HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ophalen bij Haokan Pijnacker was weer prima. Net als vorig jaar. Eerst kopje koffie van Albert. Vervolgens kon iedereen bekijken of alles klopte. Ruim de tijd gehad om te controleren. En, praatje maken met onder andere Jolly Roger Pyro! :) En tenslotte ook een postertje van De Vuurwerk Federatie opgehangen.

Oja, en voor het ophalen, in de middag een praatje gemaakt met Torrr

Ophalen bij Haokan Pijnacker was weer prima. Net als vorig jaar. Eerst kopje koffie van Albert. Vervolgens kon iedereen bekijken of alles klopte. Ruim de tijd gehad om te controleren. En, praatje maken met onder andere Jolly Roger Pyro! :) En tenslotte ook een postertje van De Vuurwerk Federatie opgehangen.

Oja, en voor het ophalen, in de middag een praatje gemaakt met Torrr

Was gezellig ff kletsen ja, veel plezier aankomende jaarwisseling :)

Bijzonder kom er net vandaan Rn hadden een behoorlijke levering Rubro binnen gekregen. Bonnetje ingeleverd voor alleen een atomic bull maar ging nog wel even duren. Gevraagd of het weer net zo lekker ging als 2-3 jaar geleden en vriendelijk gepast weer 2 uur te wachten. Buiten nog aangeboden om te helpen of zelf even de box te halen maar dat mocht niet. Prima kom morgen wel weer buurten. Ben toch wel benieuwd waarom het weer mis loopt. Misschien handig niet te strikt op volgnummer te pakken maar een kleine bestelling zoalsdie van mij en ikkom keurig in het tijdvak mee te geven dan is ie maar weg. Nu heb je er morgen weer last van.

is dit alleen een winkel voor bestelingen en afhalen, of kan je in de winkel ook producten kopen zonder voorbestelling?

Ik was er om 6.30 vanochtend, stond binnen een paar minuutjes buiten. Heb alleen m'n Rumble in the Jungle nog niet, de paar die ze nog in de bunker hadden staan konden ze niet vinden. Hopelijk komt die nog ergens uit een hoek vandaan aangezien dat toch het eerste escalatie stuk in mijn showtje moet gaan worden, dus wil hem wel graag hebben.. En anders hopelijk een gelijkwaardige vervanger *kuch* Transbomber *kuch*. Maar gaat goed komen! :D

Mag toch hopen dat dit een grapje is na wat er vorig jaar of 2 jaar terug gebeurt is.

Vanmorgen ook bijna een uur staan wachten. Was er iets voor half negen. Vreselijk. Vorig jaar overgeslagen vanwege het jaar ervoor en nu toch weer in de verleiding geweest. Dit was de laatste keer...

Erg jammer dat ze het maar niet op orde kunnen krijgen, het is een leuke zaak, vriendelijk en hard werkend personeel maar de organisatie laat toch keer op keer de wensen over. 2 jaar geleden was het voor mij de laatste keer in verband met de lange wachttijden, ik vind het zeker jammer dat ze het nou nog niet kunnen regelen daar... Iedereen sterkte die ermee te maken heeft maar laat het je dag / O&N niet verknallen he!

Ik zal me eigen maar gedragen ook al is dit heel moeilijk voor mij maar deze winkel.... ik denk dat dit nou net de plek is waar je geen vuurwerk moet verkopen... Denk dat ik me nog zacht uitdruk als ik zeg dat dit de hel op aarde is...

Net m'n Rumble in the Jungle opgehaald die zich in de bunker verstopt had. Jammer van het extra ritje, maargoed die paar km kan er nog wel bij op zo'n dag. Was overigens rustig net, maar was ook wel rond etenstijd. Balen voor de mensen die lang hebben staan wachten, ook twee jaar terug. Toen stond ik ook in no time weer buiten, zal wel mazzel hebben. Maar ik ben er volgend jaar gewoon weer te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan