[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdagochtend geweest en over de gang van zaken is al genoeg gezegd.
Ook van mijn kant: Koud, incompetent personeel, Systeem wat niet deugt met mappen. Maar ook klanten die 20 bestellingen hebben gedaan. Dan moet je ook even bij jezelf nadenken hoor.

Mijn grootste irritatie zit hem in de verkeerde levering en alternatieven.
Funke Elegant Night wist ik vooraf, dus dat is akkoord en goed geregeld.

Maar ik heb nog wel 4 artikelen gehad die vervangen zijn door een onbeduidende doos (minder dan het bestelde dus) zonder melding ervan. Zelfs de eigen salute cake was blijkbaar niet te leveren.

Maar door de hoeveelheid en wachttijd zie je dit thuis pas.

Zaterdagochtend geweest en over de gang van zaken is al genoeg gezegd.
Ook van mijn kant: Koud, incompetent personeel, Systeem wat niet deugt met mappen. Maar ook klanten die 20 bestellingen hebben gedaan. Dan moet je ook even bij jezelf nadenken hoor.

Mijn grootste irritatie zit hem in de verkeerde levering en alternatieven.
Funke Elegant Night wist ik vooraf, dus dat is akkoord en goed geregeld.

Maar ik heb nog wel 4 artikelen gehad die vervangen zijn door een onbeduidende doos (minder dan het bestelde dus) zonder melding ervan. Zelfs de eigen salute cake was blijkbaar niet te leveren.

Maar door de hoeveelheid en wachttijd zie je dit thuis pas.
Ik zou niet weten waarom veel gecombineerde bestellingen tot problemen moet lijden. Bij haokan had ik er 37, gewoon door verschillende aanbiedingen en het gevoel niet genoeg hebben. Zonder een centje pijn uitgeleverd. Arentz had ook veel acties tussendoor, dan is het logisch dat mensen blijven bijbestellen. Volgens mij geeft het ook extra omzet voor de zaak.

Verder goed te horen dat het nu soepel gaat, hopelijk houden ze dat voor de rest van de dagen vast.

Ja ik verwachtte hier al reactie op en wat je zegt is ook terecht. Het moet en kan goed gaan.

Maar verzamelen en korting vragen lijkt mij niet veel duurder en een stuk overzichtelijker.

Ja ik verwachtte hier al reactie op en wat je zegt is ook terecht. Het moet en kan goed gaan.

Maar verzamelen en korting vragen lijkt mij niet veel duurder en een stuk overzichtelijker.

In feite heeft Arentz zelf aangestuurd op meerdere losse bestellingen. Heel veel dagaanbiedingen, weekaanbiedingen etc. En producten met beperkte voorraad. Kortom, als je 1 grote bestelling plaatst loop je een hoop mooie producten mis en betaal je ook nog eens meer

Maar is toch wel een manier om op adres of naam of email een overall bon te maken? Lijkt mij niet heel moeilijk.

Maar is toch wel een manier om op adres of naam of email een overall bon te maken? Lijkt mij niet heel moeilijk.

Is inderdaad snel te maken, maar daarvoor moet je wel de mensen hebben met de juiste kennis op het gebied van databases. Hopelijk dat ze dat in 2020 zullen proberen, werkt veel overzichtelijker.

Ik zou niet weten waarom veel gecombineerde bestellingen tot problemen moet lijden. Bij haokan had ik er 37, gewoon door verschillende aanbiedingen en het gevoel niet genoeg hebben. Zonder een centje pijn uitgeleverd. Arentz had ook veel acties tussendoor, dan is het logisch dat mensen blijven bijbestellen. Volgens mij geeft het ook extra omzet voor de zaak.

Verder goed te horen dat het nu soepel gaat, hopelijk houden ze dat voor de rest van de dagen vast.
Loop je dan met 37 losse lijstjes naar binnen bij het afhalen of wordt er 1 grote lijst van gemaakt?

vandaag nog niemand geweest ?
vanavond moet ik nog een keertje paar dingen ophalen.

Ik was er vanmorgen. Was erg rustig en werd door René zelf geholpen. Nog even over zaterdag gehad en hij vertelde mij dat ze gister een flinke inhaalslag hebben gemaakt.

Wat mijn bestelling betreft; De Espada Palms was niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats de Dragon Box 3 gekregen dus niet geheel ontevreden. Verder kreeg ik te horen dat 2x Scala S25-B en 1x Snowblind 25s ook niet leverbaar was. Hiervoor de Black Sword meegekregen achteraf jammer maar dat was ook eigen schuld omdat ik iets moest uitzoeken en zei ""Doe maar wat leuks".

Een maat van me heeft een half uur later zijn bestelling opgehaald en wat zat daarbij? De Snowblind 25s.
Ik heb mijzelf in het begin op het forum al sceptisch uitgelaten over de voorraad van deze producten. DJhek gaf aan dat er ruim genoeg was waarna ik mijn bestelling heb gedaan. Ik had echt verwacht dat ik deze dan gewoon kreeg. Zo blijkt het maar weer dat dit dus niet zo was. Erg jammer!

Verder is het een mooie winkel, alleen heb ik wel een beetje vraagtekens bij het andere personeel. Niemand behalve René lijkt iets van vuurwerk af te weten, en alles wat je vraagt moet weer naar René toe. Dit zal voor René erg belastend zijn dus ik begrijp dat hij erg druk is.

Kortom; Prima winkel, prima assortiment, maar begin alleen met freakacties als je ze ook daadwerkelijk aan kan! Verbeterpuntje is de communicatie. 0,0 op het forum gehoord van deze winkel. Ik begrijp dat het druk is, maar een kleine uitleg is wel op zijn plaats.

Kom ook net terug. Ik had een kleine bestelling, 3 sloffen astronauten. Was niet echt druk in de zaak. Tijdens het wachten met de medewerker gesproken. Hij was gisteren van 6:00 tot 3:00 in de weer geweest. Volgens hem liep het o.a. vast doordat ze gisteren 30 pallets moesten verwerken. Hierdoor kwamen de bunkers volledig vol te staan met bestellingen en raakten ze het overzicht compleet kwijt.

Vandaag hoeven ze maar 10 pallets te verwerken en volgens hem liep alles ook weer redelijk op rolletjes. Personeel zag er ook redelijk relax uit.

Na 7 minuten stond ik weer buiten met mijn 3 sloffen en gratis een cake en singelshot

heb vanaochtend mijn bestelling opgehaald, nog met Rene gesproken en het is gewoon een opeenstappeling van pech en dan loop je hoe vervelend ook achter de feiten aan. Volgens mij heeft hij het nu weer op de rit.... hebben daar gisteren wel even voor door moeten bufffelen..... ik ben er volgend jaar gewoon weer ondanks dat de eerste keer niet goed verliep

Vanmiddag tussen 14.30 en 15.00 geweest en hield m'n hart vast na de eerdere verhalen. Bij aankomst relatief snel aan de beurt maar mijn bon in de map kon niet gevonden worden. Gelukkig was deze vrij snel boven water (ergens achterin een andere map beland) en kon mijn bestelling (6x Schloßgeist) bij elkaar gezocht worden, echter met de mededeling dat deze door de problemen van eergisteren mogelijk niet aanwezig waren. Uiteindelijk werd binnen 5 minuten m'n naam omgeroepen en kreeg ik netjes 6x Schloßgeist inclusief nog wat gratis vuurwerk. Binnen 20 minuten weer buiten, en de overige klanten leken me ook snel geholpen te worden.

Vanavond de vergeten dingen opgehaald. Even met de meid (leukerd trouwens :p) achter de balie staan praten over zaterdag. Idd was het een op een stapeling van meerdere factoren. En helaas kon dit niet 1,2,3 opgelost worden.

Gelukkig hebben ze gister een en ander op kunnen lossen en liep het vandaag soepeler.

Al met al als er een vrachtwagen/busje met pech is volk(uitzendkrachten) niet opkomt dagen en mensen die (veel) eerder of (veel) later komen dan loopt alles inderdaad in de soep.

Ik heb het volste vertrouwen in volgend jaar kom hier zeker weer terug!

Edit:
Stond vanavond met 10 min weer buiten. Ook nog ff staan praten met een freak van hier uit Apeldoorn.

Laatst bewerkt:
Fijn om vandaag alle positieve reacties te lezen, had al de hoop dat er gister een hoop rechtgetrokken zou worden en dit is Rene dus gelukt:thumbsup:

Rij straks even die kant op om me bestelling op te halen

Ik was vanochtend de eerste klant, net 8u. Al de jongens stonden te wachten maar duidelijk weinig ervaring en manier van verwerken was niet helemaal lekker.

Verder wel prima geholpen en uiteraard snel aangezien ik de eerste was. Helaas niet de Johnny Dangerous geleverd gekregen maar daarvoor 2 aardige vervangers.

Ik sprak René nog even kort over zaterdag (was er zelf toen gelukkig niet), hij baalde zichtbaar en vertelde kort over de pech.

Als advies zou ik meegeven de mappen zoveel mogelijk te vermijden, de online bestellingen achter te doen ipv vooraan en duidelijk de jongens vooraf instrueren wat ze moeten doen en in welke volgorde.

Daarna bij Holten perfect geholpen, Valk Rijssen was zeer matig georganiseerd en bijvoorbeeld Vechtweelde uitstekend.

Zo heeft elke zaak wel wat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan