[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan die verrassingspakketten wel waarderen.
Bedankt daarvoor Breda. Helaas al aardig wat uitgegeven maar mocht ik na alle dingen die ik wil kopen nog wat budget over hebben... Schaf ik een pakket aan !

Een vraagske komen die sky screamers 2.0 nog online vandaag ik wil nog wat bestellen en die passen daar mooi bij :)

Een vraagske komen die sky screamers 2.0 nog online vandaag ik wil nog wat bestellen en die passen daar mooi bij :)

Dat wordt morgen!

Tot wanneer loopt de freaksite, te lui om te zoeken ;)

Tot 10 december.

Voor alle freaks die kiezen voor bankoverschrijving
Als je in de openingsactie hebt besteld en koos voor bankoverschrijving, dan dient de betaling uiterlijk 27 oktober bij ons binnen te zijn. Hebben wij dan niets ontvangen, annuleren we je bestelling zonder communicatie. De producten die voor jou waren gereserveerd, komen dan ook direct weer vrij.

Gaan jullie toevallig ook de super celebration van vuurwerkmania verkopen? :) zou die graag een weten te bemachtigen.

Bestaat de optie om de fluit combi ook beschikbaar te maken voor de mensen die niet op de freakavond aanwezig kunnen zijn? En wellicht behoort een freak verrassingspakket met waaiers tot de mogelijkheid?

Ik zie wel The Ultimate bij jullie op de site staan van Vuurwerktotaal en Dumbum 64shots.
Maar gaan jullie ook nog de Wicked Whistle en Code Red verkopen?
Zou mooi zijn dan kan ik alles in 1x bij jullie bestellen :p

Bredavuurwerk, gaan jullie heeeeeel toevallig nog die nieuwe premium (special #1 tm #5) lijn van katan aanbieden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan