Bredavuurwerk
VWC lid
Iedereen bedankt voor de toffe reacties en bestellingen. Wat een drukte was het zondag. 
We krijgen veel aanvragen voor kartonprijzen. Als de freaksite later in het jaar online komt, bieden we ook weer kartonnen aan d.m.v. offertes. Voor nu focussen we ons enkel op de outlet dus kan er alleen in de outlet worden besteld. Wel worden er in de loop van de komende weken nieuwe voorraden toegevoegd. Denk aan de transbomber e.d.
Die klopt inderdaad niet. Ga ik voor je aanpassen.
In de outlet hebben we gekozen voor een minimale orderwaarde van 50 euro per bestelling.
Wij gaan niet oplossingen bedenken voor zaken die "misschien" worden verboden. Wij gaan er ook absoluut niet vanuit dat deze items dit jaar niet meer verkocht mogen worden. Mocht dit wel gebeuren, dan komen wij met een passende en correcte oplossing.
Het zal zeker niet onze laatste actie zijn!

We krijgen veel aanvragen voor kartonprijzen. Als de freaksite later in het jaar online komt, bieden we ook weer kartonnen aan d.m.v. offertes. Voor nu focussen we ons enkel op de outlet dus kan er alleen in de outlet worden besteld. Wel worden er in de loop van de komende weken nieuwe voorraden toegevoegd. Denk aan de transbomber e.d.
Klopt de prijs van de EVO Insane wel? Jullie hebben voor alles goeie prijzen, en wil dit jaar weer bij jullie halen, maar de Insane is echt heel veel duurder dan bij andere aanbieders, en dat vind ik wel jammer omdat ik er 2 wil...
Die klopt inderdaad niet. Ga ik voor je aanpassen.
Is de eerste bestelling min €50,00 en kan je daarna steeds toevoegen?
Of moet elke bestelling min €50,00 zijn?
In de outlet hebben we gekozen voor een minimale orderwaarde van 50 euro per bestelling.
Super mooi aanbod en goede prijzen weer maar dat zijn we wel gewend in breda
Ik zag dat hier ook vragen stelt mogen worden
Hoe gaan jullie er mee om als er dit jaar op bepaalde producten een verbod zou komen ( pijlen , knal ). Krijg je dan je geld terug of moet je dan een vervanger voor het bestelde bedrag kiezen ?
Wij gaan niet oplossingen bedenken voor zaken die "misschien" worden verboden. Wij gaan er ook absoluut niet vanuit dat deze items dit jaar niet meer verkocht mogen worden. Mocht dit wel gebeuren, dan komen wij met een passende en correcte oplossing.
Snap ik. Dan loop ik helaas de gratis cake actie mis. Kan pas bestellen als salaris binnen is.Jammer.
Het zal zeker niet onze laatste actie zijn!