vuurwerkfreakk
VWC lid
Klasse hoor, gewoon alles weer voor ram-prijzen erop gooien! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gerrit, bedankt weer voor de mooie aanbieidingen!
Wel valt het mij op dat sommige producten nu €5,- duurder of meer zijn dan vorig jaar oktober/november.
Hier was ik zelf al bang voor, en zie dit ook bij andere webshops.
Ik wacht de 'weekaanbieding' weer even af! Het is wel zeker dat ik hier weer een bestelling ga plaatsen.
hellemaal mee eens
vind bepaalde producten nier goedkoop
voor jan
was goedkoper in de loop vsn het jaar
Eerste bestelling is een feit en het zal zeker niet de laatste zijn! Miepen over prijzen die te hoog zouden zijn vind ik een beetje ondankbaar, denk dat we als freaks behoorlijk verwend zijn geraakt de afgelopen jaren.
Eerste bestelling is een feit en het zal zeker niet de laatste zijn! Miepen over prijzen die te hoog zouden zijn vind ik een beetje ondankbaar, denk dat we als freaks behoorlijk verwend zijn geraakt de afgelopen jaren.
In een supermarkt heb je soms ook 40% korting op een artikel en een paar weken later 3 halen 2 betalen. Kijk gewoon of je de actie het waard vind of niet, maar ga in ieder geval geen commentaar leveren op 'te hoge prijzen' als iets alsnog een dikke korting bevat.
hellemaal mee eens
vind bepaalde producten nier goedkoop
voor jan
was goedkoper in de loop vsn het jaar
Ik wacht nog even met bestellen. Ik hoor net op de radio dat ze serieus weer naar een landelijk vuurwerkverbod gaan kijken voor dit jaar.
Ik wacht nog even met bestellen. Ik hoor net op de radio dat ze serieus weer naar een landelijk vuurwerkverbod gaan kijken voor dit jaar.