamgeslagen door de drukte. Mijn bestelling zat gelukkig in haar map en was samen gekoppeld, dus dat was positief. Waarna zij aangaf dat het "even" kon duren, en ik vroeg hoe lang "even" was... halfuur, uur.

Ik dacht nou dan maar wachten en raakte al gauw aan de praat met anderen, die blijkbaar al uren stonden te wachten. Deze zelfde mensen wezen mij op ook weer andere wachtenden die 4 a 5 uur al aan het wachten waren en de moed zonk mij in de schoenen... Uiteindelijk wel een gezellige avond gehad, want we hebben gedeeld in elkaars leed, geapplaudisseerd als er weer iets werd uitgeleverd en ik heb met veel mede freaks gesproken(ik was de jongen met gemillimeterd haar, baard en Stone Island jas aan) Ik kon uiteindelijk om 0100 uur richting huis met letterlijk mijn hele bestelling, iets wat een waar wonder was gezien de uitleveringen aan anderen die soms letterlijk maar 20% van hun gehele bestelling kregen. Het team zag er verslagen uit en ik neem in principe niemand persoonlijk wat kwalijk, maar dit is hopelijk echt een leermoment. Er kon bij mij nog geen sorry vanaf en niemand van het team of de mensen om mij heen wist wat er nou precies gebeurd was. Ik heb wel 3 verschillende verhalen gehoord over een busje, een vrachtauto en over de bunker zelf... Er werden ook natte cakes en dozen uitgeleverd, iets wat ook echt niet kan.
Al met al echt een bizarre ervaring die ik niemand toewens.

Dit topic is het hele jaar met regelmaat omhooggeschopt door de eigenaar en nu zit het even tegen. Kan de beste man niet even uitleg geven aan de leden of even je excuses aanbieden?

Dit topic is het hele jaar met regelmaat omhooggeschopt door de eigenaar en nu zit het even tegen. Kan de beste man niet even uitleg geven aan de leden of even je excuses aanbieden?
Nou na een dag zoals gisteren heeft hij wel anders aan zijn hoofd, gelukkig zit er een zondag tussen en die zal hij denk ik optimaal moeten benutten om er weer een flow in te krijgen. daarnaast moet het team ook opgebeurd worden, vergis je niet, die mensen hebben gisteren een beroerde lange dag gehad. Ik ga er morgen weer heen om alsnog mijn bestelling te kunnen krijgen.... we gaan het meemaken ik hoop het beste.

Exact mijn idee. Ik ben vanaf het begin af aan sceptisch geweest om hier veel te bestellen omdat ik geen zin had in vervangers. Er is mij toegezegd dat er genoeg was maar als dat morgen niet zo blijkt te zijn is dit het eerste én het laatste jaar dat ik hier bestel.

Hier een goede recensie: ik kwam s middags om 3 uur ongeveer aan, had wel wat foutjes in mijn bonnen, maar dat is allemaal opgelost! Om half 4/kwart voor 4 stonden wij weer buiten.

Enige wat mij echt wel tegenviel was dat ik 2 crackling Chrystal had gekocht voor 20.99 maar dat mijn bij aankomst in de winkel werd verteld: ik weet zeker dat dat de prijs per stuk is, dus je krijgt er maar 1. Welke freak koopt half oktober nou een crackling Chrystal voor 21 euro, terwijl hij in elke freakshop net iets boven een tientje is? En dan beweren dat hij toen niet bij 2e gratis stond... maargoed, wat ik zeg: het is wel gecompenseerd (want ze hadden nog maar 1 CC).

Als jullie nou massaal overslaan komend jaar, dan heb ik het lekker rustig met afhalen:D

Hier een goede recensie

Ja wij hebben blijkbaar ook enorm geluk gehad als ik dit allemaal zo lees. Ik was er de 28e om 00:00 en nadat het rolluik open ging, direct aan de beurt. Bestelling stond al klaar en voor 00:10 reden we al weer weg. Alles was aanwezig, alleen de mayhem was er niet. Hier de 3x heaven voor gekregen.

Tja het meeste is wel gezegd, het was een drama voor iedereen, ook voor Rene en het personeel.
Als maandag en dinadag de boel goed loopt dan kom ik gewoon terug. Assortiment en prijzen zijn nu eenmaal fantastisch.
Maar goed er moet wel van geleerd worden wat het "systeem" dat ze hanteren kan duidelijk geen tegenslag aan.

Wil vooral mijn lof uitspreken voor alle wachtende freaks die ondanks alles gemoedelijk bleven. Heb niemand horen schreeuwen of vloeken tegen het personeel en het is toch fijn om te zien dat ook dat nog kan in Nederland!
Ps ik was de gene in de blauwe jas die rond 1:00 op de andere helft van mn bestelling stond te wachten naast de balie.

Tja het meeste is wel gezegd, het was een drama voor iedereen, ook voor Rene en het personeel.
Als maandag en dinadag de boel goed loopt dan kom ik gewoon terug. Assortiment en prijzen zijn nu eenmaal fantastisch.
Maar goed er moet wel van geleerd worden wat het "systeem" dat ze hanteren kan duidelijk geen tegenslag aan.

Wil vooral mijn lof uitspreken voor alle wachtende freaks die ondanks alles gemoedelijk bleven. Heb niemand horen schreeuwen of vloeken tegen het personeel en het is toch fijn om te zien dat ook dat nog kan in Nederland!
Ps ik was de gene in de blauwe jas die rond 1:00 op de andere helft van mn bestelling stond te wachten naast de balie.

Ha Voodoo, we hebben nog even staan kletsen in de hoek bij die kastjes. Echt zuur, ik kreeg mijn bestelling al in zn geheel, terwijl jij eerder aan de beurt was maar de helft was er toen nog niet

Ik sluit me hier volledig bij aan.
Gisterochtend hier om half 11 mijn bestelling op gaan halen. Bij binnenkomst viel het me al direct op dat er een ontevreden vrouw stond te roepen dat voor de tweede maal op rij haar bestelling niet compleet was of dat er iets ontbrak. Eenmaal bij de ophaal balie kreeg ik van een enig sinds verslagen jongeman te horen dat al mijn artikelen niet te leveren waren (in september al besteld). Ik kon bij de vrouw aan de pinkassa mijn geld terug krijgen, ik die dame het verhaal doen en zei gaf aan dat gezamenlijk met Rene wellicht iets anders soortgelijks aangeboden kan worden. De vrouw gaat naar achteren om dit te bespreken, en ze komt terug met alsnog mijn 19shots assortiment!:shy: Vervolgens gaf ze ook aan dat het een complete chaos was en dat niet al het personeel meer correct werkte. Des al niet te min blijft het vreemd dat de eerste jongeman zonder te controleren zegt dat mijn bestelling er niet is...

De overige 2 artikelen waren er welliswaar echt niet maar daar een prima vervanger voor gekregen van Rene! Uiteindelijk gelukkig niet zolang hoeven te wachten als sommige andere hier. Maar je zag sochtends al heel goed de verslagenheid onder het personeel en vooral de ongeorganiseerde chaos.

Ik denk dat hier geen winnaars of verliezers zijn, iedereen verdiend wat mij betreft een tweede kans, dus bij leuke acties sta ik er volgend jaar gewoon weer:). Een grondige evaluatie zou wel goed zijn...

P.s sochtends hadden ze buiten dat het koud was om nog wel lekkere koffie en oliebollen!:applause:
Ik kom volgend jaar wel weer terug. Ik geloof niet dat Arentz denkt ‘dit was een toffe dag, laten we dat volgend jaar nog eens doen.’ Daarnaast ken ik René als iemand die passie heeft voor vuurwerk (en dat zijn er niet meer zoveel de laatste tijd), dus geef hem graag het voordeel van de twijfel. Plus dat het assortiment en de prijzen verleidelijk blijven.

De wanhoop en frustratie bij de medewerkers waren zichtbaar te zien. Begrijp ik volledig, en ik vond het juist ook wel goed dat de klagende klanten genegeerd werden (kost alleen maar meer tijd en het lost toch niet op).

Verbeterpunten qua service:
- klanten vooraf / bij binnenkomst informeren over de situatie
- als medewerker NIET gaan appen achter de bali onder toeziend oog van alle klanten
- ook al ben je nog zo moe, je kunt medewerker niet eerder naar huis dan je klanten
- excuus en wat te eten / drinken aanbieden

Ook hier nog geen enkele reactie, wacht vanavond nog even af anders gaat mijn kennisgeving van ontbinding van aankoop de deur uit zodat ik mijn geld terug krijg.
Het betreft tenslotte een aankoop via internet bij een bedrijf met vaste leverdatum, die kun je per direct ontbinden bij niet uitleveren van items op de afgesproken data.

Dat is goed om te weten, ik hoop echter dat ze vandaag alles op orde hebben gekregen! En dat het morgen allemaal perfect verloopt!

Laatst bewerkt:
Dat is goed om te weten, ik hoop echter dat ze vandaag alles op orde hebben gekregen! En dat het morgen allemaal perfect verloopt! Zou het alleen wel fijn vinden als er een bericht van piroshop arentz komt om ons te geruststellen! Word helemaal gek van de kruitstres!

Ik zou er maar niet op rekenen dat je nog wat gaat horen. Dat deden we gisteren in het heetst van de strijd ook niet. Kop in het zand.

Ik hoop echt voor je dat alles beter geregeld is morgen, man. Zou zelf in ieder geval maar wat te eten en drinken meenemen. Succes!

Echt zo kut jaar, eerst bij de zena dealer al de producten van luyparts niet op voorraad wel besteld! Toen bij mijn lesli dealer de gratis 100.000 rollen niet geleverd!

Laatst bewerkt:
Jongens alsjeblieft.. Toon is een klein klein beetje medeleven voor Rene en zn personeel.

Tuurlijk snap ik dat iedereen wilt weten hoe en wat en waarom en alles maar zo snel mogelijk wilt rechttrekken en rechtbreien.
Vergis je niet, het was 1 grote bak ellende daar gisteren. Die gasten en Rene zelf zullen waarschijnlijk tot diep in de nacht en ochtend bezig geweest zijn. Die zullen deze "rust"dag gebruiken om ervoor te zorgen dat ze maandag en dinsdag niet weer keihard voor lul staan voor een grote groep mensen.

Geef het even de tijd, en ga niet elk uur lopen klagen/zingen achter je computer over dat je nog geen reactie hebt gehad.

Voor de rest, geniet van de komende dagen!! :D

Jongens alsjeblieft.. Toon is een klein klein beetje medeleven voor Rene en zn personeel.

Tuurlijk snap ik dat iedereen wilt weten hoe en wat en waarom en alles maar zo snel mogelijk wilt rechttrekken en rechtbreien.
Vergis je niet, het was 1 grote bak ellende daar gisteren. Die gasten en Rene zelf zullen waarschijnlijk tot diep in de nacht en ochtend bezig geweest zijn. Die zullen deze "rust"dag gebruiken om ervoor te zorgen dat ze maandag en dinsdag niet weer keihard voor lul staan voor een grote groep mensen.

Geef het even de tijd, en ga niet elk uur lopen klagen/zingen achter je computer over dat je nog geen reactie hebt gehad.

Voor de rest, geniet van de komende dagen!! :D

Wil er met alle liefde op reageren maar ik neem aan dat jij daar geen 6,5 uur hebt gestaan? :)

Ik denk ook niet dat hier vandaag of morgen een reactie komt. Ik denk, of eerder gezegd hoop, dat René al zijn tijd steekt in het weer in orde maken van zijn bunkers. De uitleg komt daarna wel, er zullen nog 2 drukke dagen aankomen. Elke minuut voorbereiding kan denk ik gebruikt worden. Hoewel ik het geen goede gang van zaken vindt heb ik wel te doen met hem en het personeel, dit is voor niemand leuk of gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan