Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is de Event Giant Beast 588 een gekooide box?
We hebben de Giant Beast nog niet binnen dus durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar je kan deze qua burst vergelijken met andere Rubro boxen zoals Exclusive Monster box, King of the Universe etc.![]()
Volgens mij krijgen we wat weekenddeals![]()
Kunnen we nog een leuke Black Friday actie verwachten?![]()
Ik zag dat jullie Funke filmpjes op jullie YouTube kanaal uploadden. Betekent dat dat het definitief is dat jullie dit gaan krijgen?
Erg benieuwd naar de prijzen van die cracker fountain, kometenbomben en goldfunken. Al maakt het eigenlijk niet uit want ik koop ze toch welIk zag dat jullie Funke filmpjes op jullie YouTube kanaal uploadden. Betekent dat dat het definitief is dat jullie dit gaan krijgen?
Ik zag dat jullie Funke filmpjes op jullie YouTube kanaal uploadden. Betekent dat dat het definitief is dat jullie dit gaan krijgen?
Ik kreeg opeens een mailtje over de bestelling op vuurwerklandfreaks.nl dat de status is gewijzigd, maar zover ik kon zien is er niks bijzonders aan de hand. Meer mensen zo'n mailtje gehad?