[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post #251 zeggen ze dat er waarschijnlijk alléén black friday acties komen op de reguliere website, maar je weet nooit..

Ja ik ook.. twijfelde al of ik mijn mailadres juist heb ingevuld. Ik heb Steenbergen een privé bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Nog even afwachten:)

Heb je toevallig al een reactie? Ik heb nog niks ontvangen en ook op mijn mailtje nog geen gehoor

VUURWERKLANDFREAKS.NL | LAATSTE KANS!

Beste liefhebbers,

Zoals reeds aangekondigd is vandaag de laatste dag van de freakactie 2019. Wacht niet langer wanneer je nog een bestelling wilt plaatsen want vannacht zal www.vuurwerklandfreaks.nl weer sluiten. Alle tijdsblokken zitten zo goed als vol en we hebben de afgelopen weken vele orders van jullie mogen ontvangen, dank hiervoor! We gaan hier mee aan de slag en zien jullie graag tijdens de verkoop-/afhaaldagen in onze winkel!

Tot en met eind december gaan we natuurlijk door op de reguliere website www.vuurwerkland-steenbergen.nl, blijf ook deze site en onze socials zeker in de gaten houden want er staan nog vele acties in de planning! :D

www.vuurwerklandfreaks.nl

P.S.; Volgende week zaterdag 7 december onze grote JUBILEUM VUURWERKSHOW. Zien we jou daar ook?
https://vuurwerkland-steenbergen.nl/vuurwerkshow

Hartelijk bedankt voor de goede prijzen en service, heb er ruim gebruik van gemaakt!
Kan niet wachten tot de 28e, want Vuurwerkland Steenbergen is dan de eerste winkel die ik aan doe.
Ook hoop ik er de 7e bij te zijn.

bedankt vuurwerkland steenbergen voor het geweldige assortiment en prijzen.
mijn eerst jaar dat ik hier besteld maar zeker niet de laatste keer.
heb wel een vraag. ik heb van 1 van mijn bestellingen geen bevestiging gehad. ik heb daar een mail over gestuurd maar tot heden nog geen bericht terug gehad.

Is het nog mogelijk om orders samen te voegen met eerdere bestellingen? Zie de optie er nu niet meer tussen staan.

Mvg,

Is het nog mogelijk om orders samen te voegen met eerdere bestellingen? Zie de optie er nu niet meer tussen staan.

Mvg,

Tot en met vandaag is dit nog mogelijk. We zijn namelijk begonnen met de definitieve logistieke planning en kunnen dit later dus niet meer wijzigen. Wanneer je nog geen bevestiging hebt ontvangen graag even mailen naar info(@)vuurwerklandbestel.nl :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan