[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 vragen...

1. Voor iedereen denk wel zo fijn producten die niet op voorraad zijn van de site halen en niet online als op voorraad laten staan. meeren deel wat ik wilde bestellen wat op voorraad is is dus niet op voorraad. Kan gebeuren maar vervelend dat het er gewoon blijft staan.

2. Die afhaal tijden valt daar nog iets mee te doen? Ik werk namelijk overdag en zou net als elk jaar gewoon in de avond willen ophalen maar de keus is of in de nacht of overdag dat gaat voor mij niet werken

1. Dit is de laatste freakactie in deze webwinkel/dit systeem. Heeft waarschijnlijk met indexatie te maken. Dit is vervelend, dat begrijpen we. Excuses voor het ongemak.

2. Voorlopig kunnen we niet afwijken van deze tijden. We gaan kijken of we een aantal blokken in de avond open kunnen gooien. Dit kan ik nu voorhand echter niet garanderen.

Zojuist besteld bij Bredavuurwerk. Het is zeker de moeite waard om een offerte op te sturen. Voor mij loont het zeker. Kan niet wachten tot het ophalen

En owja 1 december, freakmiddag in Breda!:handsup:

BredaVuurwerk´s FREAKACTIE 2019

Freakmiddag zondag 1 december

Ook dit jaar gaan we weer een leuke middag of avond voor jullie organiseren. Diverse importeurs werken ook dit jaar aan dit evenement mee. Deze middag voor de freaks wordt georganiseerd door freaks. Kortom; volle bak ambiance en veel toffe goodies en grandioze vuurwerkprijzen. Tip; zorg dat je vuurwerkkennis up to date is! ;)

Vervangers
Als je bij ons iets in de outlet of freaksite bestelt en het betreffende product kunnen wij niet uitleveren, dan ontvang je een tegoedbon van de adviesverkoopprijs van de leverancier (Vuurwerbieb is hiervoor een goed referentiekader). Dit is het afgelopen jaar vrijwel altijd goed gegaan. Mocht dit niet goed gaan vraag altijd naar Luuk of Rolf.

Vragen?
Stel ze gerust hier of stuur een PM of e-mail ([email protected]). Houd er rekening mee dat wij naast de freaksite ook nog andere werkzaamheden kennen. We proberen alle vragen en verzoeken in uiterlijk vier werkdagen af te handelen.

We hopen dat jullie een tof, respectvol, gezond en een jaarwisseling vol vuurwerk mogen beleven!

Met vriendelijke groet,

Team Bredavuurwerk
www.bredavuurwerk.nlBekijk bijlage 47928

Freakmiddag was twee jaar geleden goed bevallen, vorig jaar was deze op dezelfde dag al sinterklaasfeest met de family en helaas dit jaar wederom op dezelfde dag als onze sinterklaasviering.

Ligt eraan of het middag of avond word. Als het middag is dan kan ik helaas sowieso niet vanwege sinterklaasviering.

Echt een tof initiatief vanuit jullie!! Helaas is een retourtje wat ver, anders was ik misschien nog wel van de partij geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan