Giygas
VWC lid
Als het er alleen maar om gaat dat jij daar 6,5 uur hebt gestaan, reageer dan maar niet inderdaad..
Dus... dat je zo tergend lang wacht is helemaal irrelevant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het er alleen maar om gaat dat jij daar 6,5 uur hebt gestaan, reageer dan maar niet inderdaad..
Pffff wat is dat met het overdreven lieflijk doen naar winkels toe ? Je betaald flinke bedragen en zon winkel doet dit niet voor de eerste keer ... Moet hij dat maar slikken als zoete koek ?Als het er alleen maar om gaat dat jij daar 6,5 uur hebt gestaan, reageer dan maar niet inderdaad..
Pffff wat is dat met het lieflijk doen naar winkels toe ? Je betaald flinke bedragen en zon winkel doet dit niet voor de eerste keer ... Moet hij dat maar slikken als zoete koek ?
Wie bedoel je met hij, want detective doelt op niemand specifiek.
En natuurlijk is er daar iets goed mis gegaan, en ik weet zeker dat Rene met een uitgebreid excuus komt met daarbij tekst en uitleg. En natuurlijk zal dat niet de onvrede bij de "getroffen" personen wegnemen, maar hopelijk wel verzachten.
Jongens alsjeblieft.. Toon is een klein klein beetje medeleven voor Rene en zn personeel.
Tuurlijk snap ik dat iedereen wilt weten hoe en wat en waarom en alles maar zo snel mogelijk wilt rechttrekken en rechtbreien.
Vergis je niet, het was 1 grote bak ellende daar gisteren. Die gasten en Rene zelf zullen waarschijnlijk tot diep in de nacht en ochtend bezig geweest zijn. Die zullen deze "rust"dag gebruiken om ervoor te zorgen dat ze maandag en dinsdag niet weer keihard voor lul staan voor een grote groep mensen.
Geef het even de tijd, en ga niet elk uur lopen klagen/zingen achter je computer over dat je nog geen reactie hebt gehad.
Voor de rest, geniet van de komende dagen!!![]()
Ik lees hier alleen maar ellende.
Is er niemand van de freaks die vraagt of hij kan helpen?
Gister tijdens de eerste verkoopdag kwam ik bij de derde ronde bij mijn vaste verkooppunt en zag dat ze werden bevoorraad. Aangezien ze maar met 4 man zijn waarvan 3 in de winkel. Heb ik gelijk mijn jas uitgetrokken en heb samen met mijn dochter 1,5 uur geholpen om de vracht te verwerken in de bunkers. Ook de kooien los gemaakt en tevens alles verwerkt in de uitpak bunker.
Daarna hebben wij onze bestelling meegenomen en zijn wij weer weg gegaan.
Gister tijdens de eerste verkoopdag kwam ik bij de derde ronde bij mijn vaste verkooppunt en zag dat ze werden bevoorraad. Aangezien ze maar met 4 man zijn waarvan 3 in de winkel. Heb ik gelijk mijn jas uitgetrokken en heb samen met mijn dochter 1,5 uur geholpen om de vracht te verwerken in de bunkers. Ook de kooien los gemaakt en tevens alles verwerkt in de uitpak bunker.
Een gebrek aan mankracht was het probleem niet. En het is het trouwens niet alleen maar ellende. Even goed zoeken naar de positieve / genuanceerde berichten op de laatste 20 pagina's.![]()