[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het er alleen maar om gaat dat jij daar 6,5 uur hebt gestaan, reageer dan maar niet inderdaad..
Pffff wat is dat met het overdreven lieflijk doen naar winkels toe ? Je betaald flinke bedragen en zon winkel doet dit niet voor de eerste keer ... Moet hij dat maar slikken als zoete koek ?

Zelfde verhaal als met die andere winkel waarbij door opslag fouten bijna 3000 kilo aan al betaalde producten foetsie is...

Als het er alleen maar om gaat dat jij daar 6,5 uur hebt gestaan, reageer dan maar niet inderdaad..

Waar het meer om gaat is dat mensen best veel geld hebben betaald en een kleine excuses toch wel op z'n plaats is? Niet alleen ik heb daar heel lang gestaan maar met mij velen andere. Sommige mensen die hebben geld terug gekregen of krijgen nog hun geld terug maar hebben niet de leuke spulletjes die ze al vroeg in het jaar besteld hebben.

Het gaat allemaal om klanten binding, al gaat er nog iets fout wanneer er op een juiste manier gecommuniceerd wordt kan dit al een hoop narigheid besparen ;)

Met andere woorden ik snap je bericht, alleen wanneer je, je verplaatst in ons die daar heel lang hebben gestaan zou je denk ik wel anders reageren. Een oproep te doen om medeleven te tonen voor Rene lijkt mij totaal overbodig. Rene is een flinke kerel die zelf wel het boetekleed aandurft te trekken. Het wachten is alleen op de officiële excuses en dat is wel het minste wat wij hebben verdiend.

Pffff wat is dat met het lieflijk doen naar winkels toe ? Je betaald flinke bedragen en zon winkel doet dit niet voor de eerste keer ... Moet hij dat maar slikken als zoete koek ?

Wie bedoel je met hij, want detective doelt op niemand specifiek.

En natuurlijk is er daar iets goed mis gegaan, en ik weet zeker dat Rene met een uitgebreid excuus komt met daarbij tekst en uitleg. En natuurlijk zal dat niet de onvrede bij de "getroffen" personen wegnemen, maar hopelijk wel verzachten.

Wie bedoel je met hij, want detective doelt op niemand specifiek.

En natuurlijk is er daar iets goed mis gegaan, en ik weet zeker dat Rene met een uitgebreid excuus komt met daarbij tekst en uitleg. En natuurlijk zal dat niet de onvrede bij de "getroffen" personen wegnemen, maar hopelijk wel verzachten.

Volgens mij reageert hij specifiek Leet....

Mijn ervaring ook maar op de grote berg:

We kwamen een 2 uur eerder aan dan de geboekte 06:00 ik had een week of twee dit al met Rene besproken en het was geen probleem.
We waren de enige in zaak tussen 04:00 en 4:30. Binnen 2 minuten kwam Rene aan met mijn 9 bestelling.
Degene die de order had gepakt had blijkbaar een slechte dag. Het was totaal een zooitje.
In 8 dozen waren de verschillende order gestopt en dan ook nog door elkaar. Ik miste 7 producten en in totaal 12 items. Dit is allemaal door Rene zelf hersteld maar het was maar goed dat ik op een stil moment kwam zodat er ook genoeg tijd was om het uit te zoeken.

Rene heeft de hele jaar door heel erg vlot gereageerd op al mijn mails en vaak ook willen meedenken. Ik neem hem niks kwalijk maar volgend jaar zal ik zorgen dat ik weer als een van de eerste aanwezig om het lange wachten tegen te gaan.

Jongens alsjeblieft.. Toon is een klein klein beetje medeleven voor Rene en zn personeel.

Tuurlijk snap ik dat iedereen wilt weten hoe en wat en waarom en alles maar zo snel mogelijk wilt rechttrekken en rechtbreien.
Vergis je niet, het was 1 grote bak ellende daar gisteren. Die gasten en Rene zelf zullen waarschijnlijk tot diep in de nacht en ochtend bezig geweest zijn. Die zullen deze "rust"dag gebruiken om ervoor te zorgen dat ze maandag en dinsdag niet weer keihard voor lul staan voor een grote groep mensen.

Geef het even de tijd, en ga niet elk uur lopen klagen/zingen achter je computer over dat je nog geen reactie hebt gehad.

Voor de rest, geniet van de komende dagen!! :D

Ik heb best medeleven met Rene en zijn team. Zij staan ook in die bak ellende in de stervensekou (wat ze zelf volgens mij wel dragelijker kunnen maken).
Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om het gebrek aan service en communicatie. En dat ervaren alle mensen die nu nog moeten gaan nu al. Waar Arentz gisteren heel veel sympathie had kunnen kweken door duidelijk te zijn over de situatie hadden ze dat nu op voorhand al kunnen doen door hier even een berichtje te plaatsen voor de komende dagen. Ze zijn hier het hele jaar actief, ik geloof niet dat ondanks alle chaos waar ze mee te maken hebben men niet weet wat hier speelt.

Ik zal er zelf nu geen woorden meer aan vuil maken. De situatie is duidelijk en natuurlijk overduidelijk werk aan de winkel. Hopelijk hebben ze morgen en volgend jaar de zaken beter op orde!:biertje:

Aan allen die gaan morgen: succes! Ik hoop echt van harte dat het allemaal meevalt en iedereen krijgt wat hij heeft besteld.
Aan Arentz: succes mannen! Koppie erbij!

Ik heb zojuist een mail ontvangen. Me bestelling ( 3 x glitter tail to color comet) staat gereed, dus enigzins wel met volle hoop dat ik ze dinsdag in de show kan verwerken.

Ik lees hier alleen maar ellende.
Is er niemand van de freaks die vraagt of hij kan helpen?

Gister tijdens de eerste verkoopdag kwam ik bij de derde ronde bij mijn vaste verkooppunt en zag dat ze werden bevoorraad. Aangezien ze maar met 4 man zijn waarvan 3 in de winkel. Heb ik gelijk mijn jas uitgetrokken en heb samen met mijn dochter 1,5 uur geholpen om de vracht te verwerken in de bunkers. Ook de kooien los gemaakt en tevens alles verwerkt in de uitpak bunker.
Daarna hebben wij onze bestelling meegenomen en zijn wij weer weg gegaan.

Gister tijdens de eerste verkoopdag kwam ik bij de derde ronde bij mijn vaste verkooppunt en zag dat ze werden bevoorraad. Aangezien ze maar met 4 man zijn waarvan 3 in de winkel. Heb ik gelijk mijn jas uitgetrokken en heb samen met mijn dochter 1,5 uur geholpen om de vracht te verwerken in de bunkers. Ook de kooien los gemaakt en tevens alles verwerkt in de uitpak bunker.

Een gebrek aan mankracht was het probleem niet. En het is het trouwens niet alleen maar ellende. Even goed zoeken naar de positieve / genuanceerde berichten op de laatste 20 pagina's. :p

Wat doet dit er toe?? Wil je een applausje voor het gebaar. De meeste betalen honderden euro’s en dan verwacht jij dat er even 1,5u gewerkt gaat worden? Iedereen heeft andere verplichtingen.
Gewoon je werknemers aansturen die staan te lamballen achter de balie.

Ps. We hebben ze wel ongevraagd advies gegeven. Iedereen heeft 2 handen, gebruik ze dan ook

Een gebrek aan mankracht was het probleem niet. En het is het trouwens niet alleen maar ellende. Even goed zoeken naar de positieve / genuanceerde berichten op de laatste 20 pagina's. :p

Ik ben benieuwd!
Morgen ga ik het zelf ervaren, want ik heb ook besteld bij Piroshop Arentz.

Bijna elke freak heeft aangeboden om te helpen, of zelf zijn bestelling bij elkaar te rapen. En dan overdrijf ik niet.

Mijn bestelling stond al klaar netjes geregeld.(alles uitgeleverd gekregen)

Complimenten voor de afhandeling en tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Ben net langs geweest om mijn 2 resterende boxen op te halen en ze waren er nu beiden gelukkig. Al met al voor 2 cakes een vervanger gekregen de rest van mijn bestelling was compleet dus dik tevreden. Het was nog rustig dus kort even met Rene gepraat hij zei al dat hij gisteren de hele dag heeft doorgewerkt vannacht 3 uur slaap gehad en weer door. Hopelijk voor het hele team kunnen zij vandaag en morgen toch nog positief afsluiten! Ik ben er in ieder geval volgend jaar weer!

Zojuist bestelling opgehaald bij piroshop arentz, bestelling stond klaar bijna helemaal compleet! Het was echt een rot bestelling 15 losse bestellingen! Voor de ontbrekende spullen super mooie vervangers gekregen met een veel hogere waarde! Nog even met René staan praten echt een topgozer, hij zit er ook echt mee met wat er zaterdag is gebeurd! Het was een samenloop van omstandigheden bus kapot, 3xstroom storing, personeel ziek! Hoeveel pech kan je hebben, René is een echte pyro en snapt heel goed dat het klote is als je bestelling niet compleet is! Alle respect naar deze 2 mannen die de afgelopen dagen nog geen 5 uur hebben geslapen! Tot volgend jaar!!

Fijn om te lezen dat de eerste ervaringen van vandaag weer positief zijn. Hopelijk kunnen ze dat bij Arentz vandaag en morgen doorzetten (ook om hun imago weer wat op te poetsen).

Ik heb vannacht ook een mail gehad.
Hopelijk blijft het gaan zoals hierboven al aangegeven, heel verschil gelukkig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan