Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 2 vragen...
1. Voor iedereen denk wel zo fijn producten die niet op voorraad zijn van de site halen en niet online als op voorraad laten staan. meeren deel wat ik wilde bestellen wat op voorraad is is dus niet op voorraad. Kan gebeuren maar vervelend dat het er gewoon blijft staan.
2. Die afhaal tijden valt daar nog iets mee te doen? Ik werk namelijk overdag en zou net als elk jaar gewoon in de avond willen ophalen maar de keus is of in de nacht of overdag dat gaat voor mij niet werken
Heeft al iemand een offerte ontvangen? Hopelijk ontvangen we die snel zodat producten niet uitverkocht zijn
Heej, dat was exact mijn vraag!![]()
BredaVuurwerk´s FREAKACTIE 2019
Freakmiddag zondag 1 december
Ook dit jaar gaan we weer een leuke middag of avond voor jullie organiseren. Diverse importeurs werken ook dit jaar aan dit evenement mee. Deze middag voor de freaks wordt georganiseerd door freaks. Kortom; volle bak ambiance en veel toffe goodies en grandioze vuurwerkprijzen. Tip; zorg dat je vuurwerkkennis up to date is!![]()
Vervangers
Als je bij ons iets in de outlet of freaksite bestelt en het betreffende product kunnen wij niet uitleveren, dan ontvang je een tegoedbon van de adviesverkoopprijs van de leverancier (Vuurwerbieb is hiervoor een goed referentiekader). Dit is het afgelopen jaar vrijwel altijd goed gegaan. Mocht dit niet goed gaan vraag altijd naar Luuk of Rolf.
Vragen?
Stel ze gerust hier of stuur een PM of e-mail ([email protected]). Houd er rekening mee dat wij naast de freaksite ook nog andere werkzaamheden kennen. We proberen alle vragen en verzoeken in uiterlijk vier werkdagen af te handelen.
We hopen dat jullie een tof, respectvol, gezond en een jaarwisseling vol vuurwerk mogen beleven!
Met vriendelijke groet,
Team Bredavuurwerk
www.bredavuurwerk.nlBekijk bijlage 47928
Luuk, wat voor badge is de On The Beat, Pangu?
Zo uit mijn hoofd hebben we nog van 2018 en 2017 staan. Ben je zondag 1 december ook bij de freakmiddag aanwezig? Dan kun je het zelf in de bunker zien!![]()
Vandaag plaatsen we nog een of meerdere verrassingspakketten op de site.
Stay tuned!